איזה רעיון גדול

רותם351

New member
איזה רעיון גדול../images/Emo39.gif

אחרי המלחמה להעביר את איזור הסחר החופשי מאילת לישובי הצפון. פטור ממע"מ יביא את עם ישראל בהמוניו לטבריה נהריה ולכל הצפון. לא במטרה להעניש את האילתים אלא כדי לעודד את תיירות בצפון ולעזור לו להתאושש. מה דעתכם?
 

שלדר

New member
אני אנסה את הגירסה שלי...

באילת, המחירים לא יותר זולים בגלל שאין מע"מ! ליהפך... הסוחרים לוקחים לעצמם את ההפרש ועוד מוסיפים על זה תוספת מאמץ עבור החישוב)-: "צימר" כפי שאני מכיר אותו מאירופה הוא תחליף זול ללינה לעומת בתי המלון בעיר במקום ללון במלון בעיר ב100$ נניח? אתה מרחיק 20 ק"מ ומוצא לך "צימר" {חדר} ב20$ ועוד עושים לך ארוחת בוקר ביתית כפרית וזה משתלם ונעים ונוח! בארץ תירגמו את זה לא נכון ולכן, "צימר" עולה יותר מבית מלון ואם מוסיפים לו את התואר "כפרי" אז בכלל צריכים כבר משכנתא בכדי לישון בו)-: אז מישהו חושב שאם המדינה תוותר על המע"מ אז ה"שוחטים" האלה יורידו חצי שקל מהמחירון? הצחקתם אותם.. (-:
 

רותם351

New member
ת'אמת? נכונים הדברים לגבי הצימרים,

אם כי לעתים אני נוסעת לשם כדי לתפוש שלווה. אבל מה עם טבריה, עכו , נהריה , צפת ועוד ו ועוד? לא נרצה לעזור להם?
 

פפו

New member
מהורדת מע"מ בגליל

הרווח העקרי יעבור לבני דודנו שהוכיחו כבר למי נאמנותם נתונה. השטח הגאוגרפי ענק וכפי שנאמר 1/3 ממדינת ישראל כך שהעניין לא ישים. בנוסף החזרת המע"מ לאילת תייקר את הנופש שם באופן משמעותי ותיפגע באלפי ישראלים עבורם אילת זה חו"ל. אומרים שטורקיה זולה,אבל כאשר אתה יוצא לנופש עם 4 ילדים העסק של הטיסות מתחיל להיות משמעותי.
 
למעלה