איך זה בעצם עובד ?

ilanor05

New member
איך זה בעצם עובד ?

איך אפשר לכתוב תוכנה באסמבלי ולהוריד אותה על כרטיס אחר ולהפעיל בעזרת זה מכונה מתוכנתת כלשהי כלשהי ? איך זה בעצם מתבצע ? ומה סוגי ה"הורדות" בקיימות ? אילו סוגי כרטיסים יש ? ומה לגבי מהירות ההורדה ? במה זה תלוי ?
 

ilanor05

New member
הסבר נוסף .

מה בעצם קורה בין הרגע שאני מקמפל את התוכנה שכתבתי באסמבלי שלי לבין הרגע שהתוכנה יושבת על כרטיס אחר שמחובר למחשב בכבל ?
 

vinney

Well-known member
את מדברת על FIRMWARE למיניהן?

מה שקורה הוא שהקמפול הוא באסמבלר של השבב שעל הכרטיס, תוכנה כזאת לא תרוץ על ה PC, ומתיחסים אליה כקובץ בינארי לא מוגדר. כשהתוכנה מועברת בפרוטוקול מוסכם (שונה מכרטיס לכרטיס) לכרטיס, שם השבב יכול להבין את הקוד ולהריץ אותו.
 
למעלה