אייבורי...

אייבורי...

לאחרונה שמעתי יותר מדי תלונות על החברה/חנויות שלהם... הרבה אנשים אמרו לי "אל תתקרב" יש דברים בגו ? ולמה?
 
אייבורי

המחשבים שלהם בסך הכל בסדר. שאתה קונה אצלם מחשב רק רצוי מאד לבקש לשדרג את ספק הכוח כי מה שהם מביאים בד"כ עם המחשבים הוא לא משהו. השירות שלהם לא כל כך טוב.
 

nova

New member
בלפטופים של מותגים זה ממילא לא משנה

זה לא שהם עשויים להרכיב לך את המחשב מחלקים בעייתיים. הם מקבלים אותו ארוז ומוכרים לך אותו. שירות ממילא ניתן אצל היבואן.
 

SHIKO2000

New member
א5ני נתקלתי שם בשרות על הפנים

עם מחשב נייד. אנשי מכירות ממתיקי שפתים ושזה מגיע לטפל בבעיות הם לא עומדים בקצב,שרות מזעזע במעבדה,תורים אדירים,וחובבנות. באתי לתקן מודם אידיאסל אל פנימי והטכנאי מראה לי שזה כאילו תוקן - אחרי שהוא מאשים את ה agv הנה מה הכרטיס רשת עובד.
 
למעלה