איך אני עושה שיהיה לי

איך אני עושה שיהיה לי

q auth ? שאני אכנס וזה ישר ישים אותי כאדמין בערוץ או איך שקוראים לזה...
 

tzvika pick

New member
לא הבנתי אותך...

אתה רוצה לבצע פקודות מסוימות בכל פעם שאתה נכנס לערוץ מסויים? אתה רוצה שהשרת יבצע פקודות מסוימות בכל פעם שאתה נכנס לערוץ מסויים? אתה רוצה שמשתמש אחר יבצע פקודות מסוימות בכל פעם שאתה נכנס לערוץ מסויים?
 

Death Girl17

New member
זה אני מחברה שלי\אני רוצה שהערוץ

יעשה פקודה מסוימת,שהוא ישים אותי אופ.
 

tzvika pick

New member
זה תלוי...

לאיזה רשת אתה מתחבר.. בחלק מהרשתות יש שירות כזה, בחלק לא. אם ברשת שבה אתה משתמש אין שירות כזה, תצטרך להתקין בוט, וזה כבר הרבה יותר מסובך. אז לאיזה רשת אתה מחובר? (וכן, אני יודע שלקח לי שבוע לענות. ככה רצה צה"ל)
 

tzvika pick

New member
זה תלוי...

לאיזה רשת אתה מתחבר.. בחלק מהרשתות יש שירות כזה, בחלק לא. אם ברשת שבה אתה משתמש אין שירות כזה, תצטרך להתקין בוט, וזה כבר הרבה יותר מסובך. אז לאיזה רשת אתה מחובר? (וכן, אני יודע שלקח לי שבוע לענות. ככה רצה צה"ל)
 

tzvika pick

New member
זה תלוי...

לאיזה רשת אתה מתחבר.. בחלק מהרשתות יש שירות כזה, בחלק לא. אם ברשת שבה אתה משתמש אין שירות כזה, תצטרך להתקין בוט, וזה כבר הרבה יותר מסובך. אז לאיזה רשת אתה מחובר? (וכן, אני יודע שלקח לי שבוע לענות. ככה רצה צה"ל)
 
למעלה