איך זה שאח אחד מעז?

מור ד

New member
איך זה שאח אחד מעז?

אוקי.... אח שלי בן 12 אני בן 16... יש לנו עוד אח בן 4... מה שקורה זה שהאח השני בן ה12 פתאום התחיל לראות בי כמקור שעשוע, והוא מציק לי בלי להפסיק... לוקח לי דברים מהחדר ורץ בכל הבית במטרה שארדוף אחריו (ואם אני לא רודף אחריו הוא גם הורס את זה)... או שהוא נכנס לחדר לוקח כלי כתיבה וזורק עלי... או שהוא נכנס לחדר ומענטז לצילי המוזיקה מהרמקולים בשהביל לעצבן אותי או שהוא מציק לי בשאלות או שהוא קובע בעלות על דברים שונים כגוון טלוויזה (מגיע ומעביר ערוץ בלי לשאול...) כבר כמה חודשים שאני ממש נמנע מלהשתמש באלימות ככה שאני לא מפעיל עלי'ו כוח פיזי בילתי מתון... מתישהו הוא גם משתמש באח הקטן שלי (שילך לחברה שלי להגיד לה שהיא מכוערת, להגיד לי בטלפון לא לחזור הביתה כשאני בסמינר של שבוע או משהו... באח הקטן אין לי שליטה כי אני הרבה לא בבית והאח השני קושר איתו קשרים, נותן לו ממתקים ובקיצור מסיט אותו נגדי...) ההורים שלי מסתפקים רק בלנזוף.... אז מה אני אמור לעשות דמט?!?!!??!?!?!
 

neuron

New member
זה פשוט...

לילה אחד, כשאח שלך יהיה ישן, תחתוך לו את הביצים. בדרך כלל הם מבינים את הרמז ונרגעים.
 

Point Of View

New member
חחחח (אני משתמש בזה הרבה היום)

חחחחח! אני הייתי יורד לרמה שלו ומתחיל לעשות לו את אותם דברים! קודם כל ילדים בגיל הזה ממש ביישנים אז קח מצלמה תתחיל לצלם אותו במערומיו תראה לו את התמונות ותגיד לו שעם הוא לא יפסיק את תראה את זה לכל השכבה שלו!!! ועם גם זה לא עובד אז תמיד נשארת האפשרות לבוא אליו בלילה בשקט בשקט ולהשתין עליו! :)
 
אתה לא מועיל לבנאדם...

תיקח לו גם אתה דברים.. אחרי הכול..ברגע שזה לא יהיה לו נעים הוא יפסיק. (אני מקווה)
 

spider kisser

New member
אולי לא חשבת שהוא פשוט

אןהב אותך (לא במובן הסוטה, אלא בתור אח), ובגיל הזה יש לו הרבה אנרגיות, ואין לו איך לבזבז אותן, אז פשוט תמצא לו חברים, ושיסתובב איתם כל היום, ככה זה אחים קטנים, אי אפשר איתם (כאן אמור לבוא החלק השני של המשפט, אבל הא מיותר)
 

מור ד

New member
אז זהו שממש ממש לא

כי לא אני לא ארד לרמה שלו... חוצמזה הוא זרק פעם על זה שקראתי לו ערס ואולי הוא כועס עלי (אחרי שהוא אומר לידיה שלי "את רוצה זין כמו כולן" ברור שאני אקרא לו ככה" הוא מבחינתו מכחיש
 

Point Of View

New member
אלימות, השפלה!!

חחחחח יש לך אח.... מה אני אגיד לך.... אחלה אח! הייתי מת לכזה אח! רק להרביץ לו כל היום! אבל אין לי אחים קטנים וזה דיי באסה! כל היום רק אלימות איתם כמו שהאחים הגדולים שלי כיפכפו אותי בצעירותי... (ילדות עשוקה) "את רוצה זין כמו כולן".... דוגרי.... - אחיך צודק! טוב נו אולי לא כמו כולן אבל בטוח שהמכוערות כן.... אני אשכרה מדבר כמו "ערס" מגעיל עכשיו אבל שטויות זה יעבור.... "הוא זרק פעם על זה שקראתי לו ערס ואולי הוא כועס עלי" חחחח אחי או שאתה הומו או שאתה ריגשי או שאתה מפחד מאחיך! חחחח אז שיכעס! שיכעס עד מחר תן לו כבר מכות! What the fuck you C-A-R-E ???
 

מור ד

New member
אתה ממש ממש לא מבין אני לא משתמש

באלימות!! זאת דרך ברברית להפנגת כוח ועוצמה!!
 

Point Of View

New member
בדיוק!

ענית לעצמך בתשובה שנתת לי! זאת דרך להפגנת כוח ועוצמה ואחיך לא מבין דרכים אחרות... אז פשוט.... א-ל-י-מ-ו-ת תתחיל להשתמש בזה ותראה כמה שחייך נעשים יותר ויותר קלים... מקווה שעזרתי!
 

MetalSlider

New member
גם לי יש אח קטן...

גם לי הוא מציק
אנחנו באותה סירה... אתה אחיו הגדול והוא כנראה פשוט צריך אותך... הוא מנסה להיות איתך ואתה דוחה אותו ומתעלם ממנו אז הוא עושה שטויות כדי למשוך צומת לב... תקדיש קצת זמן לו מדי פעם אני בטוח שזה יעזור... בהצלחה
 
למעלה