איך אני אוהבת ש...

איך אני אוהבת ש...

אני קמה בבוקר בתחושה מגעילה.. זה הדבר שהכי כייף שקורה לך!! לא כייף לי בכלל... אבל לכם.. שיהיה לכם אחלה יום!!!
 

bduya

New member
סרטושה בייב..

מענין.. גם אני קמתי ככה.. והיה מגעיל.. חיחי אבל בכלל לא היה לי כיף.. איתך, מה איתך? יום טוב מתוקונת.. :cool:
 
תמיד כשאת קמה...

ויש לך תחושה מגעילה.... תזכרי שיש לך מישהו אי שם ביבנה... שאוהב אותך!!!!
 
למעלה