איך אפשר לכתוב תוכנה באסמבלי ולהוריד אותה על כרטיס אחר ולהפעיל בעזרת זה מכונה מתוכנתת כלשהי כלשהי ? איך זה בעצם מתבצע ? ומה סוגי ה"הורדות" בקיימות ? אילו סוגי כרטיסים יש ? ומה לגבי מהירות ההורדה ? במה זה תלוי ?
מה שקורה הוא שהקמפול הוא באסמבלר של השבב שעל הכרטיס, תוכנה כזאת לא תרוץ על ה PC, ומתיחסים אליה כקובץ בינארי לא מוגדר. כשהתוכנה מועברת בפרוטוקול מוסכם (שונה מכרטיס לכרטיס) לכרטיס, שם השבב יכול להבין את הקוד ולהריץ אותו.