איך אתרי הסקי בבולגריה?

thugryder

New member
איך אתרי הסקי בבולגריה?

למה אני שואל כי יש לי איזה דיל דרך הבצפר (מוזר!!) לבולרגריה לחופשת סקי 7 ימים ב 570 יורו לדעתי זול מאוד, זה שווה?
 

rageme

New member
שווה אם אתה מתחיל

אם אתה גולש מתקדם סע לאצרים נחשבים - בבולגריה האתר הטוב ביותר לנסיעה הוא ברובטס (brovetts)
 

amircarel

New member
תראה דילים לבורובטס מוכרים ביותר

לפחות על פי מה שראיתי באנטרים של סוכני הנסיעות דרך הרשת (אינטרנט) האתר הוא סה"כ קטן לפי אמות מידה של צרפת...אבל סה"כ למי שקצר בכסף...אחלה דיל... בכל אופן אני הולך על מה שעבד מדהים בשנה שעברה לבנות לבד דרך דילים של הצפרדעים...(להלן צרפתים). תיכנס לכל ברושור שלהם או למגה חברות כגון pierre et vacances ותמצא לך דיל כולל מגורים וסקי פס במחיר של סקי פס יומי בחרמון...(טוב לא להגזים (דו יומי)
 

thugryder

New member
תודה אבל אני כבר לא מתחיל אז

כנראה אני לא הסע, פשוט החוויה עם החברים לבד בלי הורים 6 ימים ו5 לילות בחול זה נראה לי סבבה אבל אני נוסע כדי לעשות סקי ולא סתם לבזבז כסף בשביל להיות עם חברים ויש לי תקציב של 1000 יורו אז אני כנראה הסע עם אבא שלי לשוויץ. איזה אתרים טובים יש בשוויץ??
 

Ultra-Skater

New member
לאאאא אל תעשה את הטעות הזאת

סעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע אם עוד יש לך חברים שגם קצת יודעים סנובורד וסקי עוד יותר טוב, בכל מקרה א. ברוברץ האתר הכי גדול בבולגריה נראה אפילו בכל מזרח אירופה (רכס ההרים שהוא נמצא בו הוא השני בגובהו באירופה - אחרי האלפים) מקום מהמם הייתי שם פעמיים הכל זול (נגיד בערב פאבים מסעדות הסעות מלונות הכל !!!!!! ציוד גם זול לקנות שם יחסית למקומות אחרים והציוד המקומי שהוא באחלה רמה בכלל חצי מחיר) עכשיו לוותר על החוויה של לנסוע עם החברים לאתר סקי באירופה בחיייייייים לא הייתי מוותר לדעתי אם יש אופציה לך גם על זה וגם על שוויץ אם לא , לך על זה לשוויץ תוכל לנסוע עם אבא שלך גם שנה הבאה אבל הזדמנות כזאת עם החברים לא בטוח שתהיה סמוך עליי לללללללך על זה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואגב בורובץ אחלה אתר, קשה לי להשוות עם אתרים אחרים כי לא ממש הייתי בהרבה, אבל לעומת החרמון , אין מה להשוות.
 

Ultra-Skater

New member
אגב אם בא לך לשאול משהו לגבי בורובץ

אי סי קיו שלי 39680868 םא אס אן (פחות משתמש) [email protected] ושוב אל תוותר בחיייייייים על ההזדמנות הזאת שיש לך לנסוע עם החברים בלי ההורים לחו"ל לסקי\סנובורד הייתי נותן הכל בשביל זה הדבר היחידי שהיה חבר לי בבורובץ היו החברים שלי !!! וגם היכרתי שם את שכנה שלי (בגילי) בפעם השניה שהייתי שם ולצערי היו לנו רק איזה יומיים בחפיפה אבל אלו היו 2 ימים בין הטובים בחיי. ככה שאם הייתי שם עם החברים מהתיכון ובכלל עם חברים זה היה פשוט מושלם
 

alonaski

New member
חחחח... ../images/Emo8.gif ../images/Emo6.gif בזכות מה???

- גם אתה מכיר את השכנה שלו???...
 

amircarel

New member
יש מכיר ויש מכיר...

בכל אופן..סקי עם חברים זה ממש חוויה שווה (לעומת חופשה עם ההורים)
 

Ultra-Skater

New member
אפ אפ אפ אלונה עד שכנה שלי

בלי טעויות אלונה בידיוק היום דיברתי איתה, ובאמת כל הכבוד לה , הילדה חייה בלוקסמברג ומדברת פי 2 שפות ממני (ואני דובר 4) עוד רגע היא תוכל לתקשר בכל השפות באירופה כולל לוקסמברגית חח אז אני מבקש... עד שכנה שלי , כפרה עליה
 

alonaski

New member
../images/Emo8.gif אין בעיה! שלח לנו תמונה שלה

ואני אפסיק להציק לך עליה!
 

amircarel

New member
<ראה אין מה לזלזל במזרח אירופה

אני מכיר את אחד המדריכים שם בחרמון (בחור דרוזי) שבסוף העונה בחרמון נוסע לאיזה חודש דווקא לרומניה, לגבי בולגריה הם משקיעים המון מאמצים ובורובטס באמת האתר הכי גדול שם. ולגבי חווית הגלישה עם החברים..לעומת הזקנים? (אם כל הכבוד לאבא שלך)
 
למעלה