איך אתם מסוגלים לסבול את הערוץ הזה?

אביב ע

New member
איך אתם מסוגלים לסבול את הערוץ הזה?

ככל שאני מנסה, אני לא מצליח שלא לראות לפעמים תוכניות בערוץ 2. זה פשוט חוצפה מה שקורה שם. חבל שתוכניות מצויינות כמו "ככה לא מתנהגים" בוחרות את הערוץ הרדוד והעלוב הזה כדי לשדר תוכן איכותי. היום, כמו בכל שבוע, פתחתי טלויזיה רק ברבע לעשר כדי לראות את התוכנית וכדי לא לצפות בזוועה התורנית של אדיר מילר (דוגמא לתוכנית רגילה של ערוץ 2). פשוט לא שידרו תוכנית! פשוט לא. וכמובן שלא וויתרו על היכל התרבות - פאר היצירה. אני לא יודע אם שמתם לב, אבל בכל הפסקת פרסומות של "רשת" בפריים-טיים, יש אמנם לא כ"כ הרבה פרסומות, אבל כמות כזו של פרומואים לא ראיתי בחיים שלי. אני פתחתי טלויזיה כדי לראות את התכנית "ככה לא מתנהגים" ולא את "רוקדים עם כוכבים". למה אני צריך לצפות בפרומו של 5 דקות על התוכנית הזו? למה מחייבים אותי לזכור את שמות הרקדנים ואת מספר ה- SMS שלהם? גורי - אם אתה קורא את זה במקרה, בבקשה, תעשה לעצמך טובה ותעבור לכבלים (לערוץ ביפ, למשל). הם יעריכו את הכישרון הנפלא שלך ויתנו לך במה הרבה יותר מכובדת. כשאתה משדר בערוץ 2 אתה בעצם מהווה חלק מהכלום העלוב שהם מייצגים. צא משם כל עוד אתה יכול!!
 

דיגליה

New member
כן כי ערוץ ביפ ממש איכותי....

בייחוד בזכות סדרות כמו "הרצועה" או "מכת מדינה". איכותיות אחת אחת. גם "נדודי שינה" ו"יצאת דפוק", ממש תכניות לאנשים עם הומור חושב. מדהים. ביפ זה ערוץ שהתחיל טוב ובכיוון הנכון והדרדר להומור דפוק וחולני עם סטנדאפיסטים רדודים מהרף הנמוך יבותר שאפשר למצוא היום בשוק ודובק בהומור נמוך, שחוק ושדוחק את המצב האבסורדי למחצה - עד הקצה. הומור בלי טיפת מחשבה. כאילו מאכילים אותך בדיחות בכפית. ויש לזה טעם של דייסה בבית חולים. לא שאני טוענת שבערוץ 2 יש תכניות יותר טובות, אבל בואו נודה בזה - זו ברירת המחדל הטובה ביותר. אם כבר להתפלש ברפש - לפחות שכולם יראו אותך. גורי עשה טוב מאוד שהלך לערוץ 2. פתח תכנית ביקורת חברתית בטעם עדין ונעים ובערוץ שגם אם התוכן בו רדוד - לפחות יהיה לו רייטינג. מה שאי אפשר להגיד על ערוץ ביפ. ולא, קהל צופים של מתבגרים משועממים בני 14 בשעות אחה"צ והלילה המאוחרות לא יכול להחשב רייטינג. כי למי שלא שם לב - ככה לא מתנהגים, מעבר להיותה תכנית בידור - היא גם תכנית ביקורת חברתית. אם מישהו טרח פעם להאזין לתוכן ולא לחכות בקוצר רוח מפאנץ' לפאנץ'. זהו. סיימתי להיות מרצה לענייני מוסר וסיימתי את מכסת הרצינות היומית שלי.
 

wowit linoy

New member
אכן..

ערוץ -22- משתפר כי עכשיו קשת ורשת משדרים.. ולא היה ככה לא מתנהגים בגלל האירוע מוחי של אריאל שרון,וזה היה עד..רבע ל-תשע.. ואז עשו את היכל התרבות ואח"כ נרדמתי לא מעודכנת..
 
למעלה