איזה קטע

איזה קטע

אני רואה בפייסבוק אחת שיצאתי איתה לדייט בעבר .
עורכת דין דתייה היא בת 37 התחנתנה נראה לי לפי התמונה חתונה אזרחית או שהוא אתיופי או עובד זר .
הלם קצת למי ששומר אמונה וכו כתבתי לה מזל טוב.
מבין לליבה רווקות מאוחרת קצת היפית כזאת נקווה בשבילה ונאחל לה מזל טוב .

לכל סיר יש מכסה
 
למה גזענות?

מה אני לא שחום?

זה הפתיע נורא כי היא דתייה וכו אז זה מפתיע כזה .
אז כל הפייס שלה עכשיו עם סטטוסים בקשר לאהבה שונה ולקבל את השונה !
כנראה שכולם הרימו גבה לגבי הקשר הזה .
מבין ונתקלתי באנשים מיוחדים שפשוט צריכים משהו מיוחד עבורם.
 
וואו

תקרא שוב מה שכתבת על אתיופי או עובד זר ותבין למה.
אבל אני מבינה ללבך, אתה שחום ומסורתי
 

dori78

New member
לקבל את השונה?

בחור ממוצא אתיופי לא יכול להיות יהודי דתי?
 
היי

ברור שיכול להיות!תמוה בעיניי החתונה בחול לפי התמונות נראה חתונה אזרחית בודדה כזאת .
 

BW37

New member
מה יותר הפריע לך ?

שהוא שחור או שהוא לא יהודי ?
אם היתה תמונה שלה ושל בחור בלונדיני שוודי זה היה יותר קל לך ?
 
היי

לי ממש לא הפריע זה הייתה הפתעה שראיתי את התמונות כנראה שהתחתנו בחול !
ושוב כשאתה אדם דתי אז הדברים שונים קצת.
היא אדם מיוחד מהכרותי איתה גם בפייסבוק,לא מצאה בן זוג שיידע להכיל אותה כנראה שהוא יודע או שזה ברירת מחדל כזה אם היא מאושרת ושלמה בשמחה אני שמח.

ושוב כשאתה אדם דתי זה שונה קצת.

ככשאלו אותי והרימו גבה למה אני לא נוגע או אנגע בלא יהודיה הסברתי את הנושא!כל אדם חושב אחרת מה שנקרא בנושא!
 

BW37

New member
נשאר לי רק לאחל לך

להתאהב בגויה יפה בלונדינית
עם ציצים גדולים
(כדי שלא תגיד שאתה מסכן)
ולהבין שאם לדויד המלך ולשלמה המלך ולכל שאר היהודים הגדולים היה מותר להתחתן עם גויות יפות, גם לך מותר
 
להכיר

אין בעיה אם היא תתחיל בגיור מלא ונכון ואמיתי אין שום סיבה לפסול ,ואחרי הגיור בכיף להתחתן לעשות סקס מאהבה וכו:)
 

BW37

New member
זה לא רלוונטי

גם הבחורה הזו, או כל בחורה דתיה אחרת שפוגשת בחור חילוני או בחור לא יהודי
ומתאהבת בו
עוברת תהליך לא פשוט של התאמה בסגנון החיים
אני מכיר כמה בחורות כאלו שגדלו בבתים דתיים, פגשו בחורים חילונים, והן חילוניות גמורות היום.
ההתחלה היתה לא פשוטה...
הפעם הראשונה לנסוע בשבת, ולראות שלאלוהים לא אכפת
וגם הפעם הראשונה לאכול בשר וחלב או חזיר
אתה לא בוחר במי להתאהב...
ואני מקווה שאתה לא תבחר בת זוג, רק בגלל שהיא מתאימה לכל מני דברים שלא קשורים לאהבה
 
זה נכון

וחלק מהחיים גם אני הכרתי חילוניות וזה ולא הרגישו בנוח עם זה שהבן הזוג שומר שבת אוכל כשר ומתפלל 3 פעמים ,לא פסלתי הבחירה בידי האדם.
אנו בוחרים מה שנכון לנו וכשרוצים לומדים להתפשר וכו .
כל אחד והבחירות שלו בחייו!
 

BW37

New member
אז לאלוהים כן אכפת ?

כי כשרצחו 6 מיליון יהודים בשואה, הוא לא עשה כלום
כך שאם הוא כן מודע למה קורה
יש 3 אפשרויות
1. הוא זה שגרם לרצח היהודים, וזה עושה אותו סאדיסט ואל נוראי שאין טעם לעבוד אותו
2. הוא ידע, אבל באותו הזמן התערב עם השטן כמה יהודים יצליחו להרוג, וזה עושה אותו אדיש ואותו הדבר, מיותר להתיחס אליו.
3. הוא ידע והיה לו אכפת, אבל אין לו שום כח, הוא אלוהים פארש, אלוהים יהודי שרק מקבל כאפות
 
יש אפשרות רביעית...

לא עמדת בהסכם.





הווה ממשמש בעצמך ותאמר:"איך אני חי וקם לעוד יום בכלל. ועוד מחוץ לאויר ארץ ישראל"
 

BW37

New member
לא בטוח שהבנתי

זה היה בסדר בעיני אלוהים לרצוח יהודים כי הם לא חיו בישראל ?
קודם כל, אם זה נכון, זה עושה אותו לאל מטורף

אבל זה גם לא נכון בתנך

היהודי הראשון, אברהם, אותו אחד שקם כל בוקר, שותה קפה ומנהל שיחה עם אלוהים, לוקח את המשפחה שלו, ויורד מצרימה...
וזה לא מישהו ש3000 שנה לא שמע מאלוהים, אלא אחד שכל יום מנהל איתו שיחה ומשחק איתו ששבש

אחר כך הבן שלו, יצחק, גם הוא קם ומהגר מישראל
וגם הנכד, ושאר השושלת, לאלוהים אין שום בעיה יהודים יגורו איפה שבא להם.

ואם זה היה נכון, אז אלוהים היה צריך לשמור על היהודים חיים בישראל, אבל המלחמות פיגועים ופרעות נמשכים ונשמכו כל הזמנים שהיהודים חיו בישראל.

בקיצור, אלוהים הוא חרא של אלוהים, סדיסט חסר רחמים
 
לא בטוח שהבנת


זה היה בסדר בעיני אלוהים לרצוח יהודים כי הם לא חיו בישראל ?
קודם כל, אם זה נכון, זה עושה אותו לאל מטורף
לא. כי לא עמדנו בהתחייבות שלנו.
ומטורף הוא מי שלא עומד בהסכם.


אבל זה גם לא נכון בתנך

היהודי הראשון, אברהם, אותו אחד שקם כל בוקר, שותה קפה ומנהל שיחה עם אלוהים, לוקח את המשפחה שלו, ויורד מצרימה...
וזה לא מישהו ש3000 שנה לא שמע מאלוהים, אלא אחד שכל יום מנהל איתו שיחה ומשחק איתו ששבש
גם כן לא. אברהם לא דיבר עם אלוקים כל יום. מה שכן הפעם הראשונה שנגלה אליו אלוקים היה כשאברהם היה בן 75. רק, אתה יודע מה? פה פורום 30+ (=
) עוד לא פקחו עיניים. אברהם בגיל שלוש כבר הבין שלאלוקים אכפת.


אחר כך הבן שלו, יצחק, גם הוא קם ומהגר מישראל
וגם הנכד, ושאר השושלת, לאלוהים אין שום בעיה יהודים יגורו איפה שבא להם.
לא. הם מהגרים כי כך ציוה אותם אלוקים.
ולא. ההעדפה היא להיות פה בא"י. ולא מחוצה לה.


ואם זה היה נכון, אז אלוהים היה צריך לשמור על היהודים חיים בישראל, אבל המלחמות פיגועים ופרעות נמשכים ונשמכו כל הזמנים שהיהודים חיו בישראל.
לא. מלחמות יש בכל העולם. ופרעות כנגד היהודים בכ---ל העולם.
ולא. אם צריך גוזרים מיתה על האדם. להחזיר ציוד מה שנקרא.
ולא. "אלוקים צריך לשמור" - חזרנו לסעיף הראשון - קודם כל לעמוד בהסכם.


בקיצור, אלוהים הוא חרא של אלוהים, סדיסט חסר רחמים
בקיצור - לא הבנת.
 

BW37

New member
ואל סמך מה אתה יודע ?

אל סמך ספר שכתב מישהו לפני 2000 שנה ?
כתבו עוד כמה ספרים באותה התקופה...
על סמך זה שאבא שלך אמר לך ? תנסה פעם את המשחק של אדם מעביר למישהו אחר משפט
ותגלה שאחרי 3 אנשים או 3 דורות כבר יוצא סיפור אחר לגמרי...

בקיצור,
1. אף אחד לא יודע מה אלוהים רוצה
2. אלוהים לא אומר ולא אמר מה הוא רוצה מעולם, אם זה היה חשוב לו, הוא היה מופיע היום בבוקר ואומר לכל העם מה הוא רוצה
אבל הוא לא רוצה כלום, לכן הוא לא אומר...
3. כל שאר המצוות אלו המצאות של אנשים שונים, שבאותה מידה יכלו להחליט שאלוהים רוצה שנאכל כל בוקר לחם עם שוקולד...
כשתראה את אלוהים ותדבר איתו, תשאל אותו מה הוא רוצה, עד אז כל היהדות זה קשקוש אחד טיפשי.
 
לא אצלנו.


אצלנו האות אותה אות.
התג אותו תג.
הקלף אותו קלף.
כבר למעלה מ 3300 שנה.
כנ"ל התורה שבע"פ - הסימנים אותם סימנים בכל דור.
 

BW37

New member
זה בעיה..

הבנתי, אתה תימני, ואתם טוענים שאתם צאצאי העבריים מבית ראשון
אם ככה , יש כמה שאלות
1. בהתחלה גורשו 10 שבטים, ואז נהרס בית ראשון וגורשו ה3 הנותרים, איזה שבט אתם ?
2. אם הטקסטים שלכם הם אותם טקסטים שלקחתם איתכם לפני 3300 שנה, איך זה שהתנך שלכם מכיל את אותם ספרים שנכתבו 1500 שנה אחר כך, ומתארים את שיבת ציון, עזרא ונחמיה, וחורבן בית שני ?
או שמתישהוא פשוט קיבלתם עותקים של ספר התנך..
3. מבחינה גנטית, אתם קרובים לבדואים בחצי האי ערב, והרבה יותר קרובים גנטית לפלסטינאים מאשר ליהודים האשכנזים.
בהחלט אפשרי שהבדואים והפלסטינאים הם אחים שניפרדו בשלב כלשהוא מהדת היהודית, אבל הם אחיכם, אתה בעד לתת להם זכויות כשהם צאצאים של העבריים בדיוק כמוכם ?
 
למעלה