איך להרגע
בוקר טוב לכולן, הכי מלחיץ אותי שלחץ הדם שלי יחליט לקפוץ. למה? כי אני בת ארבעים, שבוע 29, ובתחילת ההריון כבר עלה מ-110/70 ל-120/80. מאז הוא יציב, ובעיקבות עיצותכן אני שותה תה מעלי זית ואוכלת זירעי פישתן כף עד 2 ליום. אבל מה לעשות עם חרדת החלוקים הלבנים....... נראה לי שרק מראה המכשיר מעלה לי את לחץ הדם. יש עצות? כדאי לקחת רסקיו לפני או שזה ישבש את התוצאות? המון תודה על העזרה!
בוקר טוב לכולן, הכי מלחיץ אותי שלחץ הדם שלי יחליט לקפוץ. למה? כי אני בת ארבעים, שבוע 29, ובתחילת ההריון כבר עלה מ-110/70 ל-120/80. מאז הוא יציב, ובעיקבות עיצותכן אני שותה תה מעלי זית ואוכלת זירעי פישתן כף עד 2 ליום. אבל מה לעשות עם חרדת החלוקים הלבנים....... נראה לי שרק מראה המכשיר מעלה לי את לחץ הדם. יש עצות? כדאי לקחת רסקיו לפני או שזה ישבש את התוצאות? המון תודה על העזרה!