איזה קריזה!

איזה קריזה!

אחרי המתנה ממושכת קיבלנו היום במייל תשובה לגבי שלב ב'.העניין שעל מנת לפתוח את הקובץ נדרשת סיסמה, שמעולם לא נמסרה לנו.
מובן שעכשיו (יום ה אחה"צ) משרדי מכון סאלד סגורים כך שלא נותר לנו אלא להמתין עד יום א.
מרגיז...
מישהו יודע איך משיגים סיסמה?
 

פולספגן

New member
במקום להאשים, חפשי את מכתב הזימון שלך למבחן

אם זכרוני לא בוגד בי, הסיסמה מופיעה בחלקו העליון מצד שמאל של מכתב הזימון שהתבקשת לשמור אותו עד לקבלת התוצאה.
 

קמאמילה

New member
שימי לב, אכן כתוב באימייל.... אבל פולספגן.... תרבות דיון....

כשבמתח, לא שמים לב לפרטים ואפשר להבין.
 

פולספגן

New member
איזה מתח?

מכתב הזימון למבחן נשלח לפני כחצי שנה וביקשו שם מפורשות לשמור את המכתב, לכן לבוא ולהאשים לפני שהיא בדקה את עצמה, זו תופעה שמגעילה אותי.
&nbsp
זה הצד המגעיל במנטליות הישראלית, שכל העולם צריך לרקוד סביבה.
 
אין קוד

ראשית, לצערי , הקוד לא כתוב במכתב הזימון. שמרתי אותו והוא נמצא לפני ללא קוד.
שנית, אולי היה ניתן להבין מהפוסט שאני מאשימה מישהו, אך לא כך הם פני הדברים. הכוונה הייתה לחלוק את ההרגשה המעצבנת של לקבל מייל כזה ולא להצליח לפתוח אותו. אני חברה בפורום הזה הרבה שנים והתמיכה של כולכם חשובה לי.
מובן לי לגמרי שטעויות (גם במכון סאלד) קורות, וזה טבעי.
ולסיום- אני כנראה לא ממש אוביקטיבית, אבל מוצאת את התגובה שלך לא ממש לעניין. ככה זה כנראה ב"מנטליות הישראלית"...

שבת שלום לכולם, אעדכן ביום ראשון...
&nbsp
&nbsp
 
תבדקי במייל שלך צריך להיות גם שם

אני קיבלתי מייל לפני כמה חודשים מייל (אחרי המבחן) שמאשר שהוא נבחן וגם שם מופיע הקוד (אותו אחד שמופיע על הטופס של הזימון לבחינה)
תעשי חיפוש במייל לפי "מחוננים"
אני מאוד מבינה את הסקרנות
 

קמאמילה

New member
בדף הזימון הראשון מבין שניים

אם אין ברירה . תתקשרי אליהם ביום ראשון...
 

פולספגן

New member
תוכלי לסרוק את הדף? כמובן, תמחקי את הפרטים המזהים שלך

זה נראה לי ממש מוזר, כי זה תבנית של דף (template) זהה לכולם.
 
לא בכל המכתבים מופיע הקוד... כך שרק מחר בבוקר תוכלי לקבלו,

ולפתוח את המכתב המוצפן.
אני במקומך גם הייתי במתח גדול מאד. אין בכלל ספק.
מחזיקה לכם אצבעות.
בהצלחה
 
שאלה מצוינת שאין לי תשובה עליה. אך זו עובדה.

לחלק מתלמידיי הופיע הקוד במכתב הזימון, ולחלק לא. למי שלא הופיע התקשר למכון סאלד וקיבל את הקוד טלפונית.
זו מערכת חדשה וככל הנראה עדיין לומדים אותה. חלק מטעויות ההרצה שלה.
אבל כאמור... אין לי באמת מושג.
 
בשורות טובות...

היה שווה לחכות... בבנו השלישי מצטרף לאחיו הגדולים והתקבל לתכנית המחוננים!
שיהיה שבוע נעים
 

1818182

New member
בהוד השרון כבר קיבלו??

ולא הבנתי את העניין עם הססמא...
עד כמה שזכור לי אמורים לקבל תשובה בדואר
לא קיבלתי שום דבר במייל

למי ואיך אפשר לברר?
תודה
 
בהוד השרון כבר קבלו תשובות.

התשובות מגיעות השנה באמצעות הדוא"ל.
ניתן לפנות למכון סאלד לעדכון כתובת דוא"ל וקבלת סיסמה.
02-6494444.
בהצלחה
 

1818182

New member
תודה רבה


אכן כתובת המייל היתה שגויה...

האוצרות לא עברה את המבחן, חבל לי בשבילה, משעמם לה הכיתה ורציתי שתהייה לה העשרה
נוספת ומאתגרת,.
 
למעלה