איזו עייפות...

avitano

New member
איזו עייפות...

מה המצב חברימוס אוף אני כבר כמעט חודש בקושי ישןןןן מצאתי עבודה, אז בהתחלה הייתי נוסע מאשדוד לאיזור ת"א כל בוקר אחר כך מצאתי דירה ועברתי לתל אביב אז אני כבר לא עושה נסיעות אינסופיות אבל לרהט דירה זה לא קל וזה עוד יותר לא קל כשהאקס שלך גר מולך ביג בלגן כמו שהתאילנדים היו אומרים.... מה איתכם?
 

sahar85

New member
איזה קטע!!!

עברתי לפני שבוע לירושלים כדי לחסוך נסיעות כל בוקר לעבודה. ואין לנו שולחן, וכיסאות ותנור (אני קונדיטור, זה נכות לחיות בלי תנור...) אנחנו אוכלים על קרטון מכוסה במפה. יש לנו 4 כיסאות: 1. קרטון 2. ארגז כלים 3. דלי צבע 4. כיסא שמצאתי ושיפצתי... זה סיוט לרהט דירה בייחוד שאין לך זמן לנשום. אה.... ואחרי שסגרנו חוזה גיליתי שבחור מהישיבה שלי שהיה לנו קטע גר באותו בניין... והאקסית של חבר שלי גרה בניין ליד... אב, וגם האקס שלו גר קרוב... איזה יופי לנו, כל האקסים גרים לידינו!!!
 

Nחמן

New member
מממ... שולחנות וכסאות

אפשר להביא מהכנסת...
(זה לא רחוק...
). אני כבר לקחתי קצת לבית שלי...
חוץ מזה יש לך עוגיות לפסח (בלי סוכר ובלי מרגרינה ובהכשר למהדרין)? אם כן, הקפה
עליי והעוגיות
עליך
. אתה מגיע?
 

Nחמן

New member
אם לא ידעת

אזיי בכנסת יש לפחות 120 כסאות מיותרים ולפחות גם כמה שולחנות... מדוע לא יתרמו לנו אותם? זה יהיה שירות טוב לאומה... הרבה יותר טוב ממה שאנו מקבלים כיום... חחח... סדרך אגב אני לא בטוח, שחסרון הכסאות והשולחנות שם יורגש כל כך אצלינו...
 

likud1

New member
אמנם זו בדיחה,

אבל אני חושב שאנחנו בציבור מזלזלים יותר מדיי בשליחי הציבור שלנו, יש הרבה שבאים באמת כדי לתרום ולשקף את האידיאולוגיה שלהם. ישנם חוקים שעברו לטובת הציבור בזכותם, כמו חוקי התקשורת שמגינים מאוד על הצרכן, זכויות ללהטב"ים שעדיין בתהליך התהוות, אך מתחילים לרקום עור וגידים ועוד... אני לא מסכים עם הרבה מאוד דברים שמתרחשים בכנסת, אך עדיין מכיר בצורך של כל מדינה לפרלמנט שחלק מתפקידיו לדאוג לציבור. אגב, מפלגות נישה קטנות, לרוב הן אלו שעושקות בנושאים חברתיים שמשפרים את חיינו וחכי"ם אידיאליסטים אמיתיים כמו- גדעון סער, שלי יחימוביץ', זהבה גלאון שלצערי כבר אינה בכנסת ועוד רבים וטובים. נ.ב. אני יודע שצחקת נחמן וההודעה לא הייתה מכוונת כלפיך, אלא באופן כללי הרגשתי שזה המקום לומר את הדברים הללו.
 

Nחמן

New member
מסכים עם כל מלה

אכן הייתה לא מעט הגזמה בהודעתי אבל... יש ויש. האם במקרה יש לך שאיפות פוליטיות? אם כן, מותר לנחש מטעם איזו מפלגה?... ש... ש...ש... לא אגלה לאף אחד!
 

likud1

New member
היו תקופות והיו תקופות,

אני לא בטוח האם אשנה מתוך הפוליטיקה או ממקום אחר, אבל יש לי המון רצון ליצור שינוי חברתי שיכלל סוף סוף במפלגה ימנית. לצערי, עד היום, את השינויים החברתיים בהם אני תומך, רק מפלגת מרץ עוסקת כמפלגה. אני אמנם ליכודניק, אך מדובר מבחינה מדינית כלכלית בעיקר, בנושא החברתי אני מרגיש קרוב יותר למפלגת מרץ (ולא, לא אצביע להם, כיוון שבמדינת ישראל אני חושב שהנושא המדיני חשוב יותר).
 

konito

New member
גם אני הייתי ליכודניק

אבל ככל שקיבלתי את הזהות שלי כשונה וכמיעוט באהבה, כך הבנתי יותר ויותר כמה ערכים של חופש, חירות ודמוקרטיה חשובים לי וכמה אני ואחרים מוקרבים לשם מטרות זרות של אחרים (וחבל שרק כשזה כואב לנו אישית אנחנו מבינים דברים). הבנתי גם שגבולות ומדינות הן פיקציה. שכל המושג עם הוא שקר, כזב והונאה. אני אפילו לא זוכר אם הצבעתי בבחירות האחרונות, עד כדי כך אני מיואש מהמבנה החברתי והפוליטי בישראל ואף אחד לא מציע לי באמת פתרון אמיתי. אני מסתכל היום על מה שקורה בעצב רב. אנחנו מונעים מפחד לא אמיתי ואין בנו כל רצון לפתור את הסכסוך כי פתרון יהיה כואב ולכן לא משרת את האינטרסים שלנו.
 

likud1

New member
אני מאוד שלם עם עצמי בתחום המדיני,

אני קורה המון, מתעסק בזה הרבה וכל הזמן בוחן את הנושא. מבין את העובדה שרבים מרגישים שחשוב התחום החברתי והוא אכן חשוב, אבל אני מהמאמינים שבמדינה כמו שלנו, אין את הפריוויליגיה לחשוב על התחום החברתי בלבד, עדיין רואה את הנושא המדיני כאקוטי ביותר.
 

Nחמן

New member
לא נעים לגלות

בבחירות האחרונות ישבתי בבית וחיכיתי כמעט עד לרגע האחרון, שאיזו מפלדה תתקשר אליי ותזכיר לי ללכת להצביע. לצערי זה לא קרה. לבסוף הלכת כמעט רגע לפני סגירת הקלפיות והכנסתי את הפתק, שכבר דשכחתי את סימנו, עבור רשימת "באיחוד הלאומי". אני רואה כאן דעות שונות ואני חייב להודות, שכל דעה יש לה על מה לסמוך. אומנם אנו נמצאים כאן בפורום כדי לפתור בעייה חברתית מסוימת וכנראה הפתרון לא יבוא לא משורות הליכוד ולא משורות האיחוד הלאומי וכיו"ב אבל... ראה מה קורה בביטחון. יצאנו מעזה, "מכרנו" את גוש קטיף לשטן, והנה שוב פגיעה בנפש מירי קסאם. אינני רוצה להיות נביא זעם אבל לצערי הרב גם חלק ניכר מתושבי שדרות לא האמינו ב"שקט" המזויף, שנכפה עליהם לאחר מבצע "עופרת יצוקה" ולמרות המחיר הצפוי לא מעטים מהם העדיפו, שהמלחמה תימשך עד לכתישת החמאס ונטרול כל יכולת שלו לפגוע בערי ישראל. ובאשר לנושא שלנו (שהרי רק בשבילו קיים הפורום...
) - הרי גם כאן אינני מאמין, שהפתרון יבוא באמצעות ליברליזיה מוחלטת. לעניות דעתי הסברה נכונה תעשה הרבה יותר מעבר לחוקים ולגזירות, שיקוממו עליהם מגזרים שלמים. חוץ מזה משהו אישי: איך היו הלימודים בזמן היעדרותך מהפורום ומה השגת בהם עד היום? שבת שלום Nחמן
 

likud1

New member
נכון, כמו שאמרתי,

בישראל התחום המדיני מאוד חשוב וכמוך, אני מאמין שהיה צורך במלחמה בעזה והיה אפילו צורך במלחמה קשה יותר לנטרול כוחותיהם. אני גם טענתי שההינתקות היא טעות אסטרטגית מדרגה ראשונה ולצערי, אני טוען שצדקתי. אגב, בנושא ההינתקות, דגלתי בהסברים רציונאליים ופחות בהסברי שייכות תנכי"ת ודתית, מהסיבה שאני בעיקר חושב שהשכנוע נעשה באמצעות הגיון ורגש, אך רגש שפונה לאנשים ולא לקבוצות מסוימות. אני לא לגמרי תומך בהחלטות החברתיות של מרץ, אך חושב שבאופן יחסי, הם היחידים שנותנים איזשהו מענה לנושא. לגבי הלימודים, ב"ה הכל מצויין ואפילו פלוס פלוס. אני לא ממש רוצה לפרט בפורום, אבל בוא נאמר שהתקדמתי מאוד :)
 
העיקר סהר שאת הרהיט הכי חשוב

/tapuzforum/images/Emo13.gifלקחת איתך את המחשב כממובן ואגב, מיטה זוגית יהודית יש לכם? חחחחח
 

rabenu2

New member
פרוייקט אגורה

בוקר טוב כנס לפרוייקט אגורה שם יש אנשים טובים שתורמים הכל מהכל כל שאתה צריך להתקשר ולאסוף המוצרים .המשך יום נעים וקסום לכולם.
 

Nחמן

New member
בגלל זה

לא ראית שרשור ברכות ליום ההולדת...
ככה מתנהגים??? מה חשבת? שניתן לך לעבור את יום ההולדת (א' בניסן) בשקט?!
 

likud1

New member
האמת שגם אני בקושי ישן בחודש האחרון,

אבל מסיבות אחרות. לחץ יש של לימודים, אבל בע"ה התחלת עבודה חדשה בקרוב. שיהיה המון מזל טוב על הדירה החדשה ולאט לאט תסתדר בדירה. ודיי לדבר על האקסים, כולנו מתייחסים לעבר :) (לא באמת, סתם צוחק).
 
בשעה טובה ונולחת אופיר

/tapuzforum/images/Emo13.gif/tapuzforum/images/Emo24.gifאז מתי חנוכת הבית? כולנו (מי שמני לדבר בשם כולם חחחח) מוכנים לסייע, חלוקת תפקידים: נחמן יביא את הספרים, הקונדיטור סהר יכין עוגה ועוגיות, אני אכתוב חרוזים, הרב רון יקבע את המזוזה וכל השאר מוזמנים לחגיגה ואתה אופיר תקהע את המועד /tapuzforum/images/Emo13.gif
 

Leir

New member
אדם לעמל...

נכון שאתם שונאים שאומרים את זה? אבל זה כל כך נכון...הייתי השנה בין שתי קיצוניות בתחילת שנה חזרתי מחול ולא היתה לי עבודה ועכשיו אני מתזז בין שתי משרות בטירוף ורק מחפש את השקט שהיה לי בתחילת שנה אבל שנאתי כל כך אז... בקיצור,כן גם אצלי עייפות היא מילת מפתח (ולא ברור נגיד למה אני כותב כאן בשעה הזו) מה גם-שתחייך כי יש לך דירה!!היתי מעדיף דירה משלי עם קרטון ושכן אקס מאשר המצב הנוכחי שגובה ממני המצאת תירוצים יומיומית והצעות שידוכים בקצב של אצן מגמיקה... ביג ביג בלאגן!!..קמצן גדול..סוואדקההההההההה
 

konito

New member
לכל מסדרי הדירות

באתרי יד שניוה אפשר למצוא דברים ממש בחינם ובזול ממש. במיקרים רבים אנשים פשוט רוצים שיפנו להם את הדברים מהבית. אין כמו עצמאות :)
 
למעלה