אייס
זו כבר פעם שניה שאני קונה ווים לתמונות ברשת אייס, ובשתי הפעמים היו פחות ווים ממה שכתוב שיש - פעם ראשונה היו 5 במקום 10, ופעם שניה היו 8 במקום 10. בפעם הראשונה החליפו לי חבילה, והיום קרתה לי הפעם השנייה- אני לא מוכנה להסתפק בהחלפה, זוהי פשוט חוצפה וגנבה!!!!!