איך הייתם מתיחסים לגבר שכול כך

איך הייתם מתיחסים לגבר שכול כך

רוצה לחזור אלי.. אבל קורא לילדים שלי סוררים... ושלא מעוניין לשבת לאכול עם הילדים שלי ומעוניין בארוחה רומנטית אבל בלי הילדים שלדעתו צורחים ומפריעים (מדובר על ילדים בני9 והשני 11 וחצי) שאני גם ידאג להעיף אותם לאבא שלהם בימי ראשון שלישי וחמישי כדי שיהיה לי זמן פנוי בשבילו.. ועוד אומר לי: שאם אני מעונינת בארוחת ערב איתו . אז לשים להם פלסטר על הפה או להעיף להם נבוט.. אני פשוט רותחת מעצבים על החבר הזה איך מעז איך מעז לבקש עדין שאני יזמין אותו איזו חוצפה יש לבן אוולה הזה.. אני בהלם אני בשוק אני המומה. ה צ י לו
 
היי ענת.

אני עוקבת כבר זמן מה אחר ההודעות שלך... ולמען האמת נדהמת שיש גברים בעולם שלנו כמו הגבר שלך שלא מוכן לקבל את יילדיך כחלק בלתי נפרד ממך. אני אומנם עוד ילדונת לעומתך...אך אני חושבת שהוא חוצפן, אגואיסטי ומגעיל. זו אינה הפעם הראשונה שהוא עושה לך את זה..נכון ? אז אני חושבת שכדאי שתעשי "חושבים" עם עצמך לגבי מה שמתאים לך וליילדיך כמובן... אני בכל אופן, הייתי מסמנת כזה דבר בפס אדום רחב וארוך מאוד... בכל מקרה, בהצלחה ! שלך תמיד, השוטרת.
 
שוטרת חביבה אבל למרות שאת צעירה

חושבת שאת יכולה בכייף לתת מענה ועיצה חכמה זה ממש ממש לא קשור לגיל. תתפלאי לשמוע אבל כן:ישנם גברים כאלה שעוד מעיזים לשאול אותי אם הוא יכול לקפוץ אלי לעבודה לבקר אותי ביום חמישי אחרי הדברים הללו. אני לא רק שאסמן אני לא מתכוונת לחנך אחד כזה כי לדעתי זה אופי..ואופי לא ניתן לשנות. אדם מגעיל,אנוכי,שחושב רק על עצמו,אין נתינה מהלב,אין רגשות,רואה רק את עצמו בראי. תודה יקירה.
 
../images/Emo46.gif

בהתחלה עוד ניסיתי להבין את הצד שלו, אבל עכשיו הוא ממש מעצבן אותי. מי שהיה מדבר כך אפילו על החתול שלי היה מקבל בעיטה בתחת...
 

perry04

New member
ענתי היקרה.

כמדומני, ענית לעצמך. גבר כזה בהחלט לא שווה את המאמץ, אף לא את האנרגיה שבמחשבה עליו. ילדיך הם שלך לעד, ותמיד יהיו שלך. הדבר הטהור, הקרוב ביותר ללבנו. גברים יש בשפע, וטובים ממנו בהרבה. שיהיה בהצלחה.
 

linu2

New member
ואני הייתי מסמנת אותו ב-../images/Emo128.gif

כזה גגגגגגגגדדדדדדדדדדוווווווווווללללללללללל !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
אז זהוא שאני צריכה לתפוס אומץ עכשיו

ולכתוב לו מכתב חזק ביותר או? שעדיף להתעלם .. מה דעתכם?
 
לכתוב מכתב

זה טוב כשיש זוגיות שיקרה לך, אבל משהו לא עובר במלים. כמה פעמים זה קרה לי, כתבתי מייל לבן הזוג ומיד ירד לו האסימון. אבל כאן יש לי חשש, שהכי הרבה שאפשר לסחוט ממנו זה העמדת פנים של ערב או שניים. נראה לך שזה יכול להשתנות? אם לא, דפדפי, עדיף שתכתבי כאן הודעות.
 

angel202

New member
אנשים כאלה ... ../images/Emo186.gif

עםלב קר כקרח לא משתנים, אני לא חושבת שמכתב יזיז לו או ישנה את מחשבותיו או מעשיו אז אם המכתב בשבילו לדעתי אין טעם... אבל אם המכתב יגרום לך להרגיש יותר טוב, שלפחות תדעי שאמרת לו מה שאת חושבת שיבין עד כמה נפגעת וזה גם יקל עליך לכי על זה!!! שיהיה בהצלחה
 

Enigma48

New member
לא חבל על המאמץ?

למה לך להשקיע בכלל מחשבה על לכתוב לו מכתב? עזבי, שכחי אותו, שילך לחפש. אם הוא כזה אגואיסט ומגעיל עדיף פשוט להתעלם, אפילו לא שווה להשקיע עליו מחשבות. את תראי שברגע שתוציאי אותו מהחיים לחלוטין את רק תרגישי הקלה. תאמיני לי לא שווה אותך האדיוט הזה.
 

~מעיין~

New member
ענת...

עצוב לי לקרוא שזו התפיסה שלו לגבי ילדייך.. גם אם היו באמת כאלה.. הם ילדים... זו תמימות וזה הגיל שלהם לשטויות שלהם.. והוא צריך לקבל זאת כמובן מאליו.. ואם הוא כ"כ רוצה לחזור אליך אני מאמינה מסיבות אהבה (ככה זה נשמע שאת אומרת "רוצה לחזור אלי") אז הוא צריך לקבל אותך כמו שאת.. עם ובלי הילדים.. במקרה זה הילדים שלך הם חלק בלתי נפרד ממך כמו כל אם.. אז אם הוא כ"כ אוהב אותך ורוצה לחזור אליך הוא לא אמור לעצב אותך... את לא בובה שלו.. ואם הוא אומר שהוא רוצה אותך בלעדי הילדים זה נקרא עיצוב לפי הרצונות שלו.. לצערי אנוכיות לשמה..
 
את יודעת מה דעתי על ה"גברבר"

הגיע הזמן לנתק אותו סופית מחייך ! עצם זה שאת מתלבטת ושואלת , מראה לי שהוא משחק עם הרגשות שלך . איך הוא יכול להיות אטום אלייך ואל מה שהכי חשוב לך בחיים היום ? אם הוא היה טיפה מתחשב ומעוניין בקשר רציני הוא היה יודע שהוא צריך ללכת לקראת הילדים שלך , ולא לנסות לבודד את שניכם ... כמו שכבר אמרו מקודם - הכי טוב לכתוב לו בחזרה . אם תתעלמי הוא ימשיך "לנסות את מזלו" ...
 

DREAM111

New member
ענת לדעתי פשוט לומר תודה אבל

ממש לא תודה. שרק יחשוב מישהו להגיד משפטים כמו המשפטים שכתבת כאן והוא עף בשניה. בואי סתם נצא מנקודת הנחה שהקשר בניכם ממשיך (כמובן שבנתיים הילדים כמו שהוא מבקש אצל אביהם ויש לכם את הזמן שלכם לבד) והכל נפלא והאהבה פורחת ואתם מחליטים להמשיך את זה מעבר לחברות של שלוש פעמים בשבוע מה אז
אז תצטרכי לעטוף את הילדים ולשלוח בדואר חבילות לאן שהוא כדי שהוא יכול להשתלב בתמונה
האדון הנחמד צריך להבין ברגע שאתה בקשר עם אישה גרושה שיש לה ילדים זו חבילה
זו חבילה שלא מפרקים ויהי מה. אני קוראת את הודעתיך מזה זמן ומצטערת אבל במקומך עם כל הכבוד אולי לזוגיות שכייף לך וכו' האהבה לילדך צריכה להיות במקום הראשון והאדון הנכבד צריך להבין לכבד ולקבל זאת. אם אין הוא מעוניין הדרך פתוחה שימצא לעצמו גרושה ללא ילדים או רווקה.
 

jessy19

New member
תזרקי אותו../images/Emo70.gif

גבר שלא מכבד את ילדייך ולא מקבל אותם לא שווה אותך, ולא שווה אפילו את קצה הזרת שלך ואני בטוחה שתמצאי מישהו יותר טוב- מישהו שיקבל את ילדייך ויכבד אותך ואותם.
 

שיי21

New member
היי:))

ערב טוב ענתי מה המצב?:)) איך עבר עליך היום? תשמעי חמודה קראתי את ההודעה שלך ואת התגובות שקיבלת עד עכשיו... הבעיה שאת מתארת מאוד מסובכת מצד אחד ועם פיתרון מאוד פשוט בצד השני לכל אלה שאמרו ישר מה את בכלל חושבת תזרקי אותו וכל זה אז זה לא כל כך פשוט זה הרבה יותר מורכב ממה שזה ניראה לעיין ואני מבין אותך ענת אבל מצד שני יש כאן עניין רגיש מאוד שזה הילדים שלך שאני בטוח שהכי חשובים לך בעולם..ואין לאף אחד זכות לדבר עליהם כך ובטח למשהוא שטוען שאת חשובה לו ורוצה חיים משותפים איתך לכן לדעתי תבדקי שוב את עצמך ואת המניעים שלו להיות איתך...עכשיו לדעתי האישית הוא לא מתאים לך לפי מה שאת מתארת זה פשוט לא זה ובכלל איך הוא מסוגל לדבר כך זה אטימות ממדרגה ראשונה... ותחשבי לבד אם את רוצה להעביר את זמנך או יותר גרוע את חייך עם אדם כזה לא משנה כמה הוא ניפלא אליך זה לא שווה את זה אבל זה רק דעתי האישית זכותך לעשות מה שבא לך ומה שאת חושבת לנכון שטוב בשבילך... אוליי חולפת במוחך המחשבה שאת כבר לא בת 18 שיכולה להחילף גברים כל שני וחמישי ושעת שמצאת גבר שמעוניין אז את צריכה להתפשר אז זה שטויות עזבי את זה קודם כל אני בטוח במליון אחוז שמגיע לך יותר טוב מזה לפי מה שאני מכיר אותך מההודעות שלך ודבר שני את בראש צעיר ואחלה אני בטוח שבסוף תמצאי את המאושר או יותר נכון הוא ימצא אותך:)) {ויכול להיות שאני סתם מקשקש ואת בכלל לא חושבת על זה} טוב חמודה מקווה שעזרתי אם את לא מבינה משהוא או לא מסכימה על משהוא אני ישמח לענות לך שוב עד אז המך שחל ערב תשמרי על עצמך ואל תפסיקי לחייך:))) ותזכרו:אל תפסיקו לחייך זה יפתור לכם חצי מהבעיות בחיים:)))))))
 

הגוזלית

New member
די. תמשיכי הלאה!!!

אני נוהגת לבקר בפורום ולקרוא בעקביות את דברייך...וכל פעם להזדעזע מחדש מהיציאות של הבחור הזה. את מצטיירת לי כבחורה רגישה, אינטיליגנטית ונבונה ואיני מצליחה להבין מדוע לא מחקת אותו כבר והמשכת הלאה?! את ראויה לטוב יותר! בשבילך ובשביל ילדייך!! אני לא מבינה מדוע הוא מתעקש לחזור אלייך כשהוא יודע שלא יוכל לקבל אותך, את כולך לעצמו וכי עליו ללמוד להתחלק עם ילדייך, ובראש ובראשונה חשוב שיכבד ויעריך אותם. והרי הוא לא מסוגל להתחלק בך ואני מבינה ממה שקראתי עד עכשיו שאינו מעוניין בקשר עם ילדייך ומאחר ואינך מתכננת לנטוש את הילדים (...) אולי כדאי להבהיר לו אחת ולתמיד שאם מקבל אותך זה כמו שאת עם 2 ילדים- לטוב ולרע. מכיוון שהוא כל הזמן רואה את הרע אולי כדאי שיחפש בחורה שתענה על כל צרכיו ואת ענתלה תמשיכי עם ילדייך לקשר בריא יותר שיעשה לכולכם רק טוב. נראה לי שמגיע לכם.
 

א ג ם 2 2

New member
היי

תקשיבי לי טוב... את מעיפה אותו דחוף ... לא עונה לטלפונים . לא מתקשרת אליו... זה מובן??? אני רותחת מעצבים עליו . פשוט רותחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה חוצפה ? איזה גבר מסריח? תגידי זה הגבר שהלכת איתו לצימר בראש פינה ?
 
אני עדיין לא מבינה למה את לא חוסמת

את התיקשורת איתו. יש לך מספיק דברים לדאוג לגביהם,למה להשאיר אותה בתמונה (אפילו אם כרקע)?
 
למעלה