איזון הורמונלי
היי לכולם התחלתי תהליך כדי להכנס להריון באמצעות הזרעה. במעקב הביוץ התברר שיש לי חוסר איזון הורמונלי ושחלה פוליציסטית. הפתרון הקונבנציונלי הוא כמובן טיפול תרופתי של הורמונים. מעדיפה לפני הטיפול התרופתי לנסות דרך אחרת ולנסות להמנע מהכנסת הורמונים מיותרים לגופי. אשמח לקבל מידע והמלצות על טיפולים בדרך הלא קונבנציונלית והמלצות על מטפלים. לא יודעת יותר מידי על התחום אשמח למידע על צורות הטיפול ומה אורך תהליך טיפולים כאלה במידה ויש כמובן, שיוכלו לאזן אותי הורמונלית ואולי לעזור לי להגיע למצב של הקלטות טבעית. תודה רבה מראש לעונים יום מקסים