איזה קו צריך לקחת

  • פותח הנושא 980
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

980

New member
איזה קו צריך לקחת

איזה קו צריך לקחת
שלום איזה קו אני צריך לקחת מהכפר הירוק עד האוניבסיטה בת''א תודה אורי בר-און
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gifעכשיו שמתי לב.

קרא מה כתבנו עליו ותסיק בעצמך
עכשיו שמתי לב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה