איזור זמן בגארמין?

gandolf2

New member
איזור זמן בגארמין?

שאלה קטנה, איזה איזור זמן לשים בגארמין(405) כדי שיראה זמן נכון? אם שמים את קהיר הוא ממהר בשעה, ולא מצאתי איזור זמן שנקרא "הפריארים של אלי ישי שעברו באמצע הקיץ לשעון חורף".... תודה
 

roypjer

New member
כל איזור שבימים כתיקונם הוא שעה אחרינו

כלומר, מזרח ומרכז אירופה
 

Cushion

New member
תשאר עמ אותו איזור זמן

רק תשנה תחת setting-time-dst ל no (ברירת המחדל היא auto) כל טוב רועי
 
למעלה