איזוו תמונה!!

The candle

New member
זה בתל אביב על גבול גבעתיים

וזה לא כזה ספוט טוב יענו שעשועים וזהו
 

shiker

New member
יואוווווווווווווווווו איזה תמונהההההההההההההה

ניסחפת אחי אבל סטייל !!
 
למעלה