איך השבת עברה?

אריזה יצירתית

מקדימה על הכידון, אוהל. מאחור על הסבל, תיק ענק שמכיל: בגדים, שמיכה, מזרון מתנפח, ואבזרי קמפינג נוספים. על התיק הגדול קשור עוד תיק (הירוק) ששומר טמפרטורה ומכיל: אוכל, וכלי מטבח לשטח. על מכל הדלק מונח תיק נוסף של בגדים וציוד אישי של הנוסעת האחורית שבאה איתי.
 

אומי5

New member
קבל אריזה פחות יצירתית .

אומנם בלי אוהל ,אבל ארגז כלים מלא (על הסבל האחורי לא רואים )ציוד לשני אנשים לטיול ארוך ,איש ואישה (לא בתמונה). אם אתה נוסע הרבה לטייל עם האופנוע אני יכול לשלוח לך צילומים מכל זוית אפשית של הסבל ,בטוח אפשר לעשות כזה מתנתק עם חיבור מהיר .
 
למה לעזאזל הסכמת לחטוף עד עכשיו??

אצלי עברה שבת נחמדה. הגעתי לתובנה חדשה.. אפשר להנות משבת עם החברים בבסיס יותר משבת בבית. ‏
 
שלום בית

גרושתי/אישתי ביקשה ממני שאני לא ירים עליו את ידיי כי כשאני נותן מכות אני (כנראה) מסוגל להרוג בן אדם. אבל אתמול לא יכולתי לסבול יותר והייתי חייב ללמד אותו שאני לא ``שק אגרוף``.
 
למעלה