איילה הרשקוביץ ז"ל

אRRR

New member
הכרתי את איילת

וגם את רע לא בתור חבר או משהו אלא בתור אנשים שחיים סביבי. על רע לא אומר שום דבר אין זאת זכותי לשפוט, ואני גם לא יודע אם הטראומה שהוא ראה את איילת מוטלת על הריצפה עם חור בראש זה עונש מספיק. מה שבטוח ששוב הוא לא יעשה את הדבר, למד על הגוף שלו (היה כולו מפורק) ולצערי על בחורה מקסימה יפת תואר עם אופי של מלאך. שלא נדע עוד צער כזה.
 
לשלמה כהן. הערתך לגבי מעקה

הבטיחות מעלה את ההשערה שמציבים מעקות היכן שאין צורך. אתה כתבת: - האם מעקה הבטיחות אכן חיוני בנקודה שבה ארעה התאונה? ובכן במקום התאונה, בקטע הקישור בין כביש איילון (20) לכביש 5 למזרח ישנו מעקה המגדר את כל המשולש הכולל את סוף איילון לכיוון הרמזור לצפון; הקטע שמוביל מ20 ל5 והקטע של כביש 5 מזרחה מהרמזור ועד לחיבור מ20 (מימין). כן, המעקה הוא סטנדרטי לחלוטין: W רגיל המשמש לעצור כלי רכב ולהחזירם לכביש. העיקר למצוא דופי בכביש. קודם נבדוק באיזה מצב היה הנהג: שיכור ובלתי אחראי, ובאיזה מהירות נכנס לעקומה ואולי לא נרד ישר על המעקות ואם היו במקום.
 

Chersky

New member
מר פיני

לא שאני בא לסנגר על שלמה - הוא ילד גדול אבל כנראה שלא קראתה את הכתוב. הוא לא נקט עמדה ולא אמר שום דבר נגד או בעד המעקה. בסה"כ העלה את השאלה - שראויה להשאל כחלק מחקירת המקרה. האם המשטרה/בית המשפט/המדינה/אנחנו - סיימו את תפקידם בכך שקבעו שהרוכב היה שיכור ונסע מהר וכמו מטורף - וזה מה שגרם לתאונה?
 
מעקות "בטיחות"

ההשערה היא אכן שיש מקומות בהם מציבים מעקות בטיחות שלא לצורך. מוקדם לי לחוות דעה (ובוא נזכור את ערכה של הדעה) ביחס לנושא בהקשר הנוכחי. את הדופי אני מוצא ב-100% בנהג - ולא בכביש. ולמרות כך, אין לי עניין למצוא את ה"אשם" - השאלה היא איך למנוע את התאונה הבאה, ובהקשר הזה צריך לשאול איך מגיעים למצב שה"עונש" על נהיגה בשכרות אינו מוות (מעבר לתשובה המיידית שאין לנהוג במצב כזה - בשום מקרה). הלא תסכים שגם אם הנהג חסר אחריות במופגן, עדיין זו אינה סיבה שיסיים בעקבות עבירה כזו את חייו? ואם יש לשאלת הצבת מעקה הבטיחות שם קשר לתשובה - הרי שלכך התכוונתי. ושתי הערות נוספות: - למיטב זכרוני, זו לא תאונת הדו"ג היחידה שהתרחשה באותו מקום ממש. - עובדת היותו של המעקה "סטנדרטי לחלוטין" אינה מעלה לשאלת ההשפעה הבטיחותית השלילית העלולה להיות לו.
 

gilbola

New member
זו דעתי.

אני לא יודע כמה מכם בילו בכלא(אני לא) אבל 3 שנים זו תקופה יחסית ארוכה. היא לא ארוכה אם אתה אונס מישהי כמובן אך בהתחשב בעובדה שכניראה הוא לא הכריח את הבחורה לעלות איתו על האופנוע, לא נעים להגיד אך היא "אשמה" בדיוק כמוהו. עלית לאופנוע?את יודעת שהבחור שתה..יש לך אחריות כלפיי עצמך! בהתחש בעובדה זו אני חושב שלמרות שהבחור ביצע פשע העונש שנתנו לו מקובל עליי כי הוא לא הנושא היחיד באשמה.(מבלי לפגוע כמובן במישהו). בכל אופן, זו דעתי ולכן אני לא משתתף בטקס הסקילה של הבחור. כולם עושים טעויות, נכון, זה דבילי לנסוע ללא ביטוח אך אני בטוח שאם תחטטו טוב טוב בזכרון אתם גם תיזכרו במקרה שלכם או של חבר שנסע ללא ביטוח כמה ימים או שנהג תחת השפעה של אלכוהול\חוסר שינה- זה לא הופך אותו ל"רוצח מטורף". רק באהבה.
 

עידו 750R

New member
דברים כאלו קורים גם ללא השפעה

של קנאביס או אלכוהול. קרו דברים מעולם שמרכיב ומורכב או מרוכבת הלכו אל מותם, גם אנשים שהכרנו זה דבר דיי שכיח לצערנו. נסו לחשוב על כך. יש סם שפוגע בנו וקראים לו אנדרנלין.
 

Sany b

New member
הבן-&#$^*& בכה לי באיכילוב

כשביקרתי חבר הוא ישב בחוץ והאשים את כל העולם, הוא בכיסא גלגים וסיפר כמה הוא עצוב וכואב לו ושה"בן-זונה" שפגע בו ברח... הוא לא סיפר שהיה שיכור ואני השתתפתי בכאבו , אבל לדעת שהוא נהג בשיכרות? והרג נערה ביום בגרותה ? פאק, זה רצח. שירקב
 
למעלה