הציון היומי ../images/Emo26.gif ("אוי, רידג'!")
בהחלט עובר, למרות שלא היו יותר מדי אינטרקציות בין הסיפורים והדמויות, עדיין אפשר לומר שזה היה פרק לא רע בכלל, אפילו בוא נעז להגיד טוב, בעיקר בזכות
ג'קי שגם הפעם (לסלי) נתנה שואו טוב והאמנתי לכל מילה שלה. מעולה!
ניק שנפרד מברוק בסצינה מרגשת ונתן "פרצוף הולם" ל"אמת" של ג'קי.
רידג' וברוק שהפעם מגיע להם בעיקר בגלל ה"אוי רידג', אוי, רידג'!" ורק
אחד הפעם לריק הדביק והדפיק, ממש פלקט מהלך. שיעיפו אותו כבר, ילד מתוסבך שצוחק מ"פי-דידי" ו"ג'יי לו". בדיוק כמו שאמרת, טלי. אנמי!
ולסיום נחלק ציון: 8 וחצי בסולם יניב
נ.ב. כבר פעם רביעית נראה לי שאני משבח את ג'קי. בסוף אני עוד יצטרך לחזור בי ולהקים אותה לתחייה באה"ב. תסלחו לי, נכון?