איך לוכדים חתול?

  • פותח הנושא YGIM
  • פורסם בתאריך

YGIM

New member
איך לוכדים חתול?

בהמשך להודעה שלי מלפני כמה ימים, החלטתי שאני לוקחת את החתול ממקום העבודה שלי לוטרינר. בעזרת חברה יצרתי קשר עם מאכילה, שהמליצה לי על מרפאה וטרינרית שלא לוקחת כסף עבור בדיקת חתולי רחוב. השגתי כלוב, ריפדתי אותי בעיתונים ושמיכות, ועכשיו אני מחכה לשעה 17:00 כשאסיים לעבוד ואלך לתפוס את הברנש הקטן. יש הצעות לאיך גורמים לו להיכנס למנשא? מן הסתם, אני אנסה לפתות אותו עם אוכל, אבל יש אולי עוד הצעות מאנשים יותר מיומנים ממני?
אני מפחדת משני דברים: הראשון- שהברנש יחליט שהוא נעלם לי ולא מתאים לו היום ללכת לוטרינר, עם זה מן הסתם אין לי מה לעשות :-\ והדבר השני- שהבחור יבין שאני מנסה ללכוד אותו, ויברח או סתם ישאר בקרבת מקום ויתגרה בי ולא יכנס למנשא. מניסיונכם- מה עושים במקרים כאלה?
 

יצורה

New member
מבקשת להזכיר

לא לתת עצות ללכידה ע"ג הפורום, אלא רק במסרים. YGIM, במידת הצורך - היעזרי בלוכד מקצועי. תוכלי למצוא המלצות על לוכדים בקישורי הפורום בקטגוריית "מומלצים".
 

YGIM

New member
אני אשמח לקבל עצות במסרים

אני מבינה את הבעיתיות בלתת מידע כזה על גבי הפורום. בכל מקרה, מכיוון שמדובר בחתול שהוא יחסית ידידותי, ובנסיון הראשון שלי- אני עדיין לא יודעת אם זה יהיה פשוט או מסובך, אני נמנעת כרגע מלהזמין לוכד, מבלי שניסיתי בעצמי. סתם נראה לי חבל על הכסף בשלב הזה. אני רק רוצה טיפים מיודעי דבר שיקלו עליי בלכידה.
 

YGIM

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

נחלתי כישלון מוחץ.
באתי עם המנשא, עשיתי הכל כמו שהסבירו לי במסרים (ועל הדרך אני אומרת תודה עוד הפעם)... והחתול פשוט לא נכנס! יצאתי כמובן בנזק של איזה 4 שריטות ממש כואבות ונפוחות בידיים. מן הסתם אני לא חושבת שאני הולכת למות מזה, אבל רציתי לדעת אם יכול להיות שבגלל שלחתול יש בעיה, אז יכול להיות שזה איכשהו מדבק? מה כדאי לעשות עם הפצע מעבר לחיטוי + יוד? מה שמצחיק, אחרי שנכשלתי בלתפוס אותו, הוא הביא את כל החברים שלו, שהסתובבו סביבי, אכלו את האוכל שפיזרתי וצחקו עליי. חלק אפילו התגרו בי וניסו להיכנס למנשא :\. החתול עצמו, איבד בי את האמון, כל הזמן ישב במרחק של כ-10 מטרים ממני, עם הלשון בחוץ, כאילו מלגלג עליי. מה עושים? לוכד כרגע לא בא בחשבון, מטעמים כלכליים, שעם כל הרצון הטוב, לפעמים הוא פשוט לא מספיק. אני כן אוהבת את החתול, אבל מה אני אעשה אם הוא פשוט לא נותן לי לתפוס אותו? עצות ועידודים יתקבלו בברכה
 

Bogen2

New member
לנסות שוב ושוב

מנסיוני, עם חתול רחוב קשה מאוד לתאם תור לרופא...יש להם תכניות משלהם...
 
למעלה