איזה קטע

אני יהודי.


הבנתי, אתה תימני, ואתם טוענים שאתם צאצאי העבריים מבית ראשון
אם ככה , יש כמה שאלות
1. בהתחלה גורשו 10 שבטים, ואז נהרס בית ראשון וגורשו ה3 הנותרים, איזה שבט אתם ?

אנחנו לרוב שבט יהודה. יש מתוכנו גם לוי ובנימין.

2. אם הטקסטים שלכם הם אותם טקסטים שלקחתם איתכם לפני 3300 שנה, איך זה שהתנך שלכם מכיל את אותם ספרים שנכתבו 1500 שנה אחר כך, ומתארים את שיבת ציון, עזרא ונחמיה, וחורבן בית שני ? או שמתישהוא פשוט קיבלתם עותקים של ספר התנך..

גם קבלנו עותקים מאיטליה ומספרד בעיקר.
גם עזרא ונחמיה דיברו איתנו.
גם היינו בקשר עם הרמב"ם.
גם קשר היה עם חכמי בבל ויהודיה.

גם יצאת מבולבל. מאחר וכמה נביאים נבאו באותה תקופה כמו זכריה וירמיה. ואלו ושאר נביאים נבאו גם זעם וגם נחמה ביחד.


3. מבחינה גנטית, אתם קרובים לבדואים בחצי האי ערב, והרבה יותר קרובים גנטית לפלסטינאים מאשר ליהודים האשכנזים.
בהחלט אפשרי שהבדואים והפלסטינאים הם אחים שניפרדו בשלב כלשהוא מהדת היהודית, אבל הם אחיכם, אתה בעד לתת להם זכויות כשהם צאצאים של העבריים בדיוק
כמוכם ?
איך תשווה יהודים מלפני 3300 לאיזה שבט בדואי או פליסטינאי?

גם, היהודי האשכנזי דומה גנטית לגרמני ההולנדי והשוודי - אפשר שאומר את אותו הדבר?

או שאתה....
 

BW37

New member
אתה נגד מדע ?

איך אתה נגד מדע ?
המדע הביא לעולם את אלוהיך, היו טיוב...
בלי היו טיוב אתה כמו עלה נידף ברוח...
 
אני לא נגד מדע, כמו שאתה לא נגד אהבה

פשוט לשנינו אין שום חלק בהן

מדע כשלעצמו זה מצוין
מה שאתה חושב שהוא מדע, זה כבר דימיונות אקטיבים

ומדעית אפשר לגרום לכך לכל דימיון שבעולם
 
למעלה