|איך הילדים שלכם אוכלים???????????.

m o u s s e

New member
|איך הילדים שלכם אוכלים???????????.

מה המצב אצלכם בנושא האוכל אמא לשני זאטוטים שנה כמעט, וחמש.
 

אהובה.א

New member
אוכלים?

חחחחחחחח הצחקת אותי הילדים שלי גדלים מאוויר... או אולי מהאהבה הרבה שאני מעניקה להם? אומרים שמאהבה משמינים , אז אולי הם מקבלים את הנפח מאהבתנו. אבל לענייננו. הילדים שלי גדלים בקיבוץ. בקיבוץ התנאים אחרים ודרך החינוך שונה מהעיר. יש לנו חדר אוכל ולכן בשבילם לאכול ליד הרבה אנשים זה דבר רגיל. כשהקטן היה בן 10 חודשים היינו איתו באורלנדו. נכנסנו לפיצריה והמלצר שם היה בהלם שהתינוק לא מתפרע ומחכה בשקט למנתו. מאז היותם בני 8 חודשים (ברגע שלמדו להתיישב) , הבנים שלי אוכלים לבד לגמרי. הושבתי אותם על כיסא תינוקות , שמתי אוכל מוצק על המגש או על השולחן והם התרפקו עליו עד היסוד. זה מחזה מרהיב. לראות את הפנים של הילדים אחרי מקרוני ברוטב עגבניות... כמו הזקן של סימפסון. לראות את הילד לוקח באצבעותיו הקטנות אפונה או תירס.... אאאאחחחחחחחח או לוקח את הכוס "נחום תקום" הכבדה ולנסות לשתות.... ואחרי כל האוכל שאכל החליט די לו. זורק את הצלחת לרצפה בהפגנתיות של "יאללה , סיימתי. אני מפנה שולחן". כמובן שנשברו כאן צלחות על ימין ועל שמאל. היום , תראי את הילדים. עצמאיים לגמרי. הולכים לבד לחדר אוכל כבר מזה כמה שנים. כבר מגיל 6. מה שחשוב הוא שבחיים לא ניסיתי "לדחוף" לילדים שלי אוכל לפה. רצו - אכלו. לא רצו לאכול - שלא יאכלו. לא סובלת את זה שמכריחים ילד לאכול. ילדים כאלה מקבלים את עניין האוכל כעונש להורים ומשתמשים בזה אח"כ. אצלי , הילדים יודעים שאוכל זה לא תירוץ אלא צורך. הם ידעו ויודעים עד היום שאין לאכול שטויות אח"כ אם לא אכלת כלום בארוחות. ומי שאוכל טוב מקבל גם קינוח.
 
אוכל קדימה אוכל ../images/Emo21.gif

גם אצלי אני לא עושה עניין גדול מאוכל , כמובן שלא אוכלים חטיף או ממתק במקום ארוחה טובה ומאוזנת... אני מקפידה מאוד שיאכלו מהכל , מה שלא תמיד עוזר לי
לפעמים ילד לא רעב, לא אכל עכשיו , יאכל אחר כך
וזה מזכיר לי שאני רעבה ומתה לאכול
, אבל מה לעשות שאני בדיאטה
 

דאנה

New member
היא מוכנה לאכול כל הזמן ?!

לפעמים נדמה לי שהבת שלי נשמעת לאנשים כאילו מרעיבים אותה. אם היא רואה מישהוא אוכל היא מייד מופיעה לידו ודורשת "האאאם" (ככה קוראים אצלה לאוכל, שתייה או מוצץ- טוב היא רק בת שנה). היא כמעט תמיד מוכנה לאכול וכמעט כל דבר כולל ניירות והאוכל של הכלבה (עכשיו אני בטח "מנחסת"את עצמי ממחר הילדה לא תאכל כלום). האמת שבעלי ואני די בעייתיים עם אוכל וזה מאוד מפתיע אותנו שהיא מוכנה לנסות הכל. אני מקווה שהגנים שלה הם כמו של בעלי כי אני משמינה מלהסתכל על אוכל. בינתיים יש לה שומן תינוקות הכי מדהים בעולם כזה שבא לתת לו ביס כל הזמן.
 
תביאי ביס ../images/Emo6.gif

מתה על ה"שומן" של התינוקות , ובכלל איזה ריח מדהים יש להם עושה חשק לעוד
 
למעלה