איך זה למעלה, סיפורה המדהים של אניטה מורג'ני Dying to be me

pynokyo

New member
תודה קרן


אין לי מושג אם הכרתי את אמי בגלגול קודם (למעט באותה פגישה של בריז'יט קשטן, בו התגלה לי כאילו אני ואמי היינו חברות בגלגול קודם ונוצרה בינינו בעיה על רקע של איזשהו גבר - כל מה שעלה אצל בריז'יט קשטן מגלגולים קודמים נראה לי פרי דימיוני בלבד).
על כל פנים, בגלגול הזה הכרתי אותה, 60 שנים. אז מן הסתם אם וכאשר אפגוש בה בגלגול אחר, זה יהיה על רקע ההכרות מהחיים האלה.
לעניין תחושת אהבה מיידית - זו גישה רומנטית.
מה שכן קורה בפועל, זה תחושת קירבה או הכרות מוקדמת - בעקבות מפגש כזה, של שתי נשמות שנפגשו בגלגולים קודמים יכול להתפתח לאהבה או ידידות או קשר חולף.
שבוע טוב
 
הנשמה זוכרת

כאשר נשמות מכירות כבר מגלגולים קודמים, יש תחושת קרבה עמוקה, ואהבה שאפילו לא יכולים להסביר מהחיים האלה.
וגם ההפך יתכן. יתכן שתפגשי מישהו שממש לא תסבלי אותו, ואפילו לא תביני מדוע. כי הוא עוד לא החליף איתך מילה. זה גם יכול להיות תוצאה של משהו שקרה בין הנשמות שלכם מגלגול אחר.
 

kikona126

New member
יש אישה שכתבה שהיא

גלגול של אנה פרנק?
על זה עוד לא שמעתי.
&nbsp
אני תמיד הרגשתי איזה שהו קשר אליה, אולי זה היום הולדת המשותף שלנו (לפעמים אני אפילו מדליקה לה נר זיכרון ביום ההולדת שלי) אולי זאת צורת הכתיבה שלה שכל כך הזכירה את היומנים שתמיד כתבתי בילדותי/נערותי.
&nbsp
 

pynokyo

New member
יש אישה שכתבה ספר שהיא גלגולה של אנה פרנק ואיך גילתה זאת

מי שהפנתה אותי אליה היתה קרן מנהלת הפורום - זה מופיע ביוטיוב - לא זוכרת את שם הסופרת.
לא מאמינה לאף מילה של אותה אישה למעט רצונה לפרסם את ספרה כדי לקדם מכירות.
אני מניחה שקרן תוכל להוסיף כאן את הקישור ליוטיוב של אותה סופרת, או את שמה.
 
גלגולה של אנה פרנק

הינה סרטון אחד שמצאתי על חקר חיים קודמים ששם גם מעלים את סיפורה המדהים לבחורה שטוענת שהיא אנה פרנק, נשמע אותנטי לגמרי.
שמה של הבחורה הוא Barbro Karlen
הסרטון הבא חוקר חיים קודמים ומספר בדקות האחרונות גם עליה
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=9w2MCpzE8u0[/URL]
הסרטון הבא מציג רק את סיפורה
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=PxsC-TGAwsQ[/URL]
אני גם לא חושבת שכל מי שכתב ספר על חוויית החיים שלו, הוא בהכרח אדם שקרן שרוצה רק כסף. אני רואה את זה כרצון של אדם לשתף אחרים בחוויית החיים המדהימה שעבר. ואם יצא מזה ספר, כנראה שיש לזה ענין רחב. ואז מה אם הכותב מקבל בעבור זה כסף, זה לא מוריד ממה שעבר, הרגיש, חווה או נזכר.
 

pynokyo

New member
תגובה זו שלך אמורה להגיע ל- kikona126 היא זאת ששאלה

מקווה שהיא תגובתך זאת - היא ביקשה ואני שמחה שהבאת את זה שוב לכאן.
תפני אותה לתגובתך זו.
אני פשוט לא מאמינה לאף אדם שטוען שהוא היה דמות מפורסמת מהעבר.
רוב האנשים בעולם היו אנשים פשוטים, כמו שהיום רוב האנשים הם אנשים פשוטים, מעט מאוד הם אנשים מוכרים ומי שטוען שהיה אדם מפורסם וכותב על זה ספר - הכל מפרי דימיונו. הבחורה אניטה מורג'ני נשמעת אמינה כי היא מספרת חוויה אישית שעברה ולא התיימרה להיות מישהו מוכר.
 

kikona126

New member
האם אנה פרנק היא דמות מפורסמת?

האם לאנשים מפורסמים יש איזה שהיא עליונות על אלו שלא מפורסמים?
&nbsp
אנה פרנק נהייתה מפורסמת בגלל יומן שכתבה בזמן המלחמה. אם לא המלחמה אני לא בטוחה שהיא היתה מתפרסמת. היא ילדה שחיפשה משמעות לחיים בתקופה בה לא היתה להם משמעות, על זה כדאי להעריץ אותה.
&nbsp
אני הרבה פעמים מוזמנת להפרשת חלה אצל חברות, ותמיד יש את הקטע הזה שאנשים מדליקים נרות לזכר כל הרבנים והחכמים שאי פעם היו קיימים בהסטוריה. פעם אחת נשאר נר אחרון, ואמרתי להן שאני רוצה להדליק אותו, לזכר כל אלו שאנחנו לא מכירים ולא שמענו עליהם כי שמם נשכח עם השנים. אנשים שם הסתכלו עלי בהלם. אותה החברה שהזמינה אותי אמרה לי שמאז כל פעם שהם עושים הפרשת חלה הם שומרים נר אחד לאותם אנשים ששמם נשכח עם השנים.
 

pynokyo

New member
לא מדובר בעליונות - רק בכך שקורות חייהם מוכרים לכלל הציבור

בני אדם מושפעים מספרים, מסיפורים ששמעו או ראו בסרטים ובטלוויזיה ובכיתות הלימוד בבתי הספר.
מתוך שכך, אנה פרנק לא היתה אדם עלום, לכן הרבה אנשים יכולים לייחס לעצמם איזושהי היכרות מוקדמת איתה.
שמעתי סיפורים על אנשים שאינם יהודים בחיים האלה ושיש להם זיכרונות מתקופת השואה כיהודים, אנשים אנונימיים היום ואז - לאנשים כאלה יש לי יותר נטייה להאמין שהם אכן גלגול של אדם כלשהו מתקופת השואה.
אנשים ידועים יש מעטים ואת הסיפור שלהם כולם מכירים - לכן מגוחך לחשוב שאיזה אדם פשוט שטוען שהוא גלגול של אדם מפורסם או שכתב ספר על כך - הוא אכן גלגול של אותו אדם.
צריך לדעת להבחין בין הצורך בפרסום למטרות רווח לבין שיתוף אותנטי של חוויה אישית.
 
יפה מרגש

מי אמר שאת לא רוחנית

חושבת על האחר וגם על המכלול הנעלם.. מרגש!
 

kikona126

New member
זה רק ניראה לי הגיוני שכל אחד יחשוב

ולא רק האדם הרוחני.
 
דווקא נשמע אותנטי

אני דווקא נוטה להאמין לה. לא משנה לי שכתבה ספר וזה אולי מכניס לה כמה גרושים.
איך שהיא מתארת זאת, שהיא נחתה במדינה שמעולם לא היתה, וכיוונה את ההורים שלה עד הבית שלה. ולא רק זה סיפרה שכאן היו תלויים תמונות של כל מיני מפורסמים מאותה תקופה. רק שבאותו רגע התמונות לא היו שם.
אז הם שאלו את האדם האחראי על הבית והוא סיפר שאכן היו תלויות שם תמונות, שנלקחו על ידיהם כי אנשים שביקרו פשוט תלשו ולקחו לעצמם. והם החליטו לשים שם זכוכית שתגן עליהם מנגיעות של אנשים.
הרבה דברים שסיפרה נשמעו כל כך מדויקים, שלא היתה יכולה לדעת אחרת.
חוץ מזה כפי שKIKOONA אמרה בהמשך, אולי אם היא משקרת כבר היה עדיף לה לבחור ידוען אחר קצת יותר מפורסם.. :)) כמו אלויס נניח חחח
 
גם אני חושבת כך

יצא לי לראות מספר ראיונות שלה, זה מרתק בכל פעם. תובנות מאוד עמוקות על החיים שאחרי..
 

pynokyo

New member
קשר בין גלגולים - עקרון הרצף

אם לטענתך כל אדם שפגשתי או הזדמן בדרך, או חי בסביבתי אבל אין לי אתו שום קשר משמעותי או ידידותי בחיים האלה - יכול להיות שהיה אדם קרוב לי מאד בחיים קודמים.
אז איזה ערך או עניין יש בכלל לדבר על גלגולים קודמים.
כל מעגל חיים עומד בפני עצמו ללא קשר אם היו או לא היו חיים קודמים.
על פי הגישה הזאת שלך, כל האנשים הקרובים בחיים האלה יכול להיות שבגלגולים קודמים היו סתם עוברי אורח וחסרי משמעות בינאישית עבורנו.
ולכן כל מי שהיחסים עמו בעלי משמעות בחיים האלה הולך לעולמו - למעשה לא ניפגש אתו בגלגול הבא, ואם נפגש אתו לא יהיו בינינו שום יחסי קרבה.
האדם הקרוב מחיים אלה יכול להיות סתם עובר אורח או איזה דמות חסרת משמעות בגלגול הבא.
אם זה המצב - על פי תגובתך (לא על פי האמונה שלי), כל עניין הגלגולים הוא חסר ערך לחלוטין.
וכשאדם קרוב בחיים האלה הולך לעולמו, למעשה על פי תגובתך, נעלם מחיינו בחיים האלה וגם בגלגולים אחרים - כי הוא יהפוך להיות אדם חסר משמעות עבורנו, ויהיו לו קשרים משמעותיים אחרים שלא קשורים אלי, או לאף אחד מקרוביו בחיים האלה.
זה סותר לגמרי את מה שאומרים כל מיני מיסטיקנים שהקשרים הקרובים שלנו בחיים האלה (לטוב או לרע, לקל או לקשה) קשורים באופן ישיר להמשך מחיים קודמים עם אותן נשמות.
שכן אקראי שאין לי שום קשר משמעותי או ידידותי אתו לא יכול להיות אבא שלי מחיים קודמים - למעשה לא מאמינה שאף אדם בחיים האלה שהיחסים שלי אתו הם לכל היותר שלום וחילופי מילים לעתים רחוקות היה אי פעם נשמה בעל קשר משמעותי באיזשהם חיים.
 
סמסרה, מעגל החיים והמוות

אין הכרח שמי שהיה חסר משמעות בחייך אלה, יהפוך למשמעותי בחייך הבאים, ולהיפך. זה נוצר לפי השיעורים שאנו רוצים להשלים בגלגול הזה, ולפי החוזים הקארמתיים בינינו לבין נשמות אחרות. אנו עוזרים אחד לשני בהתפתחות שלנו.
הייתי מזמינה אותך לראות את כל ענין הגלגולים, לא מתוך מהקום של מה זה עושה לחיים האישיים שלי, אלא מהפרספקטיבה הרחבה של הנשמות, של איך זה מקדם את ההתפתחות והצמיחה שלהם במעגל החיים כולו.
 
מה?

מצטער להודיע לך , אבל נימולים וצאציהם משוחררים מהקארמה והדארמה ,
זה חוסר הבנה את זהותך ומהותך כעם יהודי או ישראל .
דוד
 

kikona126

New member
להפך דוד

יש גישות רבות בקרב המיסטיקנים שאומרות שיש בורא אחד. אבל הבריאה שאנחנו מכירים מכל סיפורי הדתות היא בריאה מאוחרת יותר, שלא נוצרה על ידי הבורא אלא על ידי מספר, נקרא לזה ׳אלילים׳, והמלחמות שיש בין הדתות בעולם הזה הן בעצם המלחמות שיש בין האלים. אם אני לא טועה הפליאדות מדברות על זה. וכל הזמן מזכירים לנו שדת זה משהו שאנחנו יצרנו ובחרנו להאמין בו. יש הרבה סרטונים בנושא, אני יכולה להעיד על עצמי שלי קשה להתחבר לסיפורים האלו... אבל יש אנשים שממש הפכו את זה לדת
&nbsp
אני אגיד לך את זה ככה, אני לא בהכרח מסכימה עם גישה כזו או אחרת. אני מבחינתי מאמינה במה שאני רואה כנכון מבחינתי עצם היותי יהודיה זה כבוד גדול. למה? כי אל מול כל המצוות המוזרות שיש בדת שלנו, יש בה הרבה מצוות והלכות שמזכירות לנו שוב ושוב שאנחנו בני אדם, וגם בני אדם יכולים לטעות... אני יודעת שזה קיים גם בדתות אחרות, אבל משהו אצלנו ניראה לי נכון יותר, אולי כי בתוך זה גדלתי...
 

pynokyo

New member
הבעיה היא לא בדתות אלא במפרשים שלהם

יסודות הדת הן הקניית חוק וערכים.
בנוסף התורה היא אוסף של רעיונות פילוסופיים לגבי היווצרות היקום והחיים.
 
למעלה