איזה תחפושת יותר יפה?

pilpelet4u

New member
אמממ...

הראשונה ! אבל הם שונות הראשונה זה נקבה והשנייה זה זכר....
 

pilpelet4u

New member
אההה טוב אז הראשונה.... אפשר

אולי לדעת לאיזו מטרה השאלה הזאת ?
או שאני סתם חטטנית ?
 
למעלה