איך לדעת לשחרר?
לכולנו היו רגעים שלא יכולנו לשחרר אהבה שכבר שוכבת אצלנו בידיים מתה או גוססת... היא לא תקום יותר ולא תחזור יותר להיות בריאה ולחייך.. ובכל זאת את הלוויה אנחנו לא מוכנים לעשות... זה מצב כל כך עצוב להבין שהרגו לכם אותה וכל כך קשה לוותר על לנסות שוב ושוב בפעם באלף להחיות אותה ולקוות שהפעם הנה בדיוק הרגע היא תחזור כמו בימים האחרונים. איך עושים את זה? איך אתם מגעים למצב שבו אתם יודעים לעשות את הטקס ולהשאיר אותה בעבר...?
לכולנו היו רגעים שלא יכולנו לשחרר אהבה שכבר שוכבת אצלנו בידיים מתה או גוססת... היא לא תקום יותר ולא תחזור יותר להיות בריאה ולחייך.. ובכל זאת את הלוויה אנחנו לא מוכנים לעשות... זה מצב כל כך עצוב להבין שהרגו לכם אותה וכל כך קשה לוותר על לנסות שוב ושוב בפעם באלף להחיות אותה ולקוות שהפעם הנה בדיוק הרגע היא תחזור כמו בימים האחרונים. איך עושים את זה? איך אתם מגעים למצב שבו אתם יודעים לעשות את הטקס ולהשאיר אותה בעבר...?