איך אני יודע ואיך להתקין את ה rpm?

AKAKAK

New member
איך אני יודע ואיך להתקין את ה rpm?

i download 4 file's from ati website 1:\fglrx_4_1_0-8.8.25-1.i386.rpm 2:\fglrx_4_2_0-8.8.25-1.i386.rpm 3:\fglrx_4_3_0-8.8.25-1.i386.rpm 4:\fglrx_6_8_0-8.8.25-1.i386.rpm​
(הורד מהאתר שה ati) בשביל להתקין את המסך והכרטיס מסך אולי. איך אני יודע בשביל הכרטיס שלי ואיך אני מתקין את זה?הכרטיס שלי הוא: radeon 7000/radeom ve
 

AKAKAK

New member
הצלחתי להתקיןא את מספר שלוש

fglrx_4_3_0-8.8.25-1.i386.rpm​
יש שיפור מ 60 hertz ל 85 hertz ולא 100 כמו באקס פיי. יש משהו שניתן להעביר אותו ל 100 מ 85 hertz?
 

dean4

New member
אתה צריך למצוא את ההתקנות החסרות

הקבצים שחסרים להתקנה משקפים התקנות אחרות שאתה צריך להוריד אותם ולהתקין לפני כן. כדי לאתר במהירות את הקבצים האלו תחפש בגוגל את השם שהופיע לך בחלון האזהרה.
 

AKAKAK

New member
הקבצים החסרים היו של החבילות האחרות

אותם לא ניתן להתקין. כיצד אני מסיר את החבילה השלישית שהותקנה בשביל לנסות להתקין את הרביעית?
 

dekelts

New member
הדרייברים של ati

לא תומכים בכרטיס radeon 7000,ולכן אין טעם להתקין אותם.
 

AKAKAK

New member
כן את זה כבר הבנתי

היה 60 הרץ למסך, אך מאז והתקנתי את rpm זה הפך ל 85 הרץ,אך באקס פיי יש לי 100 הרץ. כיצד ניתן להפוך אותו ל 100 הרץ מ 85 הרץ?
 

guides4u

New member
לא מומלץ

דרך אגב 100 הרץ זה קצת מוגזם. ברירת המחדל לרוב הכרטיסים זה 70 ( בזמנו זה היה 60 ) לעבוד ב100 זה בכלל לא תקני מכוון שזה יכול להרוס את העינים . מומלץ להשאיר על 75 אפילו 80 .
 

matam haifa

New member
את העיניים ??

אני חשבתי שככל שקצב הרענון יותר גבוה העיניים פחות סובלות. אני מגדיר קצב 85 בד"כ.
 

matam haifa

New member
שמואל !!! איפה אתה?

תגיד, קצב רענון זה לא מה ששולט על "מסך מרצד" או לא מרצד ? אני יודע ש- 60 זה ממש לא נעים לעיניים למשל.
 

SML

New member
זה לא אני -

זה אח שלי. הסברון: לעין יש זכרון מסויים, שנמשך כ 20 מילי שניות בממוצע (זהירות! זה כמו לומר שגובהו הממוצע של אדם הוא 170 ס"מ) . פירוש הדבר שאירועים קצרים המופיעים ברצף 50 פעם בשניה (ומעלה) יראו לעין כרציפים, גם אם כל אחד מהם הוא הבהק קצר ביותר. על תופעה זו מבוססים הקולנוע והטלויזיה, והיא אחראית להרבה מופעים יום יומיים אחרים (למשל: מנורת פלואורסנט, זו הקרויה בפי העם "ניאון", נדלקת וכבה 100 פעם בשניה. רובנו לא חשים בכך שהיא מהבהבת). תדירות רענון של 60 הרץ משמעה שכל נקודה (פיקסל) על המסך מתחדשת 60 פעם בשניה - קצת מעל המינימום הממוצע. ברור גם שכל המרבה בתדירות הריענון הרי זה משובח. והעיקר - תדירות ריענון גבוהה אינה מזיקה לראיה, לא יכולה להזיק לראיה, ואין לה שום קשר לכך. להד"ם.
 

AKAKAK

New member
רגע שאלה אחרת

שאני משתמש ב 60 הרץ אני מקבל כאב עיניים תוך רבע שעה. שאני משתמש ב 80 הרץ זה נראה יותר טוב,אך עדיין גורם כאב ראש אחרי זמן מה. שאני משתמש ב 100 הרץ אני יכול להשתמש בו שעות בלי לקבל כאב עיניים. אך זה הורס את העיניים,אפשר לקבל הסבר?
 

AKAKAK

New member
שני שאלות אחרות

שאלה 1: עברית בלינוקס. בלינוקס מותקן עברית,אך אינני יכול להשתמש בשני השפות כמו באקס פיי,כדי להשתמש בשני השפות אני חייב להכנס למקלת ולהחליף את סדר השפות. אך בוינדוסים כפי שרובכם כבר יודעים אפשר להחליף שפה עם shirt+alt. אז השאלה הראשונה היא,אך עושים עם הלינוקס מבלי לשנות את השפה המועדפת בלינוקס? שאלה שנייה: איך אני מסיר קובץ של rpm,הסבר: התקנתי אך גירסה ישנה יותר של ה rpm של ati ולא מצאתי,איך להסיר את ה rpm הנוכחי (הגירסה הישנה) המותקן כדי להתקין את החדש (האחרון שיצא הכוונה)? ניסיתי אחרי שהתקני בטעות את הישן,להריץ את החדש אך יצא שחסר קבצים לחדש. אז חשבתי להסיר את הישן ואז לנסות שוב את החדש.
 

AKAKAK

New member
הבעיה נפתרה עם ה 2,אך לא ה-1

משהו יכול לעזור לי עם העברית בלינוקס? אני מעוניין שהממשק יהיה באנגלית(הצלחתי להפוך את הממשק לעברית והחזרתי לאנגלית חזרה.) אך איך אוכל לכתוב גם בעברית וגם באנגלית,מדוע אין לי את האופציה? התקנתי לו אנגלית ארצות הברית וישראלית(כי לא מצאתי עברית) כשפות.
 
למעלה