כול אחד אחראי לעצמו זה נכון.לא צריך שום הגבלות, כל אחד אחראי על עצמו. הסיכונים ידועים וכל אחד צריך לנהל את סיכוניו. הממשלה אינה צריכה להיות גננת.
אבל כשאין הנחיות הציבור מבולבל.
כול אחד אחראי לעצמו זה נכון.לא צריך שום הגבלות, כל אחד אחראי על עצמו. הסיכונים ידועים וכל אחד צריך לנהל את סיכוניו. הממשלה אינה צריכה להיות גננת.
מספיק ליידע את הציבור בעובדות, מאותו רגע יחליט כל אחד לעצמו מה נכון עבורו.כול אחד אחראי לעצמו זה נכון.
אבל כשאין הנחיות הציבור מבולבל.
זו טעות שמנסים להטמיע כל מתנגדי החיסון חסרי האחריות!!!כול אחד אחראי לעצמו זה נכון.
אבל כשאין הנחיות הציבור מבולבל.
כשהרופאים אומרים.זו טעות שמנסים להטמיע כל מתנגדי החיסון חסרי האחריות!!!
כאשר אני אחרי רק לעצמי ונדבק במחלה אני מסכן באופן מעשי את הקרובים אליי, משפחה, שכנים,
משפחה של השכנים, ילדי השכנים, שמעבירים לילידי הכיתה האחרים וכו', וכו', וכו'.
כאשר האובססיביים נגד החיסון יקלטו זאת ניפטר מהמגפה כמו בזמנו של ביבי ה"פושע" שגאל אותנו כמעט לגמרי מהקורונה עד שהפקיר אותנו לממשלת השינאה!! "רק לא ביבי"!!
אתמול נאמר שכל חולי הקורונה המחוברים לאקמו- אנשים שלא התחסנו.כשהרופאים אומרים.
ד"ר אורי גלנטה האחראי על שירותי האקמו בביה"ח סורוקה: "המחשבה שהמצב הקשה של החולה היה יכול להמנע אם הוא היה מתחסן היא קשה ומתסכלת" https://bit.ly/39BJTTw מתוך חדשות היום עם אלמוג בוקר
הלב מתמלא ככס כלפי המסרבים להתחסן.
אז? מה זה משנה? אי אפשר לומר שלא היו מודעים לסיכון. אנשים צריכים לשאת בתוצאות מעשיהם, אך אין הצדקה לכפות עליהם לפעול באופן מסוים.אתמול נאמר שכל חולי הקורונה המחוברים לאקמו- אנשים שלא התחסנו.
כלומר - על מדינת ישראל לתעדף בטיפול מיטת אקמו אזרחים מחוסנים לקורונה על פני אזרחים שאינם מחוסנים.אז? מה זה משנה? אי אפשר לומר שלא היו מודעים לסיכון. אנשים צריכים לשאת בתוצאות מעשיהם, אך אין הצדקה לכפות עליהם לפעול באופן מסוים.
כן, לזה אני מסכים. כל אחד צריך להיות אחראי למעשיו ולהשלכותיהם.כלומר - על מדינת ישראל לתעדף בטיפול מיטת אקמו אזרחים מחוסנים לקורונה על פני אזרחים שאינם מחוסנים.
כל אדם אחראי לתוצאות מעשיו , לא ?
אם כל מיטות האקמו תפוסות על ידי לא מחוסנים ולפתע אדם מחוסן יזדקק לטיפול מציל חיים במיטה כזו אזי יש לנתק מן המכונה את הלא מחוסן שיש לו הכי הרבה סיכויים לשרוד , האם זו היא כוונתך ?
כלומר , אתה מבקש לכפות על מדינת ישראל "משפטי שלמה" קורעי לב של חיים ומוות , החלטות אשר יכולות לערער את אמון הציבור בשלטון ומתעדף אותן על פני החלטות הרבה פחות קיצוניות אשר המדינה מבקשת לנקוט בכדי לצמצם למינימום את הסיכון של קריסת מערכת הבריאות.כן, לזה אני מסכים. כל אחד צריך להיות אחראי למעשיו ולהשלכותיהם.
מי שמוכן לוותר על חירויות למען בטחון אינו ראוי לחירות או לבטחון ויאבד את שניהם - בנג'מין פרנקלין.כלומר , אתה מבקש לכפות על מדינת ישראל "משפטי שלמה" קורעי לב של חיים ומוות , החלטות אשר יכולות לערער את אמון הציבור בשלטון ומתעדף אותן על פני החלטות הרבה פחות קיצוניות אשר המדינה מבקשת לנקוט בכדי לצמצם למינימום את הסיכון של קריסת מערכת הבריאות.
מדובר בתפיסת עולם מסוכנת ואין לי ספק שהמדינה חייבת לאמץ "החלטות לשעת חירום" אשר יסייעו לה להתגונן נוכח הסכנה שאתם מגלמים.
לא תחמן שלי - זו הפרשנות הסיבובית שלך לדבריו של פרנקלין.מי שמוכן לוותר על חירויות למען בטחון אינו ראוי לחירות או לבטחון ויאבד את שניהם - בנג'מין פרנקלין.
אנרכיה = מצב בו אין שלטון. לא דיברתי על זה כלל.לא תחמן שלי - זו הפרשנות הסיבובית שלך לדבריו של פרנקלין.
"החירות" עליה אתה מדבר היא חירות לחולל אנרכיה והמדינה חייבת להתגונן מפניכם.
בכדי שלא נגיע למצב בו נאלץ לבחור בין חייו של אזרח אחד למשנהו יש להטיל על סרבני החיסונים סנקציות מקדימות - מדובר באופציה גרועה פחות מכל אופציה אחרת.
אם לסרבני החיסונים לא אכפת לסכן את חייהם ושל שאר אזרחי ישראל על ידי איכלוס מודע מראש של כל מיטות האקמו בארץ - המדינה צריכה לחשוב כיצד להתגונן מפני פגיעתם הרעה.
יש תהליכים מקדימים למצב בו אין שלטון ומתנגדי החיסונים אם במודע ואם לאו מנסים להניע את התהליכים הללו.אנרכיה = מצב בו אין שלטון. לא דיברתי על זה כלל.
בוא נניח שאדם לא מחוסן מסוגך נדבק בקורונה ותופס מיטת אקמו ובוא נניח שאדם מחוסן לקורונה עבר אירוע לבבי והוא זקוק למיטה בכדי להמשיך לחיות - מה אמור למנוע מבני משפחתו של המחוסן להשליך ממיטת האקמו את סרבן החיסונים אשר בהתנהגותו מסכן את חיי בן משפחתם ?אנרכיה = מצב בו אין שלטון. לא דיברתי על זה כלל.
אמרתי שכל אחד צריך להיות מוכן לשאת בתוצאות מעשיו, מה לא ברור?בוא נניח שאדם לא מחוסן מסוגך נדבק בקורונה ותופס מיטת אקמו ובוא נניח שאדם מחוסן לקורונה עבר אירוע לבבי והוא זקוק למיטה בכדי להמשיך לחיות - מה אמור למנוע מבני משפחתו של המחוסן להשליך ממיטת האקמו את סרבן החיסונים אשר בהתנהגותו מסכן את חיי בן משפחתם ?
אחד כמוך מעדיף לכפות על המדינה את ההחלטות הרות הגורל הללו ואני אומר שצריך לחנך אתכם מיד ובדיעבד - צריך לטפל בכם חוקית לפני שתגררו אותנו ביגון שאולה.
מדוע? למה מעשן שמזיק לבריאותו ביודעין זכאי לטיפול ואילו סרבן חיסונים לא יהיה זכאי?אמרתי שכל אחד צריך להיות מוכן לשאת בתוצאות מעשיו, מה לא ברור?
לא אמרתי דבר כזה. שחר הבין את דבריי אך לא הסכים איתי, זה בסדר, אתה לעומת זאת לא הבנת את דבריי כלל.מדוע? למה מעשן שמזיק לבריאותו ביודעין זכאי לטיפול ואילו סרבן חיסונים לא יהיה זכאי?
אתה מוזמן להסביר אם אתה חושב שלא הבנתי כי לא נראה לי שצריך להיות גאון גדול בשביל להבין.לא אמרתי דבר כזה. שחר הבין את דבריי אך לא הסכים איתי, זה בסדר, אתה לעומת זאת לא הבנת את דבריי כלל.
אין לי בעיה שמעשן יקבל עדיפות נמוכה יותר לטיפול במחלות ריאות מלא מעשן, כי המעשן גרם זאת לעצמו ולעומתו הלא מעשן לא גרם זאת לעצמו. לא אמרתי לא לטפל במעשן כלל, לא אמרתי שרופא צריך להפר את שבועת היפוקרטס, אני אומר שאם יש מיטה אחת ושני חולים שזקוקים לטיפול במחלות ריאות אחד מעשן ואחד לא ללא מעשן תהיה עדיפות גבוהה יותר.אתה מוזמן להסביר אם אתה חושב שלא הבנתי כי לא נראה לי שצריך להיות גאון גדול בשביל להבין.
שחר טען שלא מחסון צריך להיות בעדיפות נמוכה על מחוסן לשם קבלת טיפול, בנוסף טען שדבר כזה לא יקרה כי הרופאים חתומים על שבועת היפוקרטס.
אתה כתבת שאין לך בעיה שמצב כזה יקרה כי כ"א צריך לדעת לקחת אחריות על המעשים שלו.
אני טוענת שאין שום היגיון בדבריך כי מעשן פוגע בבריאותו הרבה יותר מאשר בלתי מחוסן.
אתה מבין שאין לזה סוף, כי מה לגבי שמנים? איך תוכיח שהם שמנים בגלל אכילה מופרזת? בגלל גנטיקה? בגלל מחלה?אין לי בעיה שמעשן יקבל עדיפות נמוכה יותר לטיפול במחלות ריאות מלא מעשן, כי המעשן גרם זאת לעצמו ולעומתו הלא מעשן לא גרם זאת לעצמו. לא אמרתי לא לטפל במעשן כלל, לא אמרתי שרופא צריך להפר את שבועת היפוקרטס, אני אומר שאם יש מיטה אחת ושני חולים שזקוקים לטיפול במחלות ריאות אחד מעשן ואחד לא ללא מעשן תהיה עדיפות גבוהה יותר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.