איך להתנהג

איך להתנהג

בוקר טוב לפורום המקסים אני זקוקה לעזרתכם אני גרושה מזה 3 וחצי שנים ויש לי אקס לשעבר חסר אחריות וחסר עמוד שדרה הקפיד בהתחלה על פעמים בשבוע של הסדרי ראיה ללא חגים וללא שבתות וללא שום אחריות הורית עכשיו הוא בא בטענה שנתפס לו הגב והוא לא היה קרוב לחודשים האם כדאי לפתוח שוב את התיק ולהגיד שהוא אינו עומד בהסדרי ראיה בדקתי ויש דבר כזה ע ם הבעל לא עומד בהסדרי ראיה ניתן לבקש על הזמן שהיה צריך לבוא והוא לא בא תוספת כמו ביבי סיטר על כל שעה שנקבע לו בהסכם והוא לא מגיע מה אתם מציעים
 

ליאור30

New member
צהריים טובים

לגבי ההיבט הכספי אין לי מושג אבל לגבי חוסר האחריות שלו, תראי אין מה לעשות, אם הוא לא רוצה לראות את הילד/ה שלו אי אפשר להכריח אותו, עם כול הצער בדבר. בסופו של דבר ההפסד כולו שלו. את לא תוכלי לגרום לו לרצות לראות את הילד שלו, זה צריך לבוא ממנו...אני יודעת שזה קטע מאוד קשה. הרי גם את צריכה קצת להתאוורר וגם הילד צריך אבא. קשה, ליבי איתך.
 

orly 12

New member
היי בר ../images/Emo9.gif

בספר ההדרכה שיצא לפני שנתיים בערך על ידי שתי עורכות דין (אני לא זוכרת את שמו) מצויין שם שניתן לתבוע את האב על תשלום שמרטפית אם הוא לא מקיים את הסדרי הראייה, עורכת הדין שלי טענה שהיא לא מכירה את ההסדר הזה ,מהיכרותי עם בית הדין לענייני משפחה בהחלט יש מקום לכזו תביעה. השאלה היא אם כדאי לך לחדש את התביעה, מבחינת העכרת היחסים הקיימים, אפילו שהוא לא מקיים את הסדרי הראייה אני מניחה שבאיזה מקום לילד שלך הוא מהווה דמות של אב. דרך אגב גם האקס שלי הוא חסר עמוד שדרה (גר כבר שנתיים עם אמא שלו) וחוץ ממזונות הוא כמעט ולא מקיים הסדרי ראייה, אבל אני בחרתי לא לתבוע כי הגענו לאיזה סטטוס קוו ביחסים, ואני בוחרת לא להפר את האיזון הכל כך עדין שנוצר מתוך מחשבה על הבת שלי
 
זאת זכות בשביל האקסים

לקיים הסדרי ראיה אבל לא חובה.........רדי מזה כמו שרבות מאיתנו ירדו........מה לעשות כאלה רוב האקסים......
 
להכריח .....

את לא יכולה תתבעי אותו רק יגרום לו עוד ריחוק מהילדים לדבר לדבר לדבר
 
למעלה