איזו הופעה יפה..... היתה לנינט בכיכר רבין-מרגשת עם קול מדהים....בדיוק מה שנינט עושה הכי טוב!!!!!!
T tsyael New member 26/4/04 #1 איזו הופעה יפה..... היתה לנינט בכיכר רבין-מרגשת עם קול מדהים....בדיוק מה שנינט עושה הכי טוב!!!!!!
ש שְטְלוּפְּטְצְחִי New member 26/4/04 #2 נכון!!! אומנם ראיתי רק חלק...אבל מה שראיתי היה פשוט מדהים!!! נינט יודעת לרגש עם הקול שלה!