איזון הורמונלי

  • פותח הנושא i11
  • פורסם בתאריך

i11

New member
איזון הורמונלי

היי לכולם התחלתי תהליך כדי להכנס להריון באמצעות הזרעה. במעקב הביוץ התברר שיש לי חוסר איזון הורמונלי ושחלה פוליציסטית. הפתרון הקונבנציונלי הוא כמובן טיפול תרופתי של הורמונים. מעדיפה לפני הטיפול התרופתי לנסות דרך אחרת ולנסות להמנע מהכנסת הורמונים מיותרים לגופי. אשמח לקבל מידע והמלצות על טיפולים בדרך הלא קונבנציונלית והמלצות על מטפלים. לא יודעת יותר מידי על התחום אשמח למידע על צורות הטיפול ומה אורך תהליך טיפולים כאלה במידה ויש כמובן, שיוכלו לאזן אותי הורמונלית ואולי לעזור לי להגיע למצב של הקלטות טבעית. תודה רבה מראש לעונים יום מקסים
 

michalelias

New member
איזון הורמונלי

טיפול ברפואה הסינית דיקור וצמחי מרפא יכולים להועיל, תזונה מאוזנת המחזקת את הגוף. כמובן שטיפול כזה צריך להיות אחרי אבחנה רפואית של רופא נשים, ואחרי שהושלמו כל בדיקות הדם, יש לאבחן את הבעייה לפי הרפואה הסינית, הייתי ממליצה אפילו לשלב בין הרפואה הסינית לקונבנציונלית, אורך הטיפול איניבידואלי, תלוי בבעייה ולכן חשוב שהאיבחון יהיה מדויק, לא הייתי שוללת את הטיפול ההורמונלי לעיתים השילוב בין השניים מחזק את הגוף ואת הקליטה. מיכל אליאס מטפלת ברפואה סינית ונטורופתיה http://www.michalelias.022.co.i
 

0 אור 0

New member
טיפול הוליסטי

הטיפול יכול להיות בכמה שיטות - אני במיוחד ממליצה על חיזוק תזונתי בשילוב עם רפלקסלוגיה - לשם כך את יכולה לפנות לנטורופת שהוא גם רפלקסולוג, מדובר לפחות בסדרה אחת של טיפולים , כי לוקח זמן להתגבר על חוסר איזון הורמונלי אפשרות אחרת היא רפואה סינית להמלצות ספציפיות על מטפלים , כדאי שתרשמי כאן את איזור מגוריך ומן הסתם תקבלי המלצות במסרים. אני מציעה תמיד לבדוק כל המלצה מהאינטרנט, ולהתרשם אישית מהמטפל
 

nataly210

New member
אני ממליצה על רפלקסולוגיה

מאד מאד וגם על תזונה וצמחי מרפא. שילוב מצויין.
 

hal767

New member
שילוב של

תזונה צמחונית אורגנית מתאימה, עיסוי כללי רפואי וקיום אורח חיים ראוי, עשויים לעשות "פלאים". חשיבות גדולה למצב נפשי.
 

יעל ND

New member
מקרים כאלה

אני מטפלת בשילוב הומאופתיה עם דיקור. וגם אם תלכי להזרעה, שיטות אלה טובות מאד בתור תמיכה לשם קבלת תוצאות טובות יותר.
 
כמה הצעות

מדבריך עולה כי את סובלת משחלה פוליציסטית ומחוסר איזון הורמונלי אשר טיבו לא מפורט בהודעה. בשנים האחרונות נעשו מספר מחקרים, חלקם בארץ, על הקשר בין תזונה לתסמונת השחלות הפוליציסטיות, במחקרים הודגם היחס הישיר בין כמות הסוכרים בתזונה לעוצמת ההופעה של תסמונת זו. קרוב לוודאי שקיימים גורמים נוספים הקשורים לתזונה ואורח חיים המשפיעים על הפריון ואשר לא נחקרו עד כה. לאור התלבטותך בנוגע לטיפולי הפריון אני מציע לעבור תהליך הדרגתי במהלכו השליטה תהיה בידיך: בשלב הראשון לעבור את האיבחון המדויק והמלא ביותר אשר הרופאים יכולים להציע לך, אך לא למהר עם הטיפול ההורמונאלי אלא לתת סיכוי לדרכי טיפול פחות ישירות. בשלב השני להגיע עם תוצאות האבחון לטיפול מלא ברפואה סינית ובתזונה סינית-מקרוביוטית. טיפול הכולל שינוי תזונתי והתייחסות לאורח החיים, עם שילוב של דיקור וצמחי מרפא. כדאי להקציב לתהליך זה מספר חודשים ללא כל טיפול הורמונלי. את התקדמות תהליך הטיפול תוכלי למדוד על ידי שיפור במדדים וסימפטומים נילווים כגון בדיקות דם אופי המחזור החודשי או שיפור בבעיות בריאות נוספות . בנוסף ייתכן כי במהלך תקופה זו תיכנסי להריון בצורה טבעית כפי שקורה לנשים רבות העוברות את התהליך הזה. שלב שלישי-במידה וההריון יתעכב, תמיד תוכלי לבחור בטיפול ההורמונאלי, אבל תגיעי לטיפול זה מוכנה יותר, עם גוף חזק ובריא, כך שהטיפול ה"סיני" יוכל אז לתמוך בתהליך. והערה נוספת-לדעתי משמעות שילוב בין רפואה משלימה ומערבית איננה בהכרח שימוש מלא בשתי הגישות לכל אורך התהליך הטיפולי, אלא שימוש מושכל בשיטות האיבחון והטיפול על גרף הזמן, כאשר לכל הליך טיפולי מוצאים את הזמן והמקום הראויים לו על פי סוג הבעיה בה רוצים לטפל, מצבו הרפואי של המטופל והעדפותיו האישיות-משום שלכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה. בהצלחה בהמשך הדרך, אייל שפרינגר,-מטפל ברפואה סינית עתיקה, בתזונה סינית מקרוביוטית והרבליסט קליני. http://foodenergetics.com/
 
למעלה