איזה תחרות יפהפיה!!

איזה תחרות יפהפיה!!

עד כה, שני הבתים הראשונים היו מרתקים ויפים ביותר. ענף ההתעמלות מגיע לרמות מטורפות מעבר לכל דמיון. כל התרגילים היו כל-כך קשים. הסיניות לא איכזבו את הציפיות, עשו תחרות מדהימה וכרגע ממוקמות במקום הראשון. אחריהן ארה"ב ואחריהן רומניה. הסיניות היו פשוט מדהימות, אין לי מילים. כשראיתי את התרגיל של יונג יילין חשבתי שזה תרגיל המקבילים הכי יפה שראיתי בחיי (למרות הנפילה המטופשת), אבל אח"כ ראיתי גם את בת' טוואדל מבריטניה שגם לה היה תרגיל מקבילים סוף הדרך, הכל בינתיים לפי הציפיות. שון ג'ונסון הייתה חזקה ביותר, באה לשלוט ובטוח תיקח מדלייה. חבל על נסטיה ליוקין, היא הייתה פעם הרבה יותר טובה, למרות שעדין מהיופי והחן שלה בתנועות קשה להתעלם ולהיות אדישים. הרומניות היו גם ממש טובות, בייחוד על המקבילים ועל הקורה, אבל מה לעשות שיש כמה כוכבות יוצאות דופן שלידן הרומניות נראות סביר בלבד. אבל למעריצות של הרומניות אין מה להתאבל- הן עשו תחרות נהדרת ויש סיכוי שם למדליות. האכזבה הגדולה ביותר של התחרות הייתה ונסה פרארי האיטלקייה. ונסה פרארי הייתה תגלית השנה, אלופת העולם בשנת 2006, מתעמלת מעולה מלאת פוטנציאל. הפעם לא בטוח שהיא בכלל תעלה לגמר, ואם היא לא תעלה לגמר זה יהיה ביזיון. אם היא תעלה לגמר אני מקווה שהיא תחזור לעצמה ותתן הופעה מצויינת כי יש לה בהחלט מה להראות. אין לכן מושג כמה קשים היו התרגילים בתחרות. רמה כל-כך כל-כך גבוהה... מה שהיה עוד מעניין זה המנגינות בתרגילי הקרקע. לא עוד טראנסים ומוסיקת פופ, אלא חזרה למנגינות קלאסיות, של כלי נגינה אחד או כמה בודדים, ומוסיקה עממית (של פולקלור המדינה). יש כאלה שאומרים שזה יותר משעמם, אבל לדעתי זה דווקא יפה ומעניין. על הקורה אהבתי את הסלטות למאוזן שנכנסו לאופנה, זה נורא יפה. קצת התאכזבתי שכמעט כולן בחרו בעליות קלות, ואת דרגות הקושי עשו רק על הקורה עצמה ובירידה. לפנינו עוד שני בתים נוספים שהולכים להיות בטח מעניינים ומרתקים. איזו התרגשות!
 

אמא לה3

New member
סתם קוריוז קטן

אני לא יודעת מי שם לב אבל חלק מתרגילי הקורה שודרו כאשר ברקע המנגינות של תרגילי הקרקע והיו תרגילים שההתאמה בין הקורה למנגינה מהקרקע היתה מושלמת, פשוט תענוג...
 

yardenn1

New member
היתה תחרות מדהימה עד עכשיו אבל..

לדעתי האמריקאיות קצת איכזבו: נסטיה עם הנפילה בסיום המקבילים ואליסיה בקרקע.... :(
 
נכון

נסטיה מצטיינת במקבילים בד"כ והפעם היא פישלה משום מה. מעניין מה קרה לאליסיה. אולי היא נפצעה או משהו לפני כן? -אני לא זוכרת. וגם צ'לסי ממל שנפצעה ברגע האחרון, ובסוף עשתה רק מקבילים, וגם במקבילים פישלה, בכך גמרה את התחרות. חבל כי יש עוד אמריקאיות מצויינות שלא התקבלו לנבחרת והיו יכולות כאן להביא השיגים יפים במקומה.
 
בית ג'

פחות טוב משני הבתים הקודמים, אבל בכל זאת בית יפה ומרשים. מספר מתעמלות ותיקות כמו: אנה פבלובה, אוקסנה צ'וסוביטינה ועוד. את אנה פבלובה מאוד נהיניתי לראות. לפי מה שאני יודעת היא לא מתאמנת עם הנבחרת, אלא אצל אמא שלה, כבר מגיל מאוד צעיר. האוקראיניות קצת איכזבו. למרות שפה ושם היו כמה הברקות, ואני בטוחה שנראה כמה מהן איפה שהוא בגמר, אבל פשוט אני זוכרת את נבחרת אוקראינה משנים עברו, ועצוב לי לראות את האימפריה המדהימה הזאת מתפרקת. חבל שלא הראו את אוקסנה צ'וסוביטינה, הייתי רוצה לראות אותה בעיקר בקפיצות. אבל גם בקרקע הייתי מסתפקת. מי שממש אבל ממש הביא לי עצבים בתחרות הזאת, זה דני לבנשטיין השדר. לרוע המזל התחרות לא שודרה ביורוספורט ולכן הייתי חייבת לצפות בערוץ 1. דני לבנשטיין רק הפריע לצפות התחרות. פשוט הפריע. הוא לא תרם שום פרט חשוב לצפייה בתחרות ואפילו דיבר שטויות. הוא מדבר יותר מידיי, מפריע, טועה ומתבלבל ומדבר שטויות.
 

אמא לה3

New member
אם לרגע רציתי

להגיד תודה על שידורי ההתעמלות של ערוץ 1 הרי שברגע שהבמאי הטפש (כן, כן, אני יודעת שהוא סיני) בחר שלא להראות את צ'וסוביטינה, עבר לי החשק, היא כל כך מיוחדת שזה ממש חבל... בכל מקרה אני דוקא שמחה שהגרמניות הביאו נבחרת בוגרת (שלא נאמר זקנה) זה רק מראה שהענף היום כן יכול להתאים לבנות 20 פלוס פלוס פלוס. מצד שני אני גם אוהבת לראות את הצעירות...דם חדש (יאמי..)
 

N B I

New member
ממש, אבל ממש

והוא גם כל הזמן קורא לשולחן קפיצות "סוס קפיצות". זה מטריף אותי. אתה יכול ללמוד ארבע שמות של מכשירים, זה לא עד כדי כך מורכב. נועה יש לי שאלה קצת גסה: למה לא נותנים לחברה שמבינים לפרשן ולשדר? היה נחמד אם הקול שמלווה את התחרות היה קול שאכפת לו? אני בטוחה שיש המון בנות שהיו שמחות לקבל תפקיד כזה...
 

אמא לה3

New member
בתכלס

משדר גם ג'קי וישניה שהוא כידוע מתעמל/מאמן בעברו וכיום גם מיבא ומייצר ציוד להתעמלות מכשיריםאבל כנראה דני לבנשטיין צריך איכשהו להצדיק את נסיעתו ואת העובדה שאין לו שום מושג בהתעמלות ולכן הוא מברבר בלי הפסקה מתוך מטרה שאנשים ירדמו או כמו שקורה עם כל דבר מונוטוני - פשוט יפסיקו לשמוע אותו, לי זה קרה ואני פשוט הפסקתי לשמוע אותו... זה והעובדה שיש לי שלושה ילדים בבית שמתחרים ובהצלחה בקריינות ופרשנות שלהם לאירועים (נו... שימי ערוץ הילדים...עוד לא נגמר?????????)
 

אמא לה3

New member
טוב, זהו להיום

נגמרו תחרויות ההתעמלות להיום, תחרויות C1 ממה שאני זוכרת הקבוצות שעולות לגמר הן: סין ארה"ב רוסיה רומניה צרפת יפן ואני חושבת ברזיל... אבל לא בטוחה התחרות בהחלט היתה מעניינת ולו בזכות העובדה שסוף סוף משדרים משהו בטלויזיה... אז אני מקווה שיהיה לנו המשך צפייה מהנה בתחרויות ואני מאוד מקווה שנזכה לראות את אלכס שטילוב בגמר ב ה צ ל ח ה
 
למעלה