איך אתם חושבים שהסאגה בהנהלת מכבי תיגמר

gambit forever

New member
איך אתם חושבים שהסאגה בהנהלת מכבי תיגמר

אנחנו כבר זמן רב שמים לב לריב התקשורתי הכולל הדלפות והטחת האשמות הדדית. די ברור שהריב הזה הולך להיפתר בדרך זו או אחרת (אני מאוד מקווה שהוא יגמר לפני פתיחת האימונים של הקבוצה, ולפחות לפני תחילת עונת המשחקים). איך לדעתם ייגמר הסיפור? 1. יימאס לכץ ממכבי והוא יימכור את מניותיו (לבעלי המניות האחרים או לאדם/גוף אחר). 2. זה סך הכל ריב גדול, המחלוקות יפתרו והכל יהיה על מי מנוחות עד הריב המתוקשר הבא... 3. כץ יסרב למכור מניות ופדרמן-רקנאטי-מזרחי יממשו את האיום שלהם וימדרו את כץ וימנעו ממנו לקבל החלטות בדירקטוריון. 4. פתרון אחר.
 

asafsuf2

New member
לצערי

זה ייגמר בכך שרענן כץ ימצא את עצמו מחוץ למכבי, ופדרמן יהפוך לדיקטטור הכל יכול. הצעד הבא שלו יהיה לדחוק את שמעון מזרחי החוצה או למצב שבו ההשפעה שלו היא אפסית. המהלך הזה יסלול את הדרך לבנים שלו להשתלט על מכבי כשהוא יפרוש, ולאט אבל בטוח מכבי תל אביב בכדורסל תהפוך למכבי תל אביב בכדורגל.
 

waviram

New member
מסכים עם הכל, אבל ומקווה

שהחלק האחרון (שמכבי תל אביב בכדורסל תהפוך למכבי תל אביב בכדורגל) לא יקרה... מזל שהצוות המקצועי שלנו חזק.
 

lb22

New member
אז אתה מעדיף

שרענן כץ ישאר ?! שימשיך לעשות פארסות כמו שהיו השבוע? שימשיך לפגוע בקבוצה ? להגיב לכל דבר בצורה לא ראויה (ע"ע אשקלון) ?! זה מה שאתה מעדיף? אני מעדיף ניהול נכון ושקול כמו שנותנים מזרחי ופדרמן. יש הרבה מאוד אנשים שמתים להכנס לניהול במכבי ורק מחכים שיתנו להם וזה מה שיקרה אחרי שכץ יעוף הביתה. אסור בתכלית האיסור להשאיר אותו זה מסוכן.
 

asafsuf2

New member
מה אני מעדיף?

שהבעלים של מכבי לא ירחיק מהקבוצה אנשים כמו מוני פנאן שהיה אחד הנכסים הכי גדולים של הקבוצה. שהוא לא ישתמש במכבי כצעצוע שהוא יכול להעביר לילדים שלו אחרי פרישתו. שהוא לא ידחק את שמעון מזרחי, שאחראי להיותה של מכבי האימפריה הגדולה באירופה במשך 40 שנה, לעמדה שבה בקושי יש לו השפעה על מה שקורה בקבוצה. לרענן כץ אולי יש פה גדול, והוא אולי רוצה לשנות דברים שנראים לו כליקויים, אבל לפחות הוא לא מנסה להרוס את הדברים הטובים שקיימים. פדרמן יודע טוב מאד לשחק אותה תמים ותרבותי ולהציג את רענן כץ כ"חולה נפש" שמנסה לפגוע בקבוצה, אבל בינתיים מי שרב עם כל העולם וגרם לאנשים כמו שמלוק ומוני לעזוב זה פדרמן. מי שהגה את הרעיון ההזוי למנות את קטש כמאמן זה פדרמן. מי שמשתף בהחלטות שלו את הבנים שלו יותר ממה שהוא משתף את הבעלים האחרים זה פדרמן. אז בין הפה הגדול של רענן כץ למניפולטיביות ההורסת של פדרמן - כן, בהחלט אני מעדיף את כץ. וזה לא בגלל שכץ כ"כ יקר לליבי. זה בעיקר בגלל שאני יודע שהבא בתור על הכוונת של פדרמן יהיה שמעון מזרחי בכבודו ובעצמו.
 

gambit forever

New member
חצי ממה שאתה אומר זה דברים

שאני לפחות לא שמעתי עליהם - ממתי וכיצד הצליח פדרמן להדיר את רגלי שימעון מזרחי מהמועדון? אז למה מזרחי דווקא לוקח את הצד של פדרמן בסכסוך ולא את הצד של כץ? אם פדרמן מנסה להדיר את רגליו של מזרחי לא יותר הגיוני ששימעון יתחבר דווקא לשותף שפחות מתערב? רק העובדה ששמעון מזרחי לוקח את הצד של פדרמן מספיקה לי בשביל להבין איזה צד הוא עדיף בשביל מכבי תל אביב. למנות את קטש בזמנו נראה לכל המעורבים (כולל חלק נכבד מהאוהדים) כרעיון מצוין, זה לא חוכמה גדולה עכשיו לחפש אשמים בהחתמת קטש.
 

waviram

New member
שמעון מזרחי עוסק בהישרדות

ואי אפשר להאשים אותו על כך. הבחירה שלו כרגע היא בין כץ, שעשה לכאורה (למרות שהוא מכחיש זאת) דברים טפשיים והסתכסך עם חלק גדול מהאנשים בקבוצה (ולא רק עם שניים מבעליה האחרים), לבין אלה שככל הנראה ינצחו במאבק. שמעון עד עתה היה נייטרלי, אבל כרגע תמיכה שלו בכץ תהיה תמוהה בעיני רבים מעובדי המועדון, ותהפוך אותו ליותר חשוף מול הכוונת של אלה שרוצים להשתלט על המועדון. אין לו ממש ברירה. הוא חייב להתיישר עם רצונם של פדרמן ורקנאטי אחרת המשאית תדרוס גם אותו...
 

IvgenyIAS

New member
אני חושב שכץ יעזוב

בכל מקרה מישהו יצטרך לעזוב אז הרבה יותר סביר שזה יהיה כץ מאשר פדרמן ורקאנטי. למען האמת, עד לפני שבוע עוד הייתי על הגדר בקשר לריב הזה בין הבעלים אבל השבוע האחרון גרם גם לי לרצות לראות את כץ בחוץ. לא יודע, נראה לי עדיף דיקטטור על פני סוס טרויאני.
 

Roy M

New member
אנשים אולי לא מודעים, אבל הנחש והסכנה הוא

פדרמן ולא כץ. כץ טיפש, תמים, עושה שטויות, אבל נאמן. פדרמן הוא גיס חמישי, הנזק מבפנים. מי שזרק את מוני היה פדרמן, רק פדרמן. כץ ביחסים טובים עם מוני.
 
למעלה