איך להתנהג
בוקר טוב לפורום המקסים אני זקוקה לעזרתכם אני גרושה מזה 3 וחצי שנים ויש לי אקס לשעבר חסר אחריות וחסר עמוד שדרה הקפיד בהתחלה על פעמים בשבוע של הסדרי ראיה ללא חגים וללא שבתות וללא שום אחריות הורית עכשיו הוא בא בטענה שנתפס לו הגב והוא לא היה קרוב לחודשים האם כדאי לפתוח שוב את התיק ולהגיד שהוא אינו עומד בהסדרי ראיה בדקתי ויש דבר כזה ע ם הבעל לא עומד בהסדרי ראיה ניתן לבקש על הזמן שהיה צריך לבוא והוא לא בא תוספת כמו ביבי סיטר על כל שעה שנקבע לו בהסכם והוא לא מגיע מה אתם מציעים
בוקר טוב לפורום המקסים אני זקוקה לעזרתכם אני גרושה מזה 3 וחצי שנים ויש לי אקס לשעבר חסר אחריות וחסר עמוד שדרה הקפיד בהתחלה על פעמים בשבוע של הסדרי ראיה ללא חגים וללא שבתות וללא שום אחריות הורית עכשיו הוא בא בטענה שנתפס לו הגב והוא לא היה קרוב לחודשים האם כדאי לפתוח שוב את התיק ולהגיד שהוא אינו עומד בהסדרי ראיה בדקתי ויש דבר כזה ע ם הבעל לא עומד בהסדרי ראיה ניתן לבקש על הזמן שהיה צריך לבוא והוא לא בא תוספת כמו ביבי סיטר על כל שעה שנקבע לו בהסכם והוא לא מגיע מה אתם מציעים