ירושלמי2007
New member
איך השבת עברה?
עד היום בצהריים היה מזה טוב. אבל בסביבות 11:30 הלכתי קרב מכות עם האח הגדול של גרושתי. וכדי שתבינו אני מכיר אותו כבר 6 שנים וכל פעם שהוא החטיף לי אני הבלגתי. אבל היום הוצאתי את כל העצבים שלי עליו. וואוו זה היה כזה כיף ! אז איך היה אצלכם השבת?
עד היום בצהריים היה מזה טוב. אבל בסביבות 11:30 הלכתי קרב מכות עם האח הגדול של גרושתי. וכדי שתבינו אני מכיר אותו כבר 6 שנים וכל פעם שהוא החטיף לי אני הבלגתי. אבל היום הוצאתי את כל העצבים שלי עליו. וואוו זה היה כזה כיף ! אז איך היה אצלכם השבת?