איך הם יודעים.

MamoOoshA

New member
איך הם יודעים.

יודעים בדיוק מה אני צריכה,
מתי, ובעיקר כמה.

שוב הפלייליסט המושלם + שדרוג קל,
ואותי זה משאיר, בסופו של דבר, עם חיוך ענק על הפנים.
[באופן אישי, באפלנט זה עבד הרבה יותר טוב,
אבל שלא תבינו לא נכון - אין לי מילה רעה אחת לומר על אתמול].

גם אם לא ראיתי את כולם, שמחתי לשמוע על האנשים שהגיעו להופעה,
גם באמצעים ממוחשבים

כולם צפו הופעת להיטים. תודה שהפתעתם,
שמחה שכולם זכו לשמוע ולראות את זה - אם לא באלפנט אז אתמול [ולהפך].


תודה שאתם מזכירים לי, בכל פעם מחדש...
 

ספידי123

New member
תודה שאתם קיימים

בזמן האחרון אני לא הולך להופעות בגלל בעיות כלכליות שיש לי אז לזות אמרתי שאני מגיעה בלי לחשוב לרגע כול השבועה התפללתי לא עוד הופעת להיטים מסריחה
וכן לא היה הופעת להיטים
לא זוכר מתי נהנתי ככה בהופעה שלהם ככה(זה החזיר אותי להופעות הראשונות שלי)
פיליסט מושלם לא יכולתי לבקש יותר מי זה היה קצת משוגה לטעמי כול החלק הראשון של ההופעה אני אומר פאק מתי יהיה שיר רגועה יותר
קהל מצוין
סאונד ממש טוב


אני רק אומר תודה ללהקה שאתם קיימים ועושים פעם בה הופעה מלא באמצע השבועה אוהב אותכם המון
 

MamoOoshA

New member
כיף לשמוע כמה טוב הם עושים


לא הצלחתי להבין אם עניין המחסור בשירים רגועים חיובי, או שלילי מבחינתך.
 

ספידי123

New member
אני יסביר

לא היה לי אוויר אחרי 4 שירים לא רגועים(אולי לא הייתי בכושר של הופעות) אז רציתי שיר רגועה כתי לנוח ולהירגע אבל פשוט לא היה לי מספיק ואני לא זוכר מתי היה לי הופע שכול ההופעה הייתי ככה
רק שהיה הופעות מסוג זה...
 

MamoOoshA

New member
שמתי לב לזה באלפנט

משום מה ברידינג זה פחות הפריע לי,
אבל לגמרי היו חסרים שקטים
[כמו הזמן שלך, למשל, וזה הרמז הכי עבה שיש לי
].
 

Rhythmz

New member
7 חודשים של סבל

ושל כאב ועצבים ודיכאון ושיגעון ועצב ותסכול ובעיקר חוסר אמון, סוף כל פאקינג סוף, הסתיימו. אני בטוח שלאף אחד אין מושג מי אני, אבל אני פשוט לא יכול להשאיר את הדברים האלה בפנים.
7 חודשים (פחות יומיים) הייתה הפעם האחרונה שהייתי בהופעה של היהודים. זאת הייתה הופעה אקוסטית בזאפה, הופעה מלווה בהרבה גירודים וכאבים. למה כאבים וגירודים? כי בתקופה הזאת, כמה שבועות לפני, חזרה אליי
אחת המחלות הכי מתסכלות שקיימות בעולם המעוות הזה. מחלה שעושה אותי אלרגי לחום. כל פעם שהגוף מתחמם, בין אם זה מגורם פנימי כמו התרגשות או לחץ, או גורם חיצוני כמו שמש או צפיפות, הגוף מתחרפן ואני פשוט מתחיל להתגרד באזורים רנדומליים.
כמובן שבמצב כזה אי אפשר ללכת להופעה, ואם כן, אז בטח שלא להנות ממנה כמו שצריך. לא רק שאי אפשר ללכת להופעה, אי אפשר להתקלח במים חמים, אי אפשר לעסוק בכל סוג של ספורט, אי אפשר לצאת לשמש, אי אפשר לחיות.
כל הדברים האלה הגבילו לי את החיים בצורה שקשה לתאר בכמה משפטים בלבד, אבל יותר מכל סבלתי מהעובדה שהקרן האור היחידה שמצאתי, הופעות של הלהקה האהובה עליי, נמנעה נלקחה ונגנבה ממני.
בדיוק בכמה חודשים שלפני שהמחלה המתועבת הזאת באה אליי התחלתי ללכת להופעות בקביעות. אפילו פרסמתי כמה פוסטים פה בפורום. אני יכול לומר בוודאות שההופעות האלה היו מרכז החיים שלי באותה תקופה. אמנם לא היו הרבה מהן, בערך 4, אבל הן פשוט הצילו אותי
נפשית. אחרי ההופעה ההיא בחולון, שהייתה לפני 8-9 חודשים בערך, הצבתי לעצמי מטרה - ללכת לכמה שיותר הופעות, לפספס כמה שפחות הופעות. ואז זה הכתה אותי האלרגיה המזויינת הזאת. במשך 7 חודשים חודשים של אי וודאות, פשוט הלכתי לאט לאט בדרך הבטוחה לדיכאון כבד.
אני באמת לא מאחל לאף אחד, גם לא לאנשים שאני הכי לא סובל, לקבל את המחלה הזאת.
בכל מקרה, לפני כמה שבועות, עם מאמץ רב, הצלחתי לגבור על האלרגיה, בסוג של דרך נס. בינתיים לא ידוע אם היא תחזור, אבל אם כן, זה רק בחורף. וגם אז, תהיה לי אפשרות לנסות לגבור עליה. נקווה לטוב.
הדבר הראשון שאוטומטית חשבתי עליו ברגע שהבנתי שאני יכול ללכת למכולת בשמש בלי להתפתל מכאבים, זה הופעה. הזמנתי כרטיס לרידינג, ולמרות שבתקופה האחרונה שמעתי הרבה פחות היהודים, מסיבות ברורות מאליו אני מניח, ציפיתי והתרגשתי לקראת ההופעה.
חברים שלי לא פנאטים כמוני, אז הגעתי לבד, כמו ברוב ההופעות הקודמות. ממש לא אכפת לי, המוזיקה מעל הכל בעניין הזה. זכרתי מהופעות קודמות וראיתי בהופעה הזאת שיש עניין של פז"ם בכל מה שנוגע לשורה ראשונה, לכן הסתפקתי בשורה שנייה.
אחרי ציפייה ארוכה ואיחור צפוי בזמן העלייה לבמה, זה התחיל. אני לא זוכר את הפלייליסט, אבל אני יודע שברגע שהתנגן you've got to believe me, פה, בשיר הזה, עברתי לעולם אחר. פה, פשוט ידעתי שאני נמצא במקום הנכון בזמן הנכון עם האנשים הזרים והנכונים מסביבי.
את מה שהרגשתי בבסוף תבכו אני לא חושב שאני אצליח להעביר למילים. אחד השירים הכי עוצמתיים שאי פעם יצא לי לשמוע. למרות שאני יכול לעבור עכשיו על כל שיר ושיר, אני לא יעשה את זה, אני חושב שכבר חפרתי מספיק.
בסוף ההופעה ניסיתי לעמוד כמה דקות ליד היציאה כדי רק להגיד להם תודה, אבל המאבטח אמר שהם כבר הלכו (למרות שאני די בטוח שהוא חירטט). נו טוב, אני מניח שיהיו עוד הזדמנויות.
אני באמת מצטער על החפירה, ואני לא יודע עד כמה סיפור החיים שלי מעניין אנשים שאני לא מכיר, אבל את הפוסט הזה כתבתי יותר בשביל עצמי מאשר בשביל אחרים. אני פשוט לא מרגיש ככה באף מקום אחר, לכן אני חייב להוציא את זה בדרך כלשהי. אני בן אדם מופנם, ואני לא חושב שאני יוכל ממש לדבר עם מישהו על הנושא הזה פנים מול פנים.
בכל מקרה, אני לא יודע מי קורא את הטקסט שנכתב בפורום הזה, אבל רציתי לנסות להעביר ללהקה מסר. (קצת מטומטם מצידי לעשות את זה בצורה הזאת, אני יודע, אבל אם יש סיכוי כלשהו שהם יקבלו אותו, שווה לקחת צ'אנס).
המסר הוא - אתם לא רק עושים מוזיקה, אתם מצילים חיים. אני אומר את זה בשיא הכנות.
תודה.
 

MamoOoshA

New member
אין צורך להתנצל כלכך הרבה.

או בכלל.

הפורום הזה הוא בדיוק המקום לפריקה, גם מהסוג הזה.
משמח אותי לגלות שאנשים עוד רואים בו מקום שאפשר לעשות את זה.
ולגבי העברת המסר -
יש מי שקורא פה מהלהקה, בוודאות. ואני אפילו כמעט בטוחה שכולם,
ככה שממש לא טיפשי להעביר ככה מסר ללהקה.

בנוגע לפגישה עם הלהקה.. השומרים כמעט תמיד מחרטטים,
אבל במידה ואתה לא בטוח -
כל עוד מחוץ למקום עומד גוש אנשים [לרוב עם נרגילה],
סביר להניח שהם מחכים ללהקה.


שמחתי לקרוא שהתגברת על המחלה [מסקרן אותי איך קוראים לה], לפחות לבינתיים.
ועוד יותר התרגשתי לשמוע כמה טוב ההופעה הזו עשתה לך


אתה לגמרי מוזמן להמשיך ולכתוב פה,
לפרוק, לשתף ולקרוא גם אחרים
 

Rhythmz

New member
השם המדעי של המחלה הוא "אורטיקריה כולינרגית"

נהוג לקרוא לזה גם heat hives, ובעברית סרפדת, אבל הרופאים כמעט תמיד משתמשים במונח הלועזי. מחלה מאוד לא מוכרת יחסית, והיא באה בדרגות חומרה שונות מאוד. זה יכול להתחיל עם עקצוצים קטנים בחשיפה לחום כבד של 35-40 מעלות, ולהמשיך עד לכאב ברמה כ"כ חמורה שיוביל להלם אנפילקטי (סוג של טראומה מרוב כאב) בחשיפה ל30 מעלות חום. דרגת החומרה אצלי הייתה איפהשהו באמצע - דרגת חומרה בינונית. הגבלות אינסופיות, אבל לא מגיע עד לרמה של שוק או התעלפות. אין עליה יותר מידי מידע בעברית, רוב המחקרים בנושא הם באנגלית. אני אסביר ממש בקצרה איך הפועלת רק כדי שזה יהיה קצת ברור יותר - יש חומר מסויים שמשתחרר ברגע שחום הגוף העולה, והוא זה שגורם לגירוד ולכאב. החומר הזה יוצא החוצה עם זיעה. הבעיה היא להגיע לזיעה מכיוון שעל מנת להזיע צריך לחמם את הגוף, וזה יוצר כאב. לכן המחלה הרבה יותר קטלנית בחורף, הרבה יותר קשה להזיע מכיוון שהסביבה הטבעית מקררת את הגוף כל הזמן. בקיץ יותר קל להגיע לזיעה לכן הרבה חולים חשים הקלה. (כל התיאוריה ד"א זה לא משהו שהרופאים אמרו לי, זה מידע שמצאתי מחולים באינטרנט).
ככה אני התגברתי עלייה. יום אחד קמתי ואמרתי לעצמי נמאס לי. קמתי והתחלתי לקפוץ במקום, הרגשתי כמובן את הכאב שאני רגיל מדי אליו, ואז פשוט הכאבתי לעצמי בהדרגה. ככה עברתי בערך שעה של גיהנום, עד שהרגשתי זיעה. פה כמובן הייתי באוטופיה, וישר חשבתי לעצמי, אני חייב להזמין כרטיס להופעה הבאה, חייב. חיכיתי יותר מדי זמן.
אני עדיין מרגיש שאריות שלה, אבל היום אני מזיע על בסיס יום יומי כדי להמנע ממנה כמה שיותר, ואני יכול לחיות בצורה נורמלית. אני עדיין חושש שהיא תחזור בחורף, אבל בעבר לא היה לי את המידע הזה עם הזיעה, לכן עכשיו אני מוכן הרבה יותר לחזרה שלה.
אני מניח שאפשר לתאר עד כמה זה מתסכל לחיות עם כזה דבר, ואני שוב יציין בלי להרחיב יותר מדי - שבלי המוזיקה של הלהקה והתקווה של - להיות בעוד הופעה, לא הייתי מצליח לשמור על שפיות. פשוט לא. בגלל זה אני מרגיש שאני פשוט מחוייב להגיד להם תודה, פנים אל פנים.
אני מאוד שמח לראות שהפריקה שלי מתקבלת בצורה חיובית, פשוט הייתה לי הרגשה שזה המקום הנכון לעשות בו את זה. כמו שאמרתי בפוסט הקודם, אנשים נכונים. מין אינטואיציה כזאת. תודה רבה :)
והייתי גם רוצה לנצל את הבמה ולשאול בקשר להופעה הבאה בעומר - האם יש הסעות מאורגנות? אני זוכר שבהופעה בשוני שהייתי בה היה מישהו שקראו לו דורון אם אני לא טועה, והוא אירגן מיניבוס בתשלום שהסיע והחזיר אותנו מהמרכז לבנימינה. אני חושב שהוא פרסם את ההסעה בפורום הרשמי, אבל כשחיפשתי לא מצאתי זכר להסעות להופעות הקרובות... האם פה זה בכלל המקום המתאים לשאול? פשוט נראה שבפורום הזה יודעים הכל על הלהקה וכל מה שקשור בה, ואני רוצה לכסות כל אפשרות

אני שוב רואה שכתבתי המון, אבל אם אמרת לא להתנצל, אני לא אתנצל. בסך הכל אודה על זה שיש מקום לדבר בו על דברים מהסוג הזה. כמו שאמרתי, זה משהו שפשוט שהייתי חייב להוציא.
 

MamoOoshA

New member
וואו, נשמע קשה.

כל הכבוד על הנחישות והתמודדות.
כמו שכבר אמרתי -
כיף שאנשים עוד רואים בפורום את המקום הזה לפרוק בו.


הסעות זה לא משהו שכלכך רץ פה,
אבל אני מאמינה שלא בעיה למצוא טלפונים של אנשי הסעות,
לברר מחירים ולבדוק אם יש היענות.

ברגע שיהיו לך מחירים ופרטים - אתה לגמרי מוזמן לפרסם אותם כאן,
כך אנשים יוכלו ליצור איתך קשר במסרים, או אם תמסור עוד דרך ליצור קשר בנושא.
אתה גם יכול לפרסם את הפרטים בעמודי הפייסבוק של הלהקה:
"היהודים"
"Lehakat Hayehudim"
"HAYEHUDIM - היהודים"
בנוסף גם בעמוד האיוונט של ההופעה, וכמובן גם בפורום ברשמי, למרות שדי מת שם.

בהצלחה
 
הופעה גדולה שהזכירה לי את ההופעות של פעם...

דווקא בתחילת הקיץ ההופעה הזאת הזכירה לי מאוד הופעה מהסיבוב חורף של 05-06
שילוב של אני רואה דם+כאילו ועם מלא נדירים מפחד מוות,סגירה עם טיפה בים...זרימה לכל הסיפור בהדרן...
פשוט תענוג צרוף,אומנם אחרי מקום אחר+לרנינג הבנתי שזה הולך להיות כמעט אחד לאחד הפלייליסט של האלפנט,אבל זה ממש לא פגם לי בהנאה.

למרות ששמעתי לא מעט מהנדירים בשוני,הפעם הייתה אווירה אחרת,וזה גרם לי להנות יותר.
דווקא זה שהרידינג לא היה מפוצץ,נתן אווירה של ביחד,של הופעה "שכונתית" קצת(במיוחד עם התקלת מיקרופונים המביכה של המקום)

הלהקה נתנה הכל על הבמה,ממש הכל,תום ואורית היו במיטבם.
כנראה שהם קיבלו פחות פידבקים באלפנט על הפלייליסט הנדיר.
ופה ברידינג עם הקהל היותר כבד זה פשוט היה זה.

רק דבר אחד קטן מציק לי כבר הרבה זמן(אבל לא פגם בהנאה הגדולה אתמול),למרות הזרימה המטריפה על כל הסיפור בהדרן.
עדיין היהודים הפכו מלהקת הדרנים מטורפת,ללהקה שאתה יודע שאחרי שהם יורדים,הם יחזרו גג להדרן אחד של 2-3 שירים גג,לפעמים אפילו ללהיט אחד בלבד(עוד ארון\אם כבר\אצלך בעולם)
אני זוכר בשנים הראשונות שהייתי הולך 2004-2007 אין הופעה מלאה שלא הייתה מסתיימת עם 2 הדרנים,כשבכל הדרן 2-3 שירים שבהם בטוח תמצא נדירים כמו אמן,יכול להיות,כל הסיפור,עוד מעט וכו...
יכול להיות שהלהקה קצת עייפה מהקטע של הלרדת,לעלות,לרדת שוב,לעלות שוב,ושוב לרדת.
אני לא אומר שכל אמן עושה 2 הדרנים(רובם עושים אחד,רק ברי קבוע עם 2-3)
אבל דווקא מלהקה שהורגלנו להדרנים מטורפים,זה טיפל'ה מאכזב.
אמרתי שמצידי אפילו יורידו 2-3 שירים מהבטן של ההופעה,וישימו אותם בהדרן,חלק מהכיף זה הסוף,הקינוח,פעם כשהם היו יורדים היינו מתחילים לפתח קונספירציות,כמה הדרנים,מה יהיה האורך,איזה נדירים בכל הדרן,יסיימו עם ג'קי הפעם...כל מיני כאלה.
היום זה "איזה שיר הם ישירו לפני עוד ארון"
בכל מקרה מעניין מה עמדת הלהקה לגבי ההדרנים ולמה הם התקצרו ככה...

בכל מקרה חשבתי אחרי ההופעה בשוני שזהו,שאני שבע עד הדיסק הבא.
אבל ההופעה הזאת הוכיחה לי שכשיש פלייליסט טוב ואווירה נכונה,אין מצב שזאת לא תהיה הנאה גדולה.

ובכל זאת נפגש לפני גאנז,שאז זאת בטוח תהיה הופעת להיטים,אבל מה 'כפת לי,מתי בפעם האחרונה הייתי בהופעה של היהודים עם 20,000 איש? כנראה שלא.

אבל אני כן מקווה שמתישהו בקרוב יצא הדיסק הבא,כבר כמעט 5 שנים מאז יצא פורטה,ובאמת כולם מרגישים שצריך משהו קצת חדש ומרענן,אפילו אם זה יהיה דיסק באנגלית שאנחנו כבר מכירים חצי מהשירים שלו...לפחות שיהיה משהו!

בקיצור היה טוב וטוב שהיה,ואם אתה קורא את זה,אז שוב המון תודה,אתה מלך!

פלייליסט:

1)הימים שלנו
2)מקום אחר
3)learning
4)עכשיו את
5)תעזור לי
6)רואה דם
7)כאילו
8)you gotta
9)מחפש תשובה
10)w.d.y.g
11)חופשי
12)סמי
13)בסוף תבכו
14)אינטרמת
(היה אמור להיות ליפול,לא בוצע)
15)מלחמה שקטה
16)גנבה
17)שחק אותה
18)עידן האלוהים
19)ג'קי
20)טיפה בים
הדרן:
21)כל הסיפור
22)עוד ארון
 

MamoOoshA

New member
חסר לך גם אלה איפשהו שם.

תודה על הפלייליסט


בנוגע לעניין ההדרנים אני מסכימה ממש.
פעם בהדרן היה ריגוש כמעט גדול משל ההופעה עצמה.
כמו שאמרת, גם כמות ההדרנים, גם השירים שהיו בהדרנים..
פשוט תענוג!

אמרתי גם ללישי -
אני ממש שמחה שאחרי ההתלבטות שלשניכם הגעתם בסוף
וזכיתם לקחת חלק בהופעה הזו
 

ספידי123

New member
מסכים אם כול מילה

והייתי רוצה לחזור להופעות של שני הדרנים
פעם היו מפציצים בהדרנים
אבל גם בהופעה הדרנן היה מגניב שבסוף שרו את כול הסיפור אחרי ששחר הטריף את הקהל בשיר
זה נדיר שהלהקה מנגנת שיר שהקהל רוצה או שר להנהתו(לפחות בהופעות שאני הייתי וזוכר)

ושככתה אל "אלה"
 
או האא

בזרימה של החיים ראיתי שבהצדעה מציעים מחיר שפוי לכרטיסים אז הזמנתי לי ולאחותי.
פתיחה עם הימים שלנו גרמה לי לחשוב שלא הולך להיות משהו ההופעה הזו.כמה שטעיתי אוי כמה שטעיתי.
מאני רואה דם כבר נכנסתי להופעה לגמרי (חוץ מהדילוג על WDYG).
אחת ההופעות הכי טובות שהייתי בהן.
תודה ללהקה המדהימה הזו על רגעים קסומים ואנשים מקסימים.
 

MamoOoshA

New member
אני לא מאמינה לך שהיית.

איפה הימים שאנשים שמגיעים היו עונים על שאלון של לפני הופעה,
או לפחות מתקשרים?
 
חחחחחחח

אפשר רק להאשים את תל אביב והמחסור בחנייה שלה!! שגרמו לי להגיע ממש לפתיחת ההופעה למרות שיצאתי מספיק זמן מראש.
התעופפתי ישר אחרי עוד ארון כי היה לי עבודה מוקדם בבוקר למחרת.

גילוש יפה לך כחול!!! מברוק עלייך!!!
הכי מגיע לך בעולם!!
 

HiPpiE Boy

New member
הלו מה קרה כולכך מעט תגובות!

היה אדיר באמת הרבה זמן לא הייתה לי את התחושה הזו שהלקה פאקינג נותנת את עצמה בכול הכוחחחחחחחחחח אני לא יודע איך להסביר את זה זה תחושה בתוך הגוף כזו של פאאאק דאטס גוד)GOODׁ

יש להם כאלה אנרגיות מטורפות הם פשוט חברה כישרונים ברמות מטורפות שם כול אחד ואחד
בדרך כלל אני עומד בהופעות בצד ימין באזור של אורית או גיא כי זה כיף להתרכז בהם או בבאסים של ניר
הפעם הייתי בשמאל די קרוב לעומרי....גם תותח הבחור הזה כמה הוא מוסיף ללהקה

העיקר שאורית עשתה פס אדום בשער כמו מירי חחחחח מה ככככככככפת לי!XD

וכמו שרן אמר.....מי שיודע יודע,שהוא יצא מ-ל-ך-!
 
למעלה