אין קוד
ראשית, לצערי , הקוד לא כתוב במכתב הזימון. שמרתי אותו והוא נמצא לפני ללא קוד.
שנית, אולי היה ניתן להבין מהפוסט שאני מאשימה מישהו, אך לא כך הם פני הדברים. הכוונה הייתה לחלוק את ההרגשה המעצבנת של לקבל מייל כזה ולא להצליח לפתוח אותו. אני חברה בפורום הזה הרבה שנים והתמיכה של כולכם חשובה לי.
מובן לי לגמרי שטעויות (גם במכון סאלד) קורות, וזה טבעי.
ולסיום- אני כנראה לא ממש אוביקטיבית, אבל מוצאת את התגובה שלך לא ממש לעניין. ככה זה כנראה ב"מנטליות הישראלית"...
שבת שלום לכולם, אעדכן ביום ראשון...