סרטנית-המקורית
New member
איך אני אוהבת ש...
אני קמה בבוקר בתחושה מגעילה.. זה הדבר שהכי כייף שקורה לך!! לא כייף לי בכלל... אבל לכם.. שיהיה לכם אחלה יום!!!
אני קמה בבוקר בתחושה מגעילה.. זה הדבר שהכי כייף שקורה לך!! לא כייף לי בכלל... אבל לכם.. שיהיה לכם אחלה יום!!!