קוראים לזה פוליטיקה.
ותבין שהעניין התגלה לא מזמן, בהעברת קווים בצפון לנתיב אקספרס. נוסעים התלוננו על המחיר שעלה. במשרד התחבורה לא הבינו על מה הם מדברים כי המחיר לא עלה (עד כמה שהיה ידוע למשרד התחבורה).
 
אני לא יודע אם עושים משהו בנידון כי הדבר התגלה לא לפני הרבה זמן. אבל אני אגיד לך גם משהו אחר, העלאת מחיר גורפת זה לא משהו שיעבור בשתיקה בשום מקום כשזה רק פוגע בנוסעים (שלא כמו בגוש דן שיש מקומות שהמחיר הפך להם להיות יקר יותר אבל הרוב המוחלט הרוויחו מנסיעות זולות יותר).
 
זה כמו שאם משרד התחבורה היה מחליט במכרז קווי הנגב שחוזרים לתעריפים הרגילים שהיו לפני שנת 2000 אז נסיעה בין באר שבע לתל אביב הייתה הופכת להיות בעלות של 31.50 ש"ח ונסיעה בין באר שבע לאשדוד סביב ה26 ש"ח. נראה לך שמישהו היה שותק על זה?
קוראים לזה פוליטיקה.אם יש הפרה בוטה של הנחיות משרד התחבורה מדוע משרד התחבורה לא
דואג לתקן את ההפרה?
שתיקה של משרד התחבורה במקרה הזה משמעותה הסכמה ומשרד התחבורה לא יכול להתחמק מאחריות.
אם משרד התחבורה לא מתקן את ההפרה, כנראה שאין לו אינטרס לתקן אותה.
ותבין שהעניין התגלה לא מזמן, בהעברת קווים בצפון לנתיב אקספרס. נוסעים התלוננו על המחיר שעלה. במשרד התחבורה לא הבינו על מה הם מדברים כי המחיר לא עלה (עד כמה שהיה ידוע למשרד התחבורה).
 
אני לא יודע אם עושים משהו בנידון כי הדבר התגלה לא לפני הרבה זמן. אבל אני אגיד לך גם משהו אחר, העלאת מחיר גורפת זה לא משהו שיעבור בשתיקה בשום מקום כשזה רק פוגע בנוסעים (שלא כמו בגוש דן שיש מקומות שהמחיר הפך להם להיות יקר יותר אבל הרוב המוחלט הרוויחו מנסיעות זולות יותר).
 
זה כמו שאם משרד התחבורה היה מחליט במכרז קווי הנגב שחוזרים לתעריפים הרגילים שהיו לפני שנת 2000 אז נסיעה בין באר שבע לתל אביב הייתה הופכת להיות בעלות של 31.50 ש"ח ונסיעה בין באר שבע לאשדוד סביב ה26 ש"ח. נראה לך שמישהו היה שותק על זה?