איך להגיד לו שאי אפשר גם לאכול את ה

ליאתי6

New member
איך להגיד לו שאי אפשר גם לאכול את ה

נפרדנו כי אני רציתי משהו רציני והוא לא יכול להכנס לקשר רציני עכשיו. הוא הציע שנישאר ידידים ואני אמרתי שאני לא מוכנה- אני רוצה להשאר פנויה רגשית. ובכל זאת הוא מתקשר לשאול מה שלומי. אולי הוא מרגיש רע ורוצה לוודא שאני בסדר, אולי הוא רוצה להגיד לי שהוא מתחרט על הפרידה ומתגעגע. בכל מקרה, הוא לא אומר. רק שואל מה שלומי, מספר לי קצת מה קורה איתו וזהו. איך להגיד לו בפעם הבאה שלא יתקשר אלא אם הוא רוצה אותי באמת???
 

shirazlovemor

New member
פשוט להגיד..

פרידה ומה שמסביב לה זה אף פעם לא קטע נעים כ"כ, ובכל זאת, זאת זכותך המלאה לדרוש ממנו שיפסיק להתקשר אם זה מפריע לך להמשיך הלאה. תבקשי ממנו יפה ותסבירי לו את הסיבה. הוא צריך להבין..
 
להגיד חד וחלק

זה גם לא מעליב לדעתי. אם הייתי נפרדת ממישהו והוא היה אומר לי את זה- מובן לחלוטין. קודם כל- זה סתם יכאב ויהיה מיותר. אין דבר כזה ידידים אחרי שהייתם בני זוג (לפי דעתי האישית בלבד!!!) דבר שני- את באמת צריכה להיות פנויה רגשית וככה לא תצליחי. תגידי לו שאת לא יכולה רגשית להיות איתו בקשר כי זה כואב (ומיותר, אבל תחליטי אם את רוצה להגיד את המילה הזו..) זה מה שאני הייתי אומרת..
 
חבל לעשות זאת

אם את נהנית אתו ואוהבת אותו וטוב לך להיות אתו, תוכלי לפחות לשוחח אתו לפעמים בנעימות ולהנות מקרבה אליו. אם הוא מתקשר לשאול לשלומך ולשוחח אתך כנראה אכפת לו ממך וזה סימן טוב. גם אם תהיי ידידתו תוכלי למצוא חברים חדשים.
 

yuli c

New member
אממ...

תסבירי לו את מה שכתבת כאן, שהבנת שאתם לא הולכים באותו כיוון ואת רוצה להשאר פנויה רגשית וזה שהוא איתך בקשר רק מקשה עליך, תבהירי לו בצורה חד משמעית שאינך יכולה להיות ידידה שלו ושאת לא מעוניינת שהוא יתקשר.
 
למעלה