איך יכול להיות שR600 שנת 2005 יד1 לא נמכר 10K

אקורדד

New member
איך יכול להיות שR600 שנת 2005 יד1 לא נמכר 10K

מתחת למחירון מה השוק ממש על הפנים והאופונוע בלי תאונות ומטופל בחברה גם 10 אלף מתחת למחירון לא נמכר למה המצב ככה? תודה
 

Pumi

New member
הכל יכול להיות

יכול להיות שאתה מפרסם אותו בצורה שאנשים מפחדים להתעסק. יכול להיות שהשוק על הפנים, או שיש אופנועים במצב טוב יותר. יכול גם להיות שכרגע, אנשים מעדיפים אופנועים אחרים.
 

אקורדד

New member
רצו להביא לי 16K מתחת למחירון ולא מתאים לי...

כזה דבר אופונוע שעובר בחברה טיפולים בזמן ובלי תאונות אז עדיף להשאיר אותו עם המצב ככה
 

SUZUKI R

New member
נמאס לי לראות כבר קטנועים על הכביש כמו זבובים

אז אכן רבותי זה המצב נהיה נדיר לראות אופונוע כבד עם דם טהור על הכביש וחבל מאוד
 

longride

New member
גם קטנועים לא זזים

א. זה הגיוני שבתוך העיר תראה יותר קטנועים, כי קטנוע זה כלי יותר נוח להתנהלות בתוך העיר ובפרט בשליחויות. ב. אני מנסה למכור קטנוע שנת 2008 במצב מצויין ואין פניה אחת למרות שציינתי בפירוש במודעה שאני גמיש במחיר.
 

Choia

New member
האשם לדעתי הוא דווקא מכיוון

משרד התחבורה שעכשיו בשביל רשיון לכבד יש צורך בתיאוריה ובטסט מלא. ובדיוק מהכיוון הזה מבליח דווקא הcbr125 שלו 14 כ"ס ומתאים גם לרשיון a2. תתרגלו להתחיל לראות יותר ויותר אופנועים חלשים אם בכלל ויותר tmax400....
 

dptnl

New member
כמה טיפים למכירה נכונה של אופנוע (מניסיון רב)

1.תמונות, תמונות, ושוב תמונות - רבים וטובים מבינינו לא טורחים אפילו להסתכל על מודעה ללא תמונה. 2.טון לא מאיים - נכון, יש ה-מ-ו-ן משועממים שיש להם רק 10% ממחיר האופנוע, ויורידו אותך למחיר בו לא משתלם למכור את השילדה בלבד - אבל, כתיבה בסגנון "לא לקשקשנים" , "לא לבלבלני מוח" וכו' מראה על ערסיות, שגורמת הרבה פעמים לאנשים להתרחק. 3.כתיבה לא עילגת - הרבה פעמים אנשים מפרסמים מודעה עם שגיאות כתיב, כתיבה רשלנית ומזלזלת, וכו' - ברגע שאתה רואה מודעה כזו, בתת מודע, האופנוע שווה פחות. עדיף לבקש ממישהו אחר לנסח את המודעה עבורך, במידה וסובלים מדיסלקטיות מסויימת, מאשר להשאיר את המודעה ככה. יתרה מזו, מודעה ללא כתיבה, זהה הרבם פעמים למודעה ללא תמונה. 4.שם - לציין שם. הרבה פעמים, אנשים מסרבים לעשות עסקים עם בני לאומים שונים.. לא מצדיק את זה ולא מגנה, כל אדם הישר בעיניו יעשה - שים לב, במיוחד אם אתה גר באיזורים כמו "גליל ועמקים" , "רמלה-לוד" וכו', הקפד לרשום את שמך, הרי אם למישהו זה יפריע, הוא יגלה את זה בכל מקרה בשיחה, ותמיד יהיה מישהו אחר שזה לא מפריע לו. אל תנסה לערב פוליטיקלי קורקט ברכישת רכב משומש - יש פה הרבה אמוציות, גם אם חלקן לא נראות "הוגנות". בכל אופן, אי כתיבת שם - חמור ביותר, וגורם לחשדנות מוגברת להיותך סוחר.). 5.להימנע מתמונות עם ווילי, סטופי, שכיבה על האופנוע בנסיעה וכו' - לא מעט אופנועים נפסלו על ידי רק מהתמונות האלה - במקביל, לחסוך אינפורמציה כמו "כמה סוגרת, כמה פותחת.." 6.השקעת באופנוע? פרט, נמק והסבר, זה עלול לתת להשקעה שלך נקודות זכות על פני מודעות מתחרים 7.מחיר - כמו במודעות בהן חסרות תמונות, אני אישית התעלמתי גם ממודעות ללא מחיר - סכם עם עצמך מראש כמה נמוך אתה מוכן לרדת, ופרסם את מחירו של האופנוע בהתאם למיקומו ומצבו ביחס לאופנועים אחרים שמפורסמים בלוח. כבר יצא לי לראות בעת מכירת הקטנוע החדש, אנשים אחרים שמכרו את הקטנוע שלהם מעל המחיר מבצע אצל היבואן, כלומר משומש במחיר גבוה יותר משל חדש - תתעלם ממטומטמים - ופרסם מחיר ריאלי. גמיש? רצוי לא לכתוב את זה, כל ישראלי ממוצע ינסה להוריד במחיר, גם אם האופנוע יהיה בחינם.. עצם העובדה שאתה מציין "גמיש" היא פתח לסחטנים גדולים יותר. 8.תהיה נחמד אל מי שמתקשר - אתה אף פעם לא יודע אם הבן אדם מעבר לקו יהיה זה שיסגור איתך עסקה או לא, לא אחת, יוצא לי לדבר עם לא מעט אנשים כשאני קונה אופנוע. השיחה לא זרמה? אני פוסל את האופנוע. 9.דייק בפרטים - מתקשרים אליך? ספר את האמת, הסתרת דברים חשובים בכל אופן תתגלה כשהבן אדם יבוא לראות את האופנוע,או במקרה הגרוע יותר בבדיקה. 10.דע את מצבך בשוק - אין מה לעשות, אופנוע שעולה 60K יהיה קשה יותר למכור מאופנוע שעולה 10K. אופנוע שמור במצב נדיר למצבו ב10K, הרבה פעמים יצדיק מחיר מעל המחירון, ואופנוע שמור ב60K, הרבה פעמים ימכר מתחת למחירון - אין פה ממש חוקיות, זה עניין של היצע, ביקוש, ויכולת שלך להתמקח ולשכנע את המוכר למה האופנוע של טוב משל אחרים. 11.פרסם בלוחות פופולארים במיוחד, Yad2, למשל, אבל אל תפסול לוחות קטנים ו"מחתרתיים" יותר, כמו כן פורומים (כשמותר). דברים אלו נכתבו מנסיון רב במכירה וקניית אופנועים וקטנועים, 12 כלים עברו תחת ידי, ב7 שנות הרישיון שלי.
 

dblast

New member
../images/Emo45.gif

2 קטנועים אחרונים שלי VXR וראנר נמכרו לאדם הראשון שהגיע לראות ותוך 5 דקות שאל איפה הדואר ללא שום בדיקה
היה שווה ללקק אותם באובססיביות.
 

longride

New member
ואחרי שעשיתי את כל זה עדיין לא נמכר

על אף כ-180 צפיות ביד2
 

dptnl

New member
180 ציפיות זה שום דבר,כמה זמן עבר,יום?יומיים?

דאג להקפיץ את המודעה כל יום (או אפילו פעמיים ביום), יכול להיות שיקח שבוע, שבועיים, ואולי גם שלושה שבועות אם אתה עושה משהו לא נכון, אבל בסופו של דבר, אתה תמכור. אני מכרתי קטנוע חדש בן חודש וחצי ב15K, כשבאותו הזמן מכרו אותו ב16700 חדש. (לפחות ככה פורסם על ידי סוכנים ביד2) נתעלם לרגע מהעובדה שהוא עלה לי 16500 עוד לפני המבצע(בגלל אי הבנה שהיתה שם ופיצו אותי), שאז הוא עלה לאחרים 17900, מכרתי אותו תוך שלושה שבועות, מתוכם, שבוע שלם הוא היה לא מפורסם, כי היתה תקופה שהתלבטתי קשות אם למכור או לא). אם הייתי סגור על עצמי ב100% כבר על ההתחלה, יכלתי למכור אותו בשבוע הראשון (טרם כניסת המבצע) אבל כאב לי לקבל 15k, ואחרי שנכנס המבצע הבנתי שלא תהיה ברירה. ביום המכירה, אנשים לא הפסיקו להתקשר. עוד משהו חשוב, אם מדובר באתר יד2, לדאוג להקפיץ בין השעות 20:00 ל22:00 בערב.
 
יכול להיות שבפרסומת שלך אתה לא משתמש כלל

בסימני פיסוק ואז כל מי שקורא את המודעה מתעייף בדרך ולא מצליח להגיע עד המספר טלפון ובגלל זה אתה תקוע עם אופנוע בונבון שלא נמכר גם ב 10K מתחת למחירון?
 

Red Ross

New member
לפני שבוע רצית לקנות יוסאנג350 ולפני כן בנדיט
 

stoli

New member
כמעט שלחתי לו הודעה :)

אני בדיוק מחפש R600, מהשנתון הזה ואילך, ולא ראיתי שום מודעה לכלי יד 1 (2005) כבר מעל לחודשיים.
 
למעלה