איך אתן מוציאות את הילדים מהגן?

סופרMAM

New member
איך אתן מוציאות את הילדים מהגן?

למי שעובדת משרה מלאה כמובן. הגן הרי נסגר בחמש מקסימום אצלי בעבודה משרה מלאה היא עד השעה חמש, עוד צריך לנסוע לגן וכו'. איך אתן מצליחות? האם הפחתתן את שעות העבודה או שיש מישהו שמוציא? חשבתי שאמא שלי תוציא אותו פעמיים בשבוע אבל אם זה לא גן במרחק הליכה מהבית היא לא תוכל כי אין לה רכב ואי אפשר לנסוע במונית בלי כיסא בטיחות אשמח לשמוע תגובות
 
אני אעבוד פחות שעות

אני גם עובדת 8:00-17:00 אבל ביקשתי לעבוד עד 16:30 ואם אפשר לבוא לעבוד כבר ב 7:30 כך שלא תהייה לי פגיעה בשכר. לא יסכימו- לא נורא, אני אעבוד עד 16:30 בכל מקרה.
 

noga30

New member
אמא שלי מצילה אותי

כי הגן של מעין משבע וחצי ועד ארבע וחצי ובעלי יוצא בבוקר בשש וחוזר לקראת שמונה, אז כל יום אמא שלי מגיעה אלי ולוקחת את מעין לגן ואת ניצן למטפלת ואני נוסעת ישר לעבודה ובסוף היום היא מוציאה את מעין מהגן ואני רק את ניצן וכשיש לחץ בעבודה היא מוציאה גם את ניצן במקומי ונשארת איתן אצלנו עד שאני מגיעה. יוצא לי לעבוד משמונה וחצי ועד ארבע ורבע ולפעמים ארבע וחצי, ונראה לי שאחלק את הימים לימים קצרים שבהם אצא ברבע לארבע ואוציא את שתיהן ולימים ארוכים שבהם אמא שלי תוציא אותן ואוכל להשאר יותר בעבודה. בשנה הבאה שתיהן יהיו באותו גן וממש מתחת לבית אז אוכל למצוא מישהי שתוציא את שתיהן ותהיה איתן בבית עד שאני חוזרת, כרגע זה בעייתי כי המטפלת של ניצן במרחק נסיעה מהבית שלנו ואני לא מוכנה שמישהי זרה תסיע אותה. בקיצור עם שניים הרבה יותר מסובך. אני מתפשרת כרגע על מקום העבודה רק בכדי לעבוד במשרה של 8 שעות
 

lulyK

New member
אני יכולה להגיד לך מה עושים

הורים בגן אצלנו (רוב הגנים שאני מכירה פתוחים עד 16-16.30, לא 17). עושים תורנויות (אמא/אבא/סבא/סבתא) ו/או מעסיקים מישהי שמוציאה מהגן ומבלה עם הילדים את השעה שעתיים עד שמישהו מגיע הביתה.
 

Nיה

New member
אצלי:

בבוקר אבא מכניס את נועם לגן, ואני מתחילה לעבוד בעצם ב-7:30. אני יוצאת ב-16 מהעבודה (כי אני עובדת רחוק) ומגיעה בחמש בדיוק
. אני משלימה עוד קצת שעות עבודה מהבית, כדי שזה יתאזן (החצי שעה שאני מחסירה בעצם כל יום)
 

ayala26

New member
אני בחרתי את הגן לפי המרחק.

המעון שבני נמצא בו הוא מעבר לכביש מהעבודה שלי. הוא פתוח עד שש אבל אני אוספת את בני בין חמש לחמש וחצי. תוך דקה וחצי אני נמצאת שם. גם הגן לא נמצא במרחק הליכה מהבית (הוא בעיר אחרת, כמו העבודה שלי) אז אנחנו חוזרים בתחבורה הציבורית. הילד יושב חגור בטיולון שיש לו בלמים. מוגן ולא צריך כיסא בטיחות.
 

e_anat

New member
בזמנו כשעבדתי הודעתי לבוס

שלי "חגיגית" שאני אסיים בארבע במקום בחמש. היה לו קצת קשה עם זה, אבל לא הייתה לו ממש ברירה. בסוף התפשרנו על ארבע וחצי - ואני הייתי כל יום במרתון כדי להגיע תוך חצי שעה. לפעמים הייתי מאחרת בחמש עשר דקות, בגלל פקק לא צפוי - מה שהעוזרת מאוד לא אהבה אבל וזה חשוב - לפתח קשרים טובים כדי שילמדו "לסלוח" לך. וחומצזה שהייתי מתנדבת להקפיץ אותה הבייתה. כך שלבסוף הייתה מגיעה הרבה יותר מהר באם הייתה נוסעת באוטובוס.
 
בחרתי גן קרוב לעבודה

וזה חוסך לי את זמן ההגעה לגן. בבוקר בדרך כל בעלי מסיע לגן. אני גם מנסה שיום בשבוע- שבועיים ההורים שלי יוציאו ואז אני משלימה שעות עבודה. מצד שני אצלי בעבודה הרבה יותר גמישים עם השעות כי הם גם יודעים שאני עובדת מהבית כשצריך.
 

גמדיקה

New member
זו אחת הסיבות שפתחתי עסק...

הבנתי שאין סיכוי שאוכל לעבוד משרה מלאה, להיות אמא וגם להישאר שפויה
כך שאני מתכננת את היום שלי וגם מוצאת זמן לקטנצ'יק שלי
 

michal@gal

Active member
מנהל
אני עובדת פחות שעות

ויוצאת מהעבודה ב-4 כדי להגיע בזמן לגן.
 

פשושקית

New member
עד עכשיו הפשוש היה עד 16:30 בגן אבל

אחרי שראיתי שזה לא ממש עושה לו טוב (למרות המשכורת היפה), הפחתתי שעות ואני עובדת עד 16:00- הפשוש יוצא מהגן ב- 15:50-16:00 ובא לציון גואל... אפ אין לך אפשרות לסידור קבוע של בייבי סיטר/ סבתא וכד'...פשוט אין ברירה ותפחיתו, את או בעלך, שעות עבודה... בהצלחה!
 

happy00

New member
ירדתי באחוזי המשרה

כי אני גם מכניסה את הילדים בבוקר לגן וגם אוספת אותם, וגם עובדת רחוק מהבית. יש כאלו שמתחלקים, אחד מההורים שם בבוקר והשני אוסף (כך שאחד מגיע לעבודה מוקדם והשני מגיע יותר מאוחר אבל נשאר יותר מאוחר). ויש כאלו שלוקחים עזרה בתשלום, או מגייסים סבתות.
 

myel

New member
אצלנו...

בבוקר אבא מביא לגן (לשמחתי איש הייטק ולכן יכול להגיע לעבודה בסביבות 9 בבוקר, וגם עובד קל"ב). אני יוצאת מוקדם לעבודה, מגיעה עד 07:30. מראש סיכמתי על 8 שעות עבודה- הסיכום בהתחלה היה 8-16, אבל ביקשתי אם אפשר להקדים בחצי שעה וגם לסיים חצי שעה מוקדם יותר. אני אוספת את יובל מהגן בארבע, אם כי יש אפשרות גם להשאיר בגן עד 17. אין לי ספק שבמקום עבודה אחר שהיה דורש 9 שעות עבודה, המצב היה בעייתי יותר, אבל לשמחתי בעלי מביא את הילדה לגן בבוקר וזה מאפשר לי לצאת מוקדם ולהגיע מוקדם לעבודה. מה עם לחפש גן במרחק הליכה מהבית? או נסיעה באוטובוס?
 
פעם בשבוע אני יוצאת מוקדם יותר

להוציא אותם, פעם בשבוע בעלי ושלוש פעמים בשבוע מצאתי מישהי שתוציא אותם.
 

s h i R 1 2 3

New member
עובדת עד שלוש וחצי

הכנסתי את הקטנצ'יק לגן הממוקם בקרבת מקום העבודה שלי פעם בשבוע החצי יוצא מוקדם ומוציא אותו מהגן
 
למעלה