איזה פרק ענק היה היום!

  • פותח הנושא DJM2
  • פורסם בתאריך

DJM2

New member
איזה פרק ענק היה היום! ../images/Emo6.gif

פשוט נקרעתי מהאפקט שהיה בהתחלה עם המסך טלויזיה. אחד הקסמים הכי מצחיקים שראיתי ואפילו יותר משעשע מה-3 הקופים שהיה לפני כמה זמן. הרעיון עם הדומינו גם הנה נחמד מאוד ודי הזכיר את מה שהיה עם השחמט שבוע שעבר, גם הפעם עם תגובות טובות מהמתמודדים. אפילו שימי השתפר עם משחק ההתערבות שלו ונתן תחושה יותר אמינה מאשר בפעם הקודמת. אבל ההילייט היה ללא ספק נמרוד אדוארד בסוף הפרק והשימוש ב-cold/hot reading. אני רק ממליץ לא לקחת את כל הקטע זה יותר מדי רחוק בשביל לא להסתבך עם ראנדי..
לא יודע אם זה רק צירוף מקרים, אבל התוכניות נהיו ממש יותר איכותיות ומעניינות מאז שעברו ליום חמישי. מקווה שזה סימן לעוד דברים טובים גם בשבועות הקרובים.
 

natan7

New member
שאלה

לא הבנתי משהו לגבי ה"סיאנס" שהוא עשה בסוף? מה היה הקטע עם הסיאנס הזה? ואיך הוא טוען שאין דבר כזה סיאנס אם זה מה שהוא השתמש בו?
 

kobi1298

New member
זאת היתה המטרה שלו

לא ראיתי את הפרק... אבל לפי ההגיון אני מניח שנמרוד רצה להראות שאפשר לזייף "סיאנס" בלי בעיה... אז תתנו ל"מיסטיקנים" להפיל אתכם לפח.
 

BOSS77

New member
באמת הסיאנס היה מרשים מאוד. בכלל היה מצויין.

כניראה התוכנית הכי טובה, לפחות ממה שאני ראיתי, של המופע הבלתי נתפס. אהבתי מאוד גם איך שהאישה נידפקה ב"משולש ברמודה", ויש לי גם כמה השערות איך זה בוצע... כל הכבוד נמרוד. רק תמשיך ככה, ואם אתה יכול אפילו תמשיך להשתפר עוד יותר.
 
לא הבנתי איך את הטריק עם הדומינו.

איך הוא עשה את זה? הוא אמר שהוא יסביר אבל פספסתי את זה מישהו יכול להסביר בבקשה?
 

BOSS77

New member
הוא הסביר. אני לא משחק דומינו, אז ניראה אם

אני אצליח להסביר. זה משהו בדומינו, שנמרוד גרם לכך שתהיה רק אפשרות אחת לסדר את הדומינו, על ידי זה שהוא העלים את אחד מהחלקים של המשחק. הם לא ידעו את זה ולכן זה ניראה כמו קריאת/שתילת מחשבות והם מאוד הופתעו. אני משער שמי שמשחק טוב דומינו עלה על זה. מי שיש לו היגיון בריא, בוודאי סבר שהטריק טמון במשהו במשחק. זה מראה כמה קל להציג טריק פשוט שכל אחד יכול להמציא בעצמו, כקריאת מחשבות. לסיכום, זה היה חביב.
 

natan7

New member
אבל

לא כך מתנהל הסיאנס הרגיל... אומנם יש את ה"מקשרים" בין האנשים לרוחות אך בסיאנס רגיל המקשר הוא הלוח אותיות והכוס והדיבורים.
 

natan7

New member
אוי נו

אחי אני שואל לפרטו של עניין ולא מה שיש עוד ולא חובה ובלה בלה
 
למעלה