איך אפשר ליצור קשר עם נציג בכיר באורנג'??
מחייבים אותי 1200 ש"ח על 2 ג'יגה גלישה (!) בפלאפון שנגנב, אבל יש לי גם חשד שזו טעות טכנית, מכיוון שלאחר שחסמתי את הפלאפון- החשבון עדיין גדל... פניתי לשירות לקוחות בטלפון, ובמייל (אמרו שיחזור אלי נציג בכיר תוך 3 ימים- והיום, חמישה ימים אחרי לא חזרו אלי)ואפילו ביזבזתי שעתיים מיותרות והלכתי למרכז שירות לקוחות בו לא עזרו לי ובגדול אמרו לי בעיה שלך.
מישהו יודע איך אפשר להשיג מישהו שבאמת יוכל לעזור לברר את עניין החיוב??
תודה!!
מחייבים אותי 1200 ש"ח על 2 ג'יגה גלישה (!) בפלאפון שנגנב, אבל יש לי גם חשד שזו טעות טכנית, מכיוון שלאחר שחסמתי את הפלאפון- החשבון עדיין גדל... פניתי לשירות לקוחות בטלפון, ובמייל (אמרו שיחזור אלי נציג בכיר תוך 3 ימים- והיום, חמישה ימים אחרי לא חזרו אלי)ואפילו ביזבזתי שעתיים מיותרות והלכתי למרכז שירות לקוחות בו לא עזרו לי ובגדול אמרו לי בעיה שלך.
מישהו יודע איך אפשר להשיג מישהו שבאמת יוכל לעזור לברר את עניין החיוב??
תודה!!