קו 49 של דן, או 94 של קווים או 572איזה קו צריך לקחת
שלום איזה קו אני צריך לקחת מהכפר הירוק עד האוניבסיטה בת''א תודה אורי בר-און
גם קו 24. תדירות שלו הכי גבוהה, אבלקו 49 של דן, או 94 של קווים או 572
ו-575 של אגד.
קו 94 אינו עובר בכפר הירוקגם קו 24. תדירות שלו הכי גבוהה, אבל
הוא קצת יותר איטי מהקווים הנ"ל.
הוא בטח התכוון ל-95 - קו הרפאיםקו 94 אינו עובר בכפר הירוק
אכן זה קו רפאים שפועל פעם אחת בבוקרהוא בטח התכוון ל-95 - קו הרפאים
ועוד לכיוון אחד בלבד....אכן זה קו רפאים שפועל פעם אחת בבוקר
במשך עשרה חודשים, אפילו לא שנה שלמה.
נכון 95, טעיתי. אבל למה זה קוהוא בטח התכוון ל-95 - קו הרפאים
קרא מה כתבנו עליו ותסיק בעצמךנכון 95, טעיתי. אבל למה זה קו
הרפאים?
קרא מה כתבנו עליו ותסיק בעצמך
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.