איזה שאלות סקר מטומטמות יש

belami255

New member
איזה שאלות סקר מטומטמות יש

בטריבונה של אבי רצון: האם יוסי בניון מתאים לשחק בקבוצות כמו מילאן או ברצלונה. אני מוכן להתערב שהתשובה תהיה יותר מ- 90% כן. הרי ברור שאחרי ההצגה של בניון הערב התשובה של כולם תהיה חיובית.
 
ראסמי מי כותב שם ת'סקרים?

לאאאאאא הוא לא מתאים....... איזה טיפש שיתן סקר כזה "האם שמעון גרשון צריך לפתוח בהרכב הנבחרת?" זה סקר טוב לדעתי לאאאא וגם לא להיות בסגל
 

belami255

New member
ועוד משהו

אפשר לחשוב שהסקר הזה משפיע בכלל על משהו או מישהו. לא נראה לי שברלוסקוני ממילאן או לאפורטה מברצלונה כוססים אצבעות לקראת תוצאות הסקר הגורלי הזה... משאבת הכסף של הטריבונה באמצעות ה- sms תעשה את שלה על חשבון צופים טיפשים במיוחד. אני מציע לטריבונה עוד 2 שאלות סקר: 1. האם אתה חושב שברזיל מספיק טובה כדי לשחק במונדיאל הקרוב? 2. האם אתה חושב שהשמש תזרח מחר בבוקר?
 

RED OR DEAD BS

New member
יש עוד כמה שאלות...

1) כמה ימים יש בשבוע? 2) האם ישראל יכלה לנצח את שוויץ? השאלות האלה כל כך מטומטמות, אני רואה את זה כדי לראות עד כמה רמת הטיפשות יכולה לעלות, אבי רצון, אם הטיפשות הייתה גובה הייתה מדליק סיגריה מהשמש, כנ"ל גם לך שרף. הם תמיד נגד גרנט, הם אף פעם לא אובייקטיבים ותמיד מנסים להכניס לו בקטנה. שרף ורצון שתדרוס אותכם משאית נמאסתם על אוהדי הכדורגל, וגם קאפומן הזה, בא לי לפנצ'ר אותו.
 

yaronim

New member
אחי תיראה מי מישתתף מאמנים שלא מצאו

קבוצה זאת הרמה
 

RED OR DEAD BS

New member
תמיד השאלות שלו היו מטומטמות

פעם היו האם לאייל ברקוביץ יש מקום בנבחרת, כל התוכנית הם מדברים שכן, למה אתם מצפים שיגידו לא, אני שונא אותו ואת שרף, ששום דבר לא טוב להם, ממש צמד בלונים נפוחים תרתי משמע.
 

yaronim

New member
מה לעשות הוא חי את העבר אפשר לחשוב

שלו היו השגים יותר טובים
 
בלאמי

רונאלדיניו מתחיל לשקשק שיתפסו לו את המקום בברצלונה . קאקא מחפש לו קבוצה חדשה. סקר כל כך דבילי , נראה לכם שבניון מתאים? הגזימו קצת..
 

ULTRAS RED

New member
../images/Emo41.gif אם עומר גולן היה מבקיע שתיים...

אז כבר היו אומרים השחקן הזה צריך לשחק באירופה השחקן הזה לא צריך להיות בליגה הישראלית הוא חייב לשחק בספרד או באירופה(חחחח מזרחי), האם השחקן עומר גולן צריך לשחק בקבוצות הדרג הראשון באירופה? (זה היה הסקר) ככה זה תקשורת הספורט בארץ כזאת היא שחקן נותן תצוגת כדורגל יפה כבר נותנים לו שבחים ומחמאות שהוא צריך לשחק בקבוצות הטופ של אירופה. זה הטימטום של התקשורת הישראלית
 

ULTRAS RED

New member
לדעתי בניון לא מתאים...

לברצלונה או לצמרת הליגה הספרדית, או לליגה האנגלית אולי לליגה האיטלקית הוא הכי מתאים מבין הליגות האירופיות. הוא לא מתאים לליגות האלה מכיוון שהוא שחקן קטן גוף והוא לא יכול לשחק עם גודל כמו שלו בצמרת הליגה הספרדית או בליגה האנגלית כי המגנים והקשרים וכמובן החלוצים בליגות האלה מאוד גדולים לעומת בניון.
 
למעלה