לי יש אותה
את העגלה שעולה 1300 שקל. לא הטיולון. היא שוקלת 6.7 קילו. למרות שאומרים שהיא מגיל 0 לא הכנסתי אותה לפני גיל חודשיים כי היא לא עוטפת את הילד ולא מגנה במיוחד. העגלה קלה מאד, לא ניתן לתלות עליה כלום כי היא עפה אחורה, לא ניתן להשתמש ב"סל" שמתחת בכלל. מה שכן, היא נכנסת לכל אוטו בקלות, לא תופסת מקום, קל מאד ללכת איתה וגלגלי הגומי מעולים ועוברים כל משטח בקלות.