אייס

אייס

זו כבר פעם שניה שאני קונה ווים לתמונות ברשת אייס, ובשתי הפעמים היו פחות ווים ממה שכתוב שיש - פעם ראשונה היו 5 במקום 10, ופעם שניה היו 8 במקום 10. בפעם הראשונה החליפו לי חבילה, והיום קרתה לי הפעם השנייה- אני לא מוכנה להסתפק בהחלפה, זוהי פשוט חוצפה וגנבה!!!!!
 

odedg

New member
אייס

דניאלה פ שלום! אז מה בדעתך לעשות? דרך אגב, לדעתי המחירים ברשתות אלה ממש גבוה, וניתן להשיג הכל ובזול, ובאותה איכות לפחות בהרבה חנויות , גם אם פחות מפוארות וממוזגות!
 
למעלה