איך הטור?

yuvalfra

New member
בוא ננסה להבין את הטור הזה...

אתה צריך שולנסיה תנצח בחוץ את ויאריאל כאשר ולנסיה כמו כל קבוצה ספרדית מסתגרת בחוץ כדי להעביר את ההכרעה לבית, שניו ג'רזי תנצח את ניו יורק וכדי לשים חותם על הטור הבלתי אפשרי הזה אתה צריך שניוקאסל תנצח את מארסיי 2-0 בדיוק וששירר יכבוש לפחות אחד מהשערים. באמת חבל על ה-10 שקל.
 

yuvalfra

New member
זה היחיד שבסדר בטור

אבל גם זה טיפה מסוכן...ניו ג'רזי בחוץ היא לא ניו ג'רזי בבית ואם טים תומאס חוזר זה עלול לעשות את זה קשה...
 

DmX3

New member
עדיין זה ניו גרסי

שהיא נראית הרבה יותר טוב מניו יורק האומללה בית חוץ לא נראה לי שזה ישנה פה המרק בין שתי האולמות זה ניסע של חצי שעה באוטו וכמו שראיתי הם ממש דומים מבפנים
 

tal23beckham

New member
ולנסיה x אם לא ראית

וניוקאסל או 2-0 או 3-0 שווה את הסיכון לדעתי
 
שווה ביותר

טור לא רע בכלל אבל הלב אומר ניו יורק מה גם ש2 עד 3 שערים גבולי(אך אפשרי) אני רק השליח
 

DmX3

New member
גם הלב לי אמר ניו יורק בשתי המשחקים

הראשונים ולא שמתי נגדם הימור ראיתי את שתי המשחקים הראשונים ואין מצב שניו יורק תילה בחיים לא הם נראים גרוע חבל על הזמן היום אני ישים ניו גרסי חבל לפספס הזדמנויות כאלה למרות שאני אוהד ניו יורק אבל סיכוי אין להם בסדרה הזאת זה היה 3-0 נטס
 
למעלה