איזו מצלמת וידאו כדאי לקנות?

איזו מצלמת וידאו כדאי לקנות?

הי חברים, אנחנו רוצים לקנות מצלמה לקראת הילד שצריך להגיע
ויש לנו הזדמנות לקנות מצלמה בארה"ב (ראיתי שהמחירים שם זולים בהרבה) אחרי בדיקה של דגמים רבים והשוואות רבות צמצמנו את האפשרויות לשני הדגמים הבאים: Panasonic GS35 & Sony HC32 אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות של שני הדגמים. לא הצלחתי למצוא איזה דגם מומלץ בטווח המחירים הנ"ל יש ל- Canon ואשמח לשמוע האם יש דגם שכדאי גם לקחת בחשבון או שעדיף להשאר עם Panasonic/Sony. (יש לי את ה- S1 של CANON ואני מאוד מרוצה ממנה) מחכה לתשובה - צריכה להחליט עד יום רביעי כי אחותי טסה...
את תודה רבה מראש
 

umbo

New member
לי יש את Sony HC32 ואני מאוד מרוצה

רק לוודא שלשימוש בארץ קונים בפורמט PAL
 

BenjiMan

New member
מצלמה...

ה GS35 עדיפה על הסוני בעיקר בצילומי לילה וזום אופטי גדול יותר... הפנסוניק זולה יותר... במבחני השוואה בין שתי המצלמות באתרים מוכרים פנסוניק קיבלה ציון גבוהה יותר מהסיבות שהזכרתי וגם הנדסת אנוש טובה יותר... העדשות שבפנסוניק נחשבות לעדיפות יותר מהעדשות שבסוני... ב.
 

umbo

New member
כל אחד והעדפות שלו....

ל-HC-32 זום אופטי של כפול 20 זה בערך המקסימום שאפשר להחזיק ביד בלי רעידות, כך שזום מעבר לזה פשוט לא עוזר וצריך סטטיב, ואז הלך יתרון הגודל (בעצם הקוטן
) של המצלמה. למצלמה הזו עדשות של צייז - להגיד עליהן שהן "לא כל כך" זה בערך כמו לעקם את האף ממכונית רולס רויס. וחוץ מזה במצלמות חובבים אם מישהו מרגיש בהבדל בין עדשות (בשוליים, בקצה התחום של הזום) זה פשוט מגיע לו !!! ואם באמת זה מפריע למישהו סימן שהוא צריך מצלמה הרבה יותר מקצועית ואז כל הדיון על סוג המצלמות הזה לא רלבנטי.
 

BenjiMan

New member
בעיה ...

שקיימת ב HC-32 לפי אתרי ביקורת היא מסך הנגיעות שמאבד מאיכותו במהלך הזמן בגלל הלחיצות עליו... ב.
 

umbo

New member
ובנוסף.....

לסוני יש Viewfinder שחור לבן שלדעתי הוא עדיף (תמונה יותר חדה ואפשר לראות יותר טוב את הפוקוס) מאשר Viewfinder צבעוני שגם מזיק יותר לעין! - עובדה, בכל המצלמות המקצועיות הוא שחור לבן. למי שעדיף זום כפול 30 ו-Viewfinder ציבעוני - כמובן שגם פנאסוניק חברה טובה
 

ih10

New member
לבעיה עם המצלמות של סוני קוראים

ישפאר. מבחינת המצלמות הביתיות אין הרבה הבדלים בין סוני ופנסוניק, אבל להתעסק עם ישפאר זה סיוט. לא יודע מי היבואן של פנסוניק בשוק הביתי ואיך הוא מתמחר מוצרים נלווים (יכול להיות שזה לא יותר טוב מישפאר) אבל כדאי לקחת את זה בחשבון.
 

umbo

New member
דווקא לי יש נסיון טוב איתם....

הבעיה לדעתי היא יותר עם מי ש"האחריות" שלו היא מ-MDK. בענין ישפאר - כשניסו למרוח אותי עם המצלמה הקודמת, יצרתי קשר עם האחראית על המעבדה, הבהרתי ותארתי את התקלה שהם "לא מצליחים למצוא" ואז קבלתי שרות מעולה - החליפו לי את כל מכלול העדשות.
 

ih10

New member
התייחסתי יותר לתמחור המוצרים הנלוים

וכמו שאמרתי, אני לא יודע איך היבואן של פנוסיק מהבחינה הזאת אבל לסוני הביתית שהיתה לי רציתי לקנות בטריה יותר גדולה ונתנו לי כאן מחיר של 1300 או 1500 שקל, לבטריה שעולה 100$ בB&H, פשוט לא הגיוני. כשקונים מצלמה מקבלים בטריה של שעה, אז בסופו של דבר בכל מקרה צריך לקנות בטריה יותר טובה וצריך לקחת בחשבון גם את המחיר שלה.
 
למעלה