איך בוחרים איפה ללמוד?

snoofi300

New member
איך בוחרים איפה ללמוד?

יש כל כך הרבה בתי ספר לפנג שואי, וכל כך הרבה מומחים, מאסטרים ודוקטורים, שאני לא יודעת איפה להתחיל. אני מעוניינת יותר בפן העיצובי בעניין, את ב"ס ששם על זה יותר דגש? איזה מהב"ס בארץ נותן תעודה בינ"ל? האם אגודה הישראלית לפנג שואי קשורה לארגון הפנג שואי הבינ"ל?
 
בחירות ולימודים - נא לא להמליץ על גבי הפורום!

שלום לך, כמובן שקודם כל בודקים מהן המטרות שלך, מה הצורך שלך בלימוד, את מציינת שהפן העיצובי מעניין אותך יותר ובכן הייתי ממליצה לך לפנות לקורסים או לימודי עיצוב פנים, ישנם גם קורסים קצרים בתחום. פנג שואי אינו משתייך ללמודים אקדמים ועל כן אין תעודה בינ"ל. אכן ישנם בתי ספר, מורים וכ'ו רבים הבחירה שלך תהיה עפי' הצורך, ישנם מעמיקים יותר, ישנם מעמיקים פחות, ישנם העובדים עפי' לימודים של מאסטר אחד, ישנם העובדים עפי' מס' מאסטרים, ישנם המלמדים טכניקות בסיסיות, ישנם קורסי בסיס, ישנם קורסים להעשרה של מס' מפגשים, ישנם לימודים של שנים. על כן לבדוק מהן המטרות שלך, מהם הצרכים שלך, האם יש לך רצון להתמחות בתחום? האם חשובים לך עומקים בידע? האם חשוב לך רק הפן העיצובי? מאיפה להתחיל היתה שאלתך, אני ממליצה להתחיל בעצמך - מה הצורך והרצון שלך. במידה ותרצי המלצות ספציפיות או לשאול על מקומות ספציפיים אני מבקשת שההמלצות או הדיעות הפחות תומכות תתנהלנה במסרים/מייל. אם ברצונך לשאול ספציפית את יכולה לכתוב לי במסר או למייל [email protected] בהצלחה, אושרה הד סיני
 

she468246

New member
עזרה בבחירת לימודים

הי, מה שאת מתארת זה מצב מתסכל וקשה להמליץ על בית ספר מסוים, אך אנסה לעזור לך. כמו שתיארת כיום כולם מאסטרים, כולם מקצוענים ודוקטורים בעלי וותק של 30 שנה, לכן קשה מאוד לבחור ממי לקבל את הידע המקסימלי. אם את מעוניינית בפן העיצובי, אז כדאי לך דווקא לקחת קורס מקצועי בלימודי עיצוב פנים ולא פנג שואי כי לאחרונה רוב ביתי ספר לעיצוב פנים מכניסים בנושאי הלימוד שלהם את תורת הפנג שואי, וכך תצאי מעצבת פנים עם ידע בפנג שואי.
 
לימודי עיצוב פנים ופנג שואי

כדאי להדגיש כי העשרה הניתנת בלימודי עיצוב פנים בפנג שואי הינה בסיסית מאוד! אושרה הד סיני
 
למעלה