איך לגלות אם אשתי בוגדת בי?

s p a n k

New member
איך לגלות אם אשתי בוגדת בי?

אז ככה אני דיי בטוח שהיא לא...אבל אחרי כמה ימים של קריאה רצופה בפורום אני בטוח שאי אפשר להיות בטוח. חוקר פרטי אין מצב שאני אקח (כי אני דיי בטוח...). מה אני כן יודע ? SMS ומיילים היא תמיד מוחקת,פירוט שיחות לא בדקתי,ההיסטוריה באינטרנט סטנדרטית לחלוטין. עוד רעיונות או שבשיל רעיונות אני צריך לבקר בפורום נבגדים?
 
עיצה שאני חושבת שהיא טובה

אם אתה בטוח שהיא לא אל תכניס לראשך רעיונות ותרד מהנושא. כי אחרת המצב ידרדר למקומות שלא תרצה להגיע אליהם.
 
לדעתי רד מזה

מה זה כל הפרנויה הזו אם היא בוגדת תרגיש את זה, זה לא לענין כל המעקבים האלה כמו גבר אובססיבי שאין לו חיים, זה ממש עצוב...
 
למה אתה חושד בה אם אתה יודע שלא

אני ממליץ לך לא להתחיל להתעסק עם זה. אם היא תרגיש שאתה חושד בה זה עלול להמריץ אותה יותר או לתת לה רעיונות שאולי לא התבשלו אצלה מספיק. לשעתי לא שואלים שאלה שלא רוצים לדעת את התשובה שלה.
 

ל י א ן69

New member
אם אתה דיי בטוח שלא

אז בשביל מה להעיר מתים? בשביל מה לחפש דברים לא קיימים? אתה לא יכול לסגור אותה בבית ולנעול את הדלת. מערכת יחסים חייבת להיות בנויה על אמון, חופשיות. קודם כל תספק אותה ותעשה אותה מאושרת כי 98% מהנשים המאושרות בבית לא בוגדות.(האם אני טועה במספר?)
 

ל י א ן69

New member
אתה בטוח??

חשבתי שנשים בוגדות כי: לא מאושרות בבית. חוסר ריגוש חוסר פירגון אפילו אם הן מאושרות אבל הבעלים לוקחים אותן כמובן מאליו וכו וכו
 

ל י א ן69

New member
אני רוצה לראות מישהי

שתגיד שהיא בוגדת סתם. שהיא מאושרת שבעלה מושלם, וסך הכל לא חסר לה כלום, לא ריגוש לא פירגון, לא תשומת לב. וכל שאר הדברים
בטוח חסר לה משהו, אין אדם מושלם, בגלל זה אני אומרת שדבר ראשון צריך לספק את האישה, ולעשות אותה מאושרת, אם אתם רואים דר פיל בערוץ 3 הוא תמיד אומר "כשהאישה מאושרת כולם מאושרים".
וזאת עבודה קשה
 
ליאן יקרה...

את רוצה לראות מישהי שבוגדת ואוהבת את בעלה, ולא חסר לה כלום. הייתי מראה לך תמונות.. יש לי הרבה, אבל אין לי סורק... מה קורה לכן, בנות?? איפה אתן חיות? ברזל
 
היא רק חושבת שלא חסר לה כלום....

אבל אין דבר כזה... בוגדים כי משהו חסר. גם גברים וגם נשים. וזה לא משנה מה חסר, תשומת לב, סקס, ריגושים (כמה ריגושים כבר אפשר לספק כל כך הרבה שנים...) הקשבה, חברות, כי הוא בגד בך וגילית את זה, ועוד ועוד..... לא מאמינה שבוגדים סתם. תמיד חסר משהו, בעיקר לנשים. גברים אולי פחות.
 

s e l e n e

New member
זהו. רוב הגברים פה טוענים

שהם בוגדים רק בשביל הריגוש. אוהבים את הנשים שלהם, את החיים שלהם, רק צריך עוד קצת ריגוש... האמת, אני לא מאמינה. הרי אם אתה צריך עוד ריגוש תקנה אופנוע, כך המשפחה שלך לפחות תרוויח כשתמות. לדעתי בגידה זה עלבון נוראי לבת הזוג, ואיך אפשר להעליב כ"כ מישהי שאוהבים? כן, ברזל, גם אם קיבלת אישור זה עדיין עלבון גדול.
 
אמרנו שאנחנו דומות...אפילו במחשבה..

את צודקת מאד!!! אני משתגעת מהקטע שהם אומרים: אני מת על אשתי, חולה עליה, מטורף עליה... סליחה? לא בוגדים במישהי שמטורפים עליה. מה הקטע? אתם פוחדים שנתאהב בכם אם תגידו אחרת? אז זהו שלא. יודעות שחסר לכם משהו. גם לנו חסר. כמעט לכולם חסר...אין נישואים מושלמים. פשוט.... יש כאלה שעושים עם ה"חוסר" הזה משהו, וכאלה שמשלימים איתו. ואת? אני ברוגז איתך, שכחתי
 

s e l e n e

New member
למה? מה עשיתי?

בגלל ניקי? בגלל שלא הגעתי לאי הבודד? בגלל שהסכמתי איתך שאולי כשניפגש יעופו ניצוצות?
 
למעלה