איך חיים

זהות

New member
איך חיים

בהרמוניה עם "חומרים" שמאוד השתדלתי להדחיק ולשכוח ? הרמוניה עם דיסהרמוניה כזו אפשרית ? איך יוצרים אותה כשמוצפים ? באלאגן מפחיד כל כך . הרי לכולנו הגנות וחומות שהקמנו כדי לשמור על עצמינו , פתאום הסדקים מערערים ומתערערים .
 

lordjek

New member
למה להדחיק?

צריך להתמודד איתם, ואז הם יעלמו, או ישנו מצב צבירה לכן נעימים, או יהפכו לנסיון חיים, אשר יעזר בהמשך!
 

kung fu

New member
מנסיוני

מה שעוזר זה פשוט להתמודד איתם. האם יש לך במי להיעזר עם כל מה שעולה (חוץ מבעצמך)?
 
../images/Emo18.gifבאשר להדחקה...

הדחקה היא דבר מסוכן... לכן כשאנחנו חווים חויה כואבת, עלינו לחוות את הכאב וללמוד לחיות איתו. ואז הכאב הופך לסוג מסויים של הרמוניה...שהרי אנו חייים איתו בשלום. אם לא נחווה את הכאב ונדחיק אותו---> יבוא יום והוא יצא ויזכיר לנו שהוא שם ...או שישלח סימנים... ואז ה"חומות וההגנות" יוכיחו עצמן כמה שהן באמת: אשליה. אם נאמין שכל דבר שקורה לנו בחיים הוא שיעור (ואפילו כואב)...אולי בסופו של דבר נקל על עצמנו ונוכל להתעצם ולגדול גם מתוך הכאב. באשר לבאלאגן: תמיד כדאי לזכור שמתוך התוהו ובוהו, נוצרו השמים והארץ וכל צבאם... כל אי-סדר מחביא בחובו סדר גדול...אי-סדר וסדר הם אחים תאומים.
 
../images/Emo182.gifתגובה לעפה

מילים יפות כמו פנינים כתבת וכול כך נכונות אין מה להוסיף את צודקת לגמרי ישר כוח
נהניתי לקרוא את התגובה שלך ויותר חשוב החכמתי ממנה
 
למעלה