איך אומרים "סיגליות" באספרנטו

איך אומרים "סיגליות" באספרנטו ../images/Emo35.gif

התעדכן האתר של תוכנית הטלויזיה סיגליות, ועתה הוא כולל אייטם על אספרנטו. הניסוח עם המון טעויות, אבל חינני ומקסים
(לדעתי לפחות....
אין הנחתום מעיד על גיסתו
) ניתן למוצאו ב: www.reshet-tv.com
 

D a v i d o

New member
זה בא מ-alt אבל היה צורך להבדיל

אותו מן השורש ל-גבוה, אז כמו באין ספור מקרים (למשל pordo ) העיצור הפך לקולי (voiced ).
 

DoronModan

New member
נחמד

רק מי כבר מגיע אליו? מה, יש אנשים שאין להם מה לעשות ונכנסים לאתר של התכנית 'סיגליות'?
 

DoronModan

New member
נזכרתי שבתכנית עצמה מפנים לאתר

למי שרוצה פרטים נוספים וכו'. כך שמאוד ייתכן שאנשים נכנסים לאתר.
 

Eldad S

New member
אכן, מפנים לאתר לקבלת פרטים נוספים,

ונראה לי שמי שבאמת יתעניין - יחפש את הפרטים הנוספים באתר. בסך הכול נראה שהייתה לנו הצלחה יפה בעניין אספרנטו ופרסום הקורס, בעקבות הופעתו של ירוק עולה. מעבר לזה, מיד לאחר שידור האייטם של ערן בתוכנית "סיגליות" ביום ראשון, ביקשתי מהנהלת תפוז להעלות קישור לפורום שלנו בעמוד הראשי של תפוז. קישור כזה אכן פורסם בשעות הערב של יום ראשון, ואני מקווה שהיו כמה גולשים בתפוז שנתקלו בו והגיעו לפורום דרכו.
 

DoronModan

New member
ובעניין תפוז...

יש בשער קישורים לשירשורים מעניינים מכל מיני פורומים. אפשר לדוג שירשור מעניין שכזה ולהציע לתפוז. וגם הכנסת הפורום לרשימת פורומים מומלצים יכולה לעזור.
 

Eldad S

New member
שתי הערות:

כאשר יש שרשור מעניין מן הפורום - זה בהחלט רעיון מצוין להציע אותו לתפוז, הם ישמחו להעלות אותו לעמוד השער. הם עשו את זה בעבר, בשני פורומים אחרים שבניהולי - תרגום ועריכה, ובלשנות (הם הפנו לשרשורים מעניינים שם אפילו ללא ידיעתי - כשהעלו אותם לעמוד השער של תפוז). אם מתפתח אצלנו שרשור מרתק - אל תשכחו להפנות את תשומת לבנו, כדי שנוכל להציע את השרשור להנהלת תפוז. שנית, רשימת פורומים מומלצים - הרשימה שמופיעה אצלך בעמוד השער (אם אינני טועה) היא רשימת הפורומים שבהם אתה גולש. להעלות את אספרנטו לרשימת הפורומים המומלצים מטעם תפוז יהיה בהחלט במקום אם הפורום שלנו יציע דברים שיעניינו גולשים רבים בתפוז. אם זה יהיה המצב, ואם יהיו אצלנו גולשים רבים יותר (קרי, אקטיביים, כאלה שגם כותבים ולא רק קוראים), וגיוון של עניינים הנדונים בשרשורים השונים - אני מניח שנוכל גם להציע לקדם את הפורום לרשימת המומלצים.
 
למעלה