SummerSpirit
New member
איחורים כרוניים
יש לי בני משפחה שקרובים אליי ויש יחסים טובים. אבל הבעיה היא שהם פשוט משפחה שלמה בעלת נטייה לאחר. אני חושבת שהם עושים את זה דווקא כי מאז שאני זוכרת את עצמי הם נהגו לאחר- בין אם זה לארוחות, לאירועים, לפגישות.. אם הם צריכים להרשים מישהו, הם ישתדלו להגיע בזמן אבל בכל שאר המקרים הם מאחרים. אני לא מדברת על איחור של 10-15 דקות! אני מדברת על איחור של חצי שעה-שעה! זה ממש מעצבן ומתסכל. מישהו אמר לי פעם שאנשים כאלו נוהגים לאחר משום שזה מקנה להם הרגשת של שליטה- הם יודעים שאם למשל, הם יאחרו לארוחה, כולם יחכו להם עד שיגיעו. אבל איפה הטקאט? איפה הכבוד לאחרים? איך מתמודדים עם כאלו אנשים?
יש לי בני משפחה שקרובים אליי ויש יחסים טובים. אבל הבעיה היא שהם פשוט משפחה שלמה בעלת נטייה לאחר. אני חושבת שהם עושים את זה דווקא כי מאז שאני זוכרת את עצמי הם נהגו לאחר- בין אם זה לארוחות, לאירועים, לפגישות.. אם הם צריכים להרשים מישהו, הם ישתדלו להגיע בזמן אבל בכל שאר המקרים הם מאחרים. אני לא מדברת על איחור של 10-15 דקות! אני מדברת על איחור של חצי שעה-שעה! זה ממש מעצבן ומתסכל. מישהו אמר לי פעם שאנשים כאלו נוהגים לאחר משום שזה מקנה להם הרגשת של שליטה- הם יודעים שאם למשל, הם יאחרו לארוחה, כולם יחכו להם עד שיגיעו. אבל איפה הטקאט? איפה הכבוד לאחרים? איך מתמודדים עם כאלו אנשים?